eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brześć Kujawski › Budowa i przebudowa bazy oświatowej na terenie gminy Brześć Kujawski



Ogłoszenie z dnia 2022-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa bazy oświatowej na terenie gminy Brześć Kujawski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866815

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Władysława Łokietka 1

1.5.2.) Miejscowość: Brześć Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-880

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542316310

1.5.8.) Numer faksu: 542316324

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@brzesckujawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa bazy oświatowej na terenie gminy Brześć Kujawski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4f41636-7868-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076769

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012357/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa i przebudowa bazy oświatowej na terenie gminy Brześć Kujawski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00024426/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.II.271.2.2022.KO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 12188999,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budynek Sali gimnastycznej (sportowej) z zapleczem zlokalizowany jest na działkach nr ewidencyjny 227/1, 231/1, 232/1, 233/1 obręb 0002 Miast Brześć Kujawski 2. Budynek znajduje się na terenie Szkoły Podstawowej Nr 1 w Brześciu Kujawskim. Budynek objęty zadaniem inwestycyjnym jest obiektem jednokondygnacyjnym połączonym łącznikiem jednokondygnacyjnym z trzykondygnacyjnym budynkiem szkoły. Budynek Sali gminastycznej posiada powierzchnię:
- zabudowy 1174 m2,
- użytkową 1006,41 m2.
Szkoła znajduje się w sąsiedztwie domków jednorodzinnych oraz terenów użytkowanych rolniczo.
Teren szkoły jest ogrodzony. Poza ogrodzeniem szkoły, w bezpośrednim sąsiedztwie ulicy Królewskiej znajduje się istniejący parking dla samochodów osobowych z 38 miejscami postojowymi, w tym 4 miejsca postojowe przeznaczone są dla osób niepełnosprawnych.
Na terenie szkoły znajduje się zespół boisk i urządzeń sportowych wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym. Znaczną cześć terenu szkoły zajmuje zieleń, zarówno niska, średnio wysoka - uporządkowana.
Sposób przeznaczenia oraz użytkowania terenu nie zmienia się.
Szkoła posiada dostęp do drogi publicznej. Na terenie szkoły znajduje się droga wewnętrzna i ciągi piesze wykonane z kostki betonowej oraz plac utwardzony z nawierzchni bitumicznej.
Teren szkoły wyposażony jest w przewody wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej oraz kable energetyczne i telekomunikacyjne.
Teren, na którym zlokalizowany jest budynek nie zmieni swojego ukształtowania, zaprojektowano jedynie schody zewnętrzne wraz z utwardzonym dojściem do budynku od strony placu manewrowego. Istniejące schody zewnętrzne do budynku od strony wschodniej zostaną przebudowane.
Od strony placu manewrowego zaprojektowano schody zewnętrzne z podestem o szerokości 5,4 m. Schody żelbetowe z płyty gr. 15 cm z betonu C20/25 zbrojone stałą konstrukcyjną A-IIIN wykonane na gruncie. Jako podbudowę zastosować podsypkę piaskową 15 cm i warstwę gruzbetonu. Schody obłożyć gresową płytką schodową o klasie antypoślizgowej R11.
Z istniejących schodów zewnętrznych do budynku od strony wschodniej należy skuć istniejącą warstwę wierzchnią, wykonać warstwę wyrównawczą z dostosowaniem stopni do wymiarów 15/32 cm i wykonać nową nawierzchnię z gresowych płytek schodowych o klasie antypoślizgowej R11.
Dojście os strony placu manewrowego należy wykonać z kostki betonowej gr. min 8 cm, w kolorze szarym, podbudowie cementowo-piaskowej gr. 15 cm, zamkniętej obrzeżem betonowym 8x30 cm. Spadek w kierunków terenów zielonych i=1%. Łączna ilość nawierzchni utwardzonej do wykonania ok. 106 m2 w tym nawierzchni nowoprojektowanej ok. 60 m2 i ok. 45m2 nawierzchni przeznaczonej do wymiany. Przy wykonywaniu utwardzonego dojścia należy nawiązać się do istniejącego ciągu pieszego i w pierwszej kolejności zdemontować ok. 450 m2 istniejącej kostki betonowej wraz z obrzeżami oraz dokonać wymiany podbudowy.
Dojazd pożarowy do budynku realizowany będzie istniejącą drogą wewnętrzną i zakończony przed budynkiem Sali gimnastycznej placem manewrowym o wymiarach 20m x 20m.

Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi

4.5.5.) Wartość części: 3829968,87 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2.
Przedmiotem inwestycji jest budowa Sali sportowej przy Zespole Szkół Nr 2 w Brześciu Kujawskim oraz przebudowa części istniejącego obiektu Zespołu Szkół Nr 2 w Brześciu Kujawskim oraz przebudowa części istniejącego obiektu Zespołu Szkół Nr 2 w celu powiększenia bazy przedszkolnej. Po przebudowie oraz rozbudowie powstały 4 szatnie z toaletami i natryskami, pokój socjalny dla personelu, toaleta dla personelu, nowa toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych, magazyn, pomieszczenie porządkowe, nowe pomieszczenie kotłowni oraz nowa sala gimnastyczna.
Istniejący plan zagospodarowania terenu. W chwili obecnej działka jest zagospodarowana. Na terenie działki znajdują się tereny zielone. W ulicy znajdują się wszystkie media. Na terenie przylegającym do działki jest utwardzony parking. Działa jest ogrodzona.
Na działce zaprojektowano rozbudowę szkoły . Na części działki istnieją tereny utwardzone pod komunikację pieszą i kołową, są również tereny zielone. Na terenie przylegającym do działki jest utwardzony parking . Działka jest ogrodzona. Budynek szkoły jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych - istniejące podjazdy.
Zestawienie powierzchni działki: Powierzchnia działki 5560 m2, Powierzchnia zabudowy ( 28,3%) 1573,8m2, Powierzchnia biologicznie czynna (58,6%) 3256,2m2, Powierzchnia utwardzona (13,10%) 730m2.
Zieleń na działce. Na terenie działki jest 58,56 % terenu biologicznie czynnego. Ustalenia konserwatorskie - budynek jest pod ochroną Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Infrastruktura techniczna. Budynek posiada istniejące przyłącze do gminnej sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej, zasilanie w energię elektryczną . Odprowadzenie wód opadowych - do kanalizacji deszczowej. Ogrzewanie - istniejąca kotłownia gazowa i projektowana kotłownia gazowa. Zaprojektowano nowe przyłącze wodociągowe i nowy hydrant.
Rozbiórka budynku gospodarczego położonego na działce Nr 297/1 obręb Miasto Brześć Kujawski 1, gm. Brześć Kujawski. Budynek gospodarczy przeznaczony do rozbiórki jest obiektem parterowym, bez poddasza i podpiwniczenia. Budynek wybudowano w 1933 roku, jako budynek parterowy, pierwotnie z funkcją toalet dla szkoły. W trakcie eksploatacji budynek został przebudowany i obecnie pełni funkcję budynku gospodarczego.

Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.

Faktury odrębne dla:
a) Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Nr 2;
b) Przebudowa istniejącego obiektu Zespołu Szkół Nr 2 w celu powiększenia bazy przedszkolnej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 7365838,68 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Teren inwestycji położony jest na działce nr 160/3 obręb Guźlin gm. Brześć Kujawski. Działka jest ogrodzona i zabudowana. Posiada możliwość podłączenia do infrastruktury technicznej: sieci elektroenergetycznej, wodociągowej., telekomunikacyjnej i gazowej.
Opis stanu istniejącego:
- budynek parterowy bez podpiwniczenia ze stychem nieużytkowym,
- fundamenty z kamienia i cegły pełnej w narożnikach,
- izolacja pozioma i pionowa - brak,
- ściany zewnętrzne gr. 64 cm i wewnętrzne działowe gr. 45-48 cm z cegły ceramicznej pełnej,
- strop drewniany belkowy,
- kominy tradycyjne, murowane z cegły ceramicznej pełnej,
- dach główny wielospadowy, o nachyleniu połaci dachowych ca 32 stopnie; konstrukcja dachu drewniana krokwiowo-jętkowa,
- pokrycie dachu z dachówki ceramicznej,
- tynki wewnętrzne cementowo-wapienne,
- tynki zewnętrzne - brak,
- posadzki - wylewka betonowa z posadzką z terakoty, paneli,
- stolarka okienna PVC,
- stolarka drzwiowa typowa, drewniana, HDF i stalowa.
Projektowane elementy zagospodarowania stanowią przedmiotowe obiekty:
- modernizacja budynku przedszkola publicznego w Guźlinie,
- projektowania pochylnia dla niepełnosprawnych,
- utwardzenie terenu,
- przebudowa ogrodzenia,
- zieleń zróżnicowana (wysoka i niska).
Budynek usługowy o zwartej bryle z przeznaczeniem na przedszkole z częścią dydaktyczną oraz łazienką, dla dwóch oddziałów przedszkolnych, po max 15 dzieci każde. W salach zajęć będą prowadzone zabawy i zajęcia z dziećmi. W pomieszczeniu projektuje się wydzieloną szafę na leżaki. Grzejniki ścienne płytowe z osłonami, zasilane z pieca gazowego z zamkniętą komorą spalania. W kolejnej części pomieszczenia do przygotowywania posiłków oraz pomieszczenia techniczne ze stanowiskiem porządkowym. Za budynkiem przedszkola patrząc od frontu działki, znajduje się przestrzeń do zajęć ruchowych na świeżym powietrzu, wyposażona w piaskownicę, huśtawkę, karuzelę, zjeżdżalnie i ławki. Pozostały teren obsiany trawą. W budynku zostaną zachowane istniejące ściany zewnętrzne, lecz projektowane będzie wzmocnienie fundamentów. Powstaną nowe ławy pod projektowane ściany wewnętrzne parteru budynku. Budynek przykryty będzie dachem jednospadowym o konstrukcji drewnianej z ustrojem wiązarów kratownicowych. Projektowany kąt nachylenia głównych połaci dachowych wynosić będzie 25 stopni. Budynek nie jest podpiwniczony, parterowy z poddaszem nieużytkowym. Wymiary rzutu poziomego w obrysie, po ociepleniu będą wynosić 18,44 x 11,32 m. Wejście główne do budynku zlokalizowane jest od strony północno wschodniej. Budynek dostosowano, do korzystania dla osób niepełnosprawnych w postaci zaprojektowanych podjazdów na zewnątrz budynku o nachyleniu 8%, z poręczami oraz przystosowanym WC. Przed budynkiem zaprojektowano również zadaszenie do przechowywania wózków dziecięcych. Wykonane zostaną nowe słupy przed wejściem w miejscu istniejących słupów ceglanych z uwagi na stan techniczny.
Zakres prac:
- roboty rozbiórkowe,
- podbicie istniejących fundamentów wraz z izolacją przeciwwilgociową,
- wzmocnienie fundamentów,
- izolacje ław oraz ściany fundamentowej,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- docieplenie ścian,
- pochylnia dla niepełnosprawnych,
- zadaszenie miejsca do przechowywania wózków,
- wykonanie chodnika przy budynku,
- wykonanie i dostosowanie w obiekcie instalacji: kanalizacyjnej, gazowej, elektrycznej.

Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 993192,01 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4800000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4800000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4800000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konsorcjum firm: DOM URBAŃSKI Sp. k. - lider konsorcjum FIDEM BUDOWNICTWO Joanna Tarnecka - partner konsorcjum

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883135316 4660325348

7.3.3) Ulica: Baśniowa 4/6 - lider konsorcjum Licealna 2 - partner konsorcjum

7.3.4) Miejscowość: Włocławek - lider konsorcjum Dobrzyń nad Wisłą - partner konsorcjum

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4800000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7884701,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8699000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7884701,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GIRDER Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883116158

7.3.3) Ulica: al. Jana Pawła II 111

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7884701,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1079325,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1241411,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1079325,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VINPLAN Sp. z o.o Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562782625

7.3.3) Ulica: Karola Libelta 7

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty wykończeniowe - VINPLAN Budownictwo Cichoń Marek


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1079325,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.