eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Dostawa części zamiennych do sprzętu nurkowego



Ogłoszenie z dnia 2021-06-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00076893 z dnia 2021-06-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa części zamiennych do sprzętu nurkowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320927404

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ciasna 7

1.5.2.) Miejscowość: Wałcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-601

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 1rblog.szp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 1rblog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/1rblog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa części zamiennych do sprzętu nurkowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b9ab789-a806-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00076893

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016689/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa części do sprzętu nurkowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043073/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 7/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 256325,97 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 Dostawa asortymentu do komputera nurka:
1)PASEK Z KAPSUŁĄ UWATEC 6204268UW SZT 95.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37412240-3 - Przyrządy lub akcesoria do nurkowania

4.5.5.) Wartość części: 10041,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 Dostawa asortymentu do automatów oddechowych MANTA:

1)ZESTAW SERWISOWY NA PRZEGLĄD ROCZNY DO INHALATORA KOMOROWEGO BIBS MH-1 ZS BIBS 1 SZT 84 /

2)ZESTAW SEWISOWY BIBS 5L INHALATOR KOMOROWY ZS BIBS 5 SZT 70 /

3)POPYCHACZ WDECHU BIBS MH-1 MANTA MH-1010 SZT 10 /

4)SPRĘŻYNA WDECHU BIBS MH-1 MANTA MH-1011 SZT 10 /

5)TŁOCZEK WDECHU BIBS MH-1 MANTA MH-1013 SZT 10 /

6)PIERŚCIEŃ ZABEZPIECZAJĄCY MH-1034 SZT 50 /

7)KOREK ODCIĄŻENIA WYDECHU MH-1035 SZT 10 /

8)SZYBKOZŁĄCZE BIBS MH-1 MANTA MH-1053 SZT 5 /

9)REDUKCJA I ST. BIBS MH-1 MANTA MH-2000 SZT 5 /

I STOPIEŃ REDUKTORA:
1)PIERSCIEŃ O-RING 16X2 P5010 SZT 100 /

2)PODKŁADKA GŁOWICY P5014 SZT 50 /

3)PODKŁADKA SPRĘŻYNY REDUKTORA P5007 SZT 50 /

4)FILTR P5026 SZT 60 /

5)SZCZELIWO REDUKTORA P5005 SZT 50 /

6)SMAR SILIKONWY APN MANTA M 6ML - SZT 100 /

II STOPIEŃ REDUKTORA:
1)USZCZELKA KIEROWNICY MANTA M2013 M2013 SZT 50

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37412240-3 - Przyrządy lub akcesoria do nurkowania

4.5.5.) Wartość części: 102255,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 Dostawa asortymentu do aparatów nurkowych INTERSPIRO:

1)ZESTAW NAPRAWCZY INTERSPIRO 460 190 702 KPL 10 /

2)ROCZNY ZESTAW NAPRAWCZY INTERSPIRO AGA 460 190 404 KPL 20 /

3)ZESTAW NAPRAWCZY INTERSPIRO II stopień redukcji (stosowany do remontów głównych (6-letnich) automatu oddechowego maski pełnotwarzowej typu AGA
DIVATOR MKII.) 460 190 904 KPL 30 /

4)MECHANIZM ZAWORU JEDNOKIERUNKOWEGO 460 190 559 SZT 5 /

5)TULEJKA USZCZELNIAJĄCA AGA 346 190 246 SZT 5 /

6)ZESPÓŁ ZAWORU AGA 336 190 064 SZT 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37412240-3 - Przyrządy lub akcesoria do nurkowania

4.5.5.) Wartość części: 26835,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 Dostawa asortymentu do aparatu CRABE:

1)SMAR TLENOWY MCG111 480025 SZT 15 /

2)PAS MOCUJACY CRABE 376553 SZT 5 /

3)Manometr do mieszaniny gazów (MANOMETR NIEMAGNETYCZNY CRABE CR490376) CR490376 SZT 10 /

4)Manometr tlenowy (WSKAŹNIK CIŚ.TLENU AQUA LONG CR495283) CR495283 SZT 10 /

5)GNIAZDO CR490339 SZT 10 /

6) NIEMAGNETYCZNE POKRĘTŁO NITROX CR490328 SZT 3 /

7) USTNIK INFALTORA CR490662 SZT 10 /

8) ZESTAW NAPRAWCZY BAILOUT CR490220 KPL 14 /

9) ROCZNY ZESTAW SERWISOWY PODWÓJNEGO ZAWORU NITROXOWEGO CR490073 SZT 30 /

10) ROCZNY ZESTAW SERWISOWY ZAWORU NITROXOWEGO CR490074 SZT 30 /

11) PODKŁADKA TEFLONOWA CR476953 SZT 5 /

12) PODKŁADKA TEFLONOWA CR490324 SZT 10 /

13) GNIAZDO CR490339 SZT 5 /

14) POKRYWA POCHŁANIACZA CR490260 SZT 5 /

15) POKRYWA POCHŁANIACZA CR490265 SZT 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37412240-3 - Przyrządy lub akcesoria do nurkowania

4.5.5.) Wartość części: 76052,47 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 Dostawa asortymentu do hełmu nurkowego KIRBY MORGAN:

1)OCHRANIACZ NA GŁOWĘ 510-754 SZT 30 /

2) OCHRANIACZ PODBRÓDKA 510-683 SZT 15 /

3) ZESTAW SERWISOWY BLOKU BOCZNEGO 525-311 KPL 20 /

4) ZESTAW SERWISOWY AUTOMAU Super Flow 350 525-309 KPL 30 /

5) ZESTAW SERWISOWY TRZPIENI 525-211 KPL 30 /

6) ZESTAW SERWISOWY AUTOMATU NURKOWEGO KIRBY MORGAN 225-120 KPL 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37412240-3 - Przyrządy lub akcesoria do nurkowania

4.5.5.) Wartość części: 35615,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 Dostawa asortymentu do automatów oddechowych CYKLON 5000:

1)ZESTAW NAPRAWCZY I STOPNIA AUTOMATU ODDECHOWEGO CYKLON 5000 3769 KPL 30 /

2)ZESTAW NAPRAWCZY II STOPNIA AUTOMATU ODDECHOWEGO CYKLON 5000 3551 KPL 50

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37412240-3 - Przyrządy lub akcesoria do nurkowania

4.5.5.) Wartość części: 5527,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12035,55

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12035,55

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12035,55

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ocean-Tech Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833023163

7.3.3) Ulica: ul. Kaszubska Droga 13

7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno

7.3.5) Kod pocztowy: 80-209

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12035,55

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna złożona oferta w zakresie zadania nr 2 podlegała odrzuceniu.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32023,06

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32023,06

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32023,06

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ocean-Tech Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833023163

7.3.3) Ulica: ul. Kaszubska Droga 13

7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno

7.3.5) Kod pocztowy: 80-209

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32023,06

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93542,32

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93542,32

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93542,32

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Technika Podwodna Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180013498

7.3.3) Ulica: ul. Powstańców Śląskich 80

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-466

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93542,32

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43806,45

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43806,45

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43806,45

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ocean-Tech Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833023163

7.3.3) Ulica: Kaszubska Droga 13

7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno

7.3.5) Kod pocztowy: 80-209

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43806,45

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6798,21

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6798,21

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6798,21

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ocean-Tech Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833023163

7.3.3) Ulica: ul. Kaszubska Droga 13

7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno

7.3.5) Kod pocztowy: 80-209

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6798,21

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

2021-06-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.