eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Maleniecka › Remont Publicznej Szkoły Podstawowej w ramach projektu pn. Zwiększenie dostępu do infrastruktury sportowej i dydaktycznej na terenie Gminy Ruda Maleniecka - etap II (Remont dachu sali gimnastycznej).



Ogłoszenie z dnia 2021-06-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00076726 z dnia 2021-06-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont Publicznej Szkoły Podstawowej w ramach projektu pn. Zwiększenie dostępu do infrastruktury sportowej i dydaktycznej na terenie Gminy Ruda Maleniecka – etap II (Remont dachu sali gimnastycznej).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RUDA MALENIECKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010659

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 99A

1.5.2.) Miejscowość: Ruda Maleniecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-242

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 3731340

1.5.8.) Numer faksu: 41 3731341

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.gminy@rudamaleniecka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont Publicznej Szkoły Podstawowej w ramach projektu pn. Zwiększenie dostępu do infrastruktury sportowej i dydaktycznej na terenie Gminy Ruda Maleniecka – etap II (Remont dachu sali gimnastycznej).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-745a1234-a734-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00076726

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001337/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Zwiększenie dostępu do infrastruktury sportowej i dydaktycznej na terenie Gminy Ruda Maleniecka - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie współfinansowane jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 7.4 „Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041303/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 561288,75 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 111749,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: Remont Publicznej Szkoły Podstawowej w ramach projektu pn. „Zwiększenie dostępu do infrastruktury sportowej i dydaktycznej na terenie Gminy Ruda Maleniecka – etap II” (Remont dachu sali gimnastycznej).
Przedmiot zamówienia obejmuje: prace rozbiórkowe, pokrycie dachu, obróbki blacharskie, montaż rynien dachowych i rur spustowych.
Roboty budowlane będą wykonywane na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 10/7 w miejscowości Ruda Maleniecka.
Wykonawca zobowiązany jest zastosować wszelkie środki ostrożności i odpowiednie zabezpieczenia, aby podczas wykonywanych robót dachowych nie uszkodzić nowo-położonej wykładziny podłogowej na sali gimnastycznej.
Na dachu sali gimnastycznej planuje się w roku 2021 zamontować panele fotowoltaiczne, w związku z czym, Zamawiający zastrzega sobie obecność przedstawiciela wyłonionego Wykonawcy robót dachowych, przy montażu urządzeń fotowoltaicznych, w celu uniknięcia nieporozumień dot. kwestii udzielonej gwarancji i rękojmi przez obydwu Wykonawców.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
- Przedmiar robót – załącznik nr 9 do SWZ,
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik Nr 10 do SWZ,
- Załączniki graficzne – załącznik Nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381300,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381300,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381300,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PP Europrofil Grzegorz Zimnicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 657-181-19-76

7.3.3) Ulica: Zagnańska 71

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-558

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381300,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

2021-06-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.