Ogłoszenie z dnia 2021-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00043073/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00076893 z dnia 2021-06-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa części zamiennych do sprzętu nurkowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320927404
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ciasna 7
1.5.2.) Miejscowość: Wałcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-601
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 1rblog.szp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 1rblog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/1rblog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa części zamiennych do sprzętu nurkowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b9ab789-a806-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00076893
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016689/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa części do sprzętu nurkowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043073/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 256325,97 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 Dostawa asortymentu do komputera nurka:1)PASEK Z KAPSUŁĄ UWATEC 6204268UW SZT 95.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37412240-3 - Przyrządy lub akcesoria do nurkowania
4.5.5.) Wartość części: 10041,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 Dostawa asortymentu do automatów oddechowych MANTA:1)ZESTAW SERWISOWY NA PRZEGLĄD ROCZNY DO INHALATORA KOMOROWEGO BIBS MH-1 ZS BIBS 1 SZT 84 /
2)ZESTAW SEWISOWY BIBS 5L INHALATOR KOMOROWY ZS BIBS 5 SZT 70 /
3)POPYCHACZ WDECHU BIBS MH-1 MANTA MH-1010 SZT 10 /
4)SPRĘŻYNA WDECHU BIBS MH-1 MANTA MH-1011 SZT 10 /
5)TŁOCZEK WDECHU BIBS MH-1 MANTA MH-1013 SZT 10 /
6)PIERŚCIEŃ ZABEZPIECZAJĄCY MH-1034 SZT 50 /
7)KOREK ODCIĄŻENIA WYDECHU MH-1035 SZT 10 /
8)SZYBKOZŁĄCZE BIBS MH-1 MANTA MH-1053 SZT 5 /
9)REDUKCJA I ST. BIBS MH-1 MANTA MH-2000 SZT 5 /
I STOPIEŃ REDUKTORA:
1)PIERSCIEŃ O-RING 16X2 P5010 SZT 100 /
2)PODKŁADKA GŁOWICY P5014 SZT 50 /
3)PODKŁADKA SPRĘŻYNY REDUKTORA P5007 SZT 50 /
4)FILTR P5026 SZT 60 /
5)SZCZELIWO REDUKTORA P5005 SZT 50 /
6)SMAR SILIKONWY APN MANTA M 6ML - SZT 100 /
II STOPIEŃ REDUKTORA:
1)USZCZELKA KIEROWNICY MANTA M2013 M2013 SZT 50
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37412240-3 - Przyrządy lub akcesoria do nurkowania
4.5.5.) Wartość części: 102255,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 Dostawa asortymentu do aparatów nurkowych INTERSPIRO:1)ZESTAW NAPRAWCZY INTERSPIRO 460 190 702 KPL 10 /
2)ROCZNY ZESTAW NAPRAWCZY INTERSPIRO AGA 460 190 404 KPL 20 /
3)ZESTAW NAPRAWCZY INTERSPIRO II stopień redukcji (stosowany do remontów głównych (6-letnich) automatu oddechowego maski pełnotwarzowej typu AGA
DIVATOR MKII.) 460 190 904 KPL 30 /
4)MECHANIZM ZAWORU JEDNOKIERUNKOWEGO 460 190 559 SZT 5 /
5)TULEJKA USZCZELNIAJĄCA AGA 346 190 246 SZT 5 /
6)ZESPÓŁ ZAWORU AGA 336 190 064 SZT 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37412240-3 - Przyrządy lub akcesoria do nurkowania
4.5.5.) Wartość części: 26835,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 Dostawa asortymentu do aparatu CRABE:1)SMAR TLENOWY MCG111 480025 SZT 15 /
2)PAS MOCUJACY CRABE 376553 SZT 5 /
3)Manometr do mieszaniny gazów (MANOMETR NIEMAGNETYCZNY CRABE CR490376) CR490376 SZT 10 /
4)Manometr tlenowy (WSKAŹNIK CIŚ.TLENU AQUA LONG CR495283) CR495283 SZT 10 /
5)GNIAZDO CR490339 SZT 10 /
6) NIEMAGNETYCZNE POKRĘTŁO NITROX CR490328 SZT 3 /
7) USTNIK INFALTORA CR490662 SZT 10 /
8) ZESTAW NAPRAWCZY BAILOUT CR490220 KPL 14 /
9) ROCZNY ZESTAW SERWISOWY PODWÓJNEGO ZAWORU NITROXOWEGO CR490073 SZT 30 /
10) ROCZNY ZESTAW SERWISOWY ZAWORU NITROXOWEGO CR490074 SZT 30 /
11) PODKŁADKA TEFLONOWA CR476953 SZT 5 /
12) PODKŁADKA TEFLONOWA CR490324 SZT 10 /
13) GNIAZDO CR490339 SZT 5 /
14) POKRYWA POCHŁANIACZA CR490260 SZT 5 /
15) POKRYWA POCHŁANIACZA CR490265 SZT 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37412240-3 - Przyrządy lub akcesoria do nurkowania
4.5.5.) Wartość części: 76052,47 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 Dostawa asortymentu do hełmu nurkowego KIRBY MORGAN:1)OCHRANIACZ NA GŁOWĘ 510-754 SZT 30 /
2) OCHRANIACZ PODBRÓDKA 510-683 SZT 15 /
3) ZESTAW SERWISOWY BLOKU BOCZNEGO 525-311 KPL 20 /
4) ZESTAW SERWISOWY AUTOMAU Super Flow 350 525-309 KPL 30 /
5) ZESTAW SERWISOWY TRZPIENI 525-211 KPL 30 /
6) ZESTAW SERWISOWY AUTOMATU NURKOWEGO KIRBY MORGAN 225-120 KPL 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37412240-3 - Przyrządy lub akcesoria do nurkowania
4.5.5.) Wartość części: 35615,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 Dostawa asortymentu do automatów oddechowych CYKLON 5000:1)ZESTAW NAPRAWCZY I STOPNIA AUTOMATU ODDECHOWEGO CYKLON 5000 3769 KPL 30 /
2)ZESTAW NAPRAWCZY II STOPNIA AUTOMATU ODDECHOWEGO CYKLON 5000 3551 KPL 50
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37412240-3 - Przyrządy lub akcesoria do nurkowania
4.5.5.) Wartość części: 5527,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12035,55
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12035,55
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12035,55
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ocean-Tech Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833023163
7.3.3) Ulica: ul. Kaszubska Droga 13
7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno
7.3.5) Kod pocztowy: 80-209
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12035,55
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna złożona oferta w zakresie zadania nr 2 podlegała odrzuceniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32023,06
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32023,06
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32023,06
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ocean-Tech Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833023163
7.3.3) Ulica: ul. Kaszubska Droga 13
7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno
7.3.5) Kod pocztowy: 80-209
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32023,06
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93542,32
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93542,32
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93542,32
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Technika Podwodna Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180013498
7.3.3) Ulica: ul. Powstańców Śląskich 80
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-466
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93542,32
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43806,45
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43806,45
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43806,45
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ocean-Tech Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833023163
7.3.3) Ulica: Kaszubska Droga 13
7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno
7.3.5) Kod pocztowy: 80-209
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TECHNIKA PODWODNA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"TECHNIKA PODWODNA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43806,45
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6798,21
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6798,21
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6798,21
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ocean-Tech Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833023163
7.3.3) Ulica: ul. Kaszubska Droga 13
7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno
7.3.5) Kod pocztowy: 80-209
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6798,21
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
2021-06-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Usługa pełnienia funkcji koordynatora projektu w ramach Programu Współpracy Interreg VI A Mecklenburg-Vorpommern/Brandenburg /Polska 2021-2027
- Dostawy produktów zwierzęcych, mięsa i produkty mięsnych
- Remont boiska wielofunkcyjnego przy SP Nr 1, remont bieżni prostej i bieżni do skoku w dal przy SP nr 2 oraz remont boiska wielofunkcyjnego, remont bieżni prostej i do skoku w dal w SP Nr 5 w Wałczu.
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg i ulic zarządzanych przez Burmistrza Miasta Wałcz
- Dostawa amunicji sportowej
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą i montażem doposażenia - sprzętu rehabilitacyjnego do Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie
- "Zakup, dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego w tym sportu wyczynowego oraz sprzętu do szkolenia SERE, artykułów oraz odzieży sportowej''
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.