eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Promocja Miasta poprzez sport podczas Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski Koszykarzy 2022 rozgrywanego w Lublinie w terminie 17-20 lutego 2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-03-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Promocja Miasta poprzez sport podczas Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski Koszykarzy 2022 rozgrywanego w Lublinie w terminie 17-20 lutego 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Króla Władysława Łokietka 1

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Promocja Miasta poprzez sport podczas Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski Koszykarzy 2022 rozgrywanego w Lublinie w terminie 17-20 lutego 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2e57883-8330-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076506

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00337941/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.6 Promocja miasta poprzez sport

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049188/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Sport to jeden z podstawowych i najważniejszych elementów skutecznej reklamy i promocji skierowanej do szerokiego grona odbiorców nastawionego na rozrywkę, która dostarcza pozytywnych bodźców emocjonalnych. Przedmiotem zamówienia jest promocja Miasta Lublin poprzez sport, wskazywana jako jedna z najskuteczniejszych form komunikowania się z potencjalnym konsumentem. Promocja miasta stanowi jedno z zadań własnych gminy, o czym stanowi art. 7 pkt 18 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U.2020.713 ). Promocja poprzez sport pozwala realizować zadania dotyczące kreowania odpowiedniego wizerunku Lublina i jego pozycjonowania wśród innych miast w naszym kraju.
Dzięki organizacji wydarzeń sportowych osiągany też jest jeszcze inny, ważny z punktu widzenia Miasta cel, jakim jest dostęp mieszkańców Miasta do wydarzeń sportowych na wysokim poziomie. Emocje towarzyszące takim widowiskom i wspólne kibicowanie wzmacniają więzi społeczne, zwiększają poczucie dumy lokalnej.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: Ciąg dalszy uzasadnienia z pkt 3.1.1): Imprezy sportowe i działania z nimi związane przyczyniają się do promocji Miasta Lublin ale również mogą stanowić bodziec do wzmocnienia rozwoju gospodarczego, jak również być ważnym powodem do odwiedzenia Lublina w celach turystycznych (turystyka związana z udziałem w imprezach sportowych). Koszykówka jest jedną z najstarszych dyscyplin sportowych w naszym mieście, która od lat cieszy się niesłabnącą popularnością oraz dużą medialnością w Lublinie. Wpływają na to sukcesy lubelskich drużyn, występujących w najwyższej klasie rozgrywkowej zarówno żeńskiej, jak i męskiej. Generuje to wysokie zainteresowanie tą dyscypliną mieszkańców Lublina i regionu. Dodatkowo koszykówka jest dyscypliną, która posiada olbrzymie możliwości promocyjne, a towarzyszące jej emocje w połączeniu z nośnikami reklamy powodują, że pozostaje w pamięci widzów na długo. Turniej Finałowy Suzuki Pucharu Polski Koszykarzy 2022 to czterodniowa impreza sportowa, w której udział bierze osiem najlepszych drużyn Energa Basket Ligi sezonu 2021/2022. Podczas czterech dni Turnieju rozegranych zostanie 7 meczów oraz zostaną dodatkowo zorganizowane: LOTTO Konkurs Wsadów oraz Aerowatch Konkurs Rzutów za 3 punkty. Organizacja Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski Koszykarzy 2022 odbywającego się z udziałem ośmiu drużyn Energa Basket Ligi oraz skierowanie kampanii promocyjno-reklamowej w stronę popularnej dyscypliny sportowej jaką jest koszykówka, gwarantuje budowanie pozytywnego wizerunku Miasta Lublin w całym kraju. Dzięki lubelskim tradycjom koszykarskim, meczom rozgrywanym przez Polski Cukier Pszczółkę Start Lublin czy Pszczółkę Polski Cukier AZS UMCS Lublin (oba zespoły występują w najwyższej klasie rozgrywkowej) organizacja imprez , takich jak: Turnieje koszykarskie czy mecze reprezentacji Polski w koszykówce mężczyzn spotykają się z ogromnym odzewem ze strony sympatyków tej dyscypliny. Frekwencja na tego typu widowiskach pozwala w pełni wykorzystać potencjał lubelskich obiektów sportowych. Turniej Finałowy Suzuki Pucharu Polski w koszykówce mężczyzn, rozgrywany z udziałem ekstraklasowych drużyn, to jedno z najważniejszych wydarzeń koszykarskich w kraju, którego ranga rośnie z roku na rok i przyciąga znaczną uwagę mediów (telewizja ogólnopolska, regionalna i internetowa, media społecznościowe, prasa krajowa i lokalna, rozgłośnie radiowe o zasięgu ogólnopolskim, jak i regionalnym). Istotnym aspektem jest siła przekazu medialnego wydarzenia. Według badań przeprowadzonych przez Press Service dla Polskiej Ligi Koszykówki S.A., w związku z organizacją Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski w 2021 roku w mediach (internet, telewizja, prasa) ukazało się ponad 1 400 informacji, których dotarcie wyniosło 99,8 mln, a zweryfikowany ekwiwalent reklamowy Turnieju wyniósł 1,8 mln zł. Informacje dotyczące Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski 2021 w koszykówce mężczyzn ukazały się w znanych, ogólnopolskich mediach, takich jak: Telewizja Polska TVP S.A., Telewizja Polsat, Rzeczpospolita, Przegląd Sportowy, Sportowe Fakty WP, RMF FM, Polskie Radio Program 1 oraz inne. Biorąc pod uwagę wygenerowany w 2021 roku ekwiwalent reklamowy należy uznać, że jest to skuteczna forma działań promocyjnych. W związku z tym zasadna jest promocja Miasta poprzez sport podczas Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski Koszykarzy 2022 rozgrywanego w Lublinie, z którego zostanie przeprowadzona transmisja na żywo na kanałach grupy POLSAT. Polska Liga Koszykówki S.A. jako pomysłodawca imprezy posiada wyłączne prawo do organizowania Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski Koszykarzy 2022. Ponadto, Polska Liga Koszykówki S.A. jako doświadczony podmiot zapewni prawidłową realizację świadczeń promocyjnych, w tym ekspozycję podczas zawodów banerów reklamowych czy też umieszczania innych nośników reklamowych. Ponadto Polska Liga Koszykówki S.A. jest jedynym organizatorem pomeczowych konferencji prasowych odbywających się w trakcie Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski Koszykarzy 2022 oraz dysponentem strony internetowej plk.pl. Zgodnie z art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) należy przyjąć, że Polska Liga Koszykówki S.A. jest jedynym wykonawcą, który jest w stanie zagwarantować świadczenie usługi jaką jest Promocja Miasta poprzez sport podczas Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski Koszykarzy 2022. Polska Liga Koszykówki S.A. to spółka akcyjna, która prowadzi rozgrywki ekstraklasy mężczyzn - Energa Basket Ligi, najwyższej klasy rozgrywkowej w Polsce. Polska Liga Koszykówki S.A. to także członek elitarnej organizacji ULEB - zrzeszającej najlepsze kluby i ligi europejskie, a od 2006 r. również akcjonariusz spółki Euroleague Commercial Assets S.A. Z uwagi na występujących podczas Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski Koszykarzy w 2022 roku wysokiej klasy zawodników z 8 najlepszych klubów, którzy na co dzień uczestniczą w rozgrywkach Energa Basket Ligi w sezonie 2021/2022, będzie to z pewnością wysoko pozycjonowana impreza poprzez ilość publikacji w internecie, prasie, radiu i telewizji, a otrzymany ekwiwalent reklamowy, może znacznie przekroczyć kwotę przeznaczoną na reklamę poprzez sport. Osoby pracujące w Polskiej Lidze Koszykówki S.A. wielokrotnie sprawdziły się jako organizatorzy dużych imprez sportowych, czego wyrazem jest duża liczba kibiców gromadzących się na trybunach podczas organizowanych zawodów i imprez sportowych. Daje to gwarancję należytego wykonania usług promocyjnych podczas Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski Koszykarzy w 2022. Popularność koszykówki i samego Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski w koszykówce mężczyzn przekłada się na jego medialność, o czym może świadczyć współpraca z mediami m. in.: telewizją i prasą ogólnopolską jak i regionalną Wszystkie mecze Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski Koszykarzy 2022 emitowane będą za pośrednictwem kanałów sportowych grupy POLSAT. Szeroki zakres oddziaływania promocyjnego w trakcie Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski Koszykarzy 2022 jest zatem szansą na budowanie pozytywnego wizerunku Miasta Lublin w mediach społecznościowych. Mając na uwadze powyższe, należy stwierdzić, iż zgodnie z art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), Polska Liga Koszykówki S.A. jest jedynym wykonawcą usługi Promocja Miasta poprzez sport podczas meczów Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski Koszykarzy 2022 rozgrywanego w Lublinie, z którego zostanie przeprowadzona transmisja na żywo na kanałach grupy POLSAT z przyczyn technicznych o charakterze obiektywnym, zaś dzięki swojej działalności i pozytywnemu wizerunkowi jest w stanie zagwarantować długofalowe efekty promocyjne. Z uwagi na powyższe uzasadnione jest przeprowadzenie postępowania według procedury zamówienia z wolnej ręki.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 250000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje:
1. emisję logotypu Europejska Stolica Młodzieży Lublin 2023 na bandach elektronicznych LED umieszczonych wokół boiska w wymiarze 12% czasu reklamowego,
2. umieszczenie naklejki na parkiet o średnicy 3,6m w kole środkowym z logotypem Lublin - Miasto Inspiracji, zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego wizualizacją,
3. umieszczenie naklejki z nazwą Miasta w pasie bezpieczeństwa (przy linii środkowej parkietu) o wymiarach 10 x 1,3 m, zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego wizualizacją,
4. umieszczenie logotypu Lublin - Miasto Inspiracji na ściance sponsorskiej wykorzystywanej podczas konferencji prasowych w ilości min. 20 okienek/modułów o wymiarach 20x10 cm, zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego wizualizacją,
5. umieszczenie logotypu Lublin - Miasto Inspiracji na ściance sponsorskiej wykorzystywanej podczas wywiadów telewizyjnych w ilości min. 12 okienek/modułów o wymiarach 20x10 cm, zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego wizualizacją,
6. umieszczenie dwóch naklejek w kształcie trapezu z logotypem Lublin - Miasto Inspiracji na materacach podkoszowych (na każdym po 1 szt.) o wymiarach rzeczywistych 65 x 17 cm, zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego wizualizacją,
7. umieszczenie czterech logotypów Lublin - Miasto Inspiracji o wymiarach rzeczywistych 180 x 50 cm na dwóch banerach znajdujących się wzdłuż dłuższych boków boiska w drugim planie reklamowym, zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego wizualizacją i rozmieszczeniem,
8. umieszczenie dwóch logotypów Lublin - Miasto Inspiracji o wymiarach rzeczywistych 150 x 40 cm na banerze znajdującym się wzdłuż krótkiego boku boiska w drugim planie reklamowym, zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego wizualizacją i rozmieszczeniem,
9. umieszczenie dwóch logotypów Lublin - Miasto Inspiracji o wymiarach rzeczywistych 120 x 30 cm na banerze znajdującym się wzdłuż krótkiego boku boiska w drugim planie reklamowym, zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego wizualizacją i rozmieszczeniem,
10. umieszczenie czterech ścianek promocyjnych o szerokości 90 cm z logotypem Lublin - Miasto Inspiracji w hali, gdzie rozgrywany będzie Turniej,
11. umieszczenie jednego balonu promocyjnego o wysokości min. 2 m z logotypem Lublin - Miasto Inspiracji wewnątrz hali, gdzie rozgrywany będzie Turniej,
12. umieszczenie jednego balonu promocyjnego o wysokości min. 3 m z logotypem Lublin - Miasto Inspiracji przed wejściem do hali (od ul. K. Wielkiego), gdzie rozgrywany będzie Turniej,
13. umieszczenie logotypu Lublin - Miasto Inspiracji na planszy sponsorskiej w materiałach wideo poświęconych Turniejowi, publikowanych w mediach społecznościowych Wykonawcy i na stronie www.plk.pl,
14. umieszczenie na stronie www.plk.pl logotypu Lublin - Miasto Inspiracji z zapisem „Miasto Gospodarz” o wysokości min. 120 px i proporcjonalnej szerokości wraz z aktywnym linkiem do strony www.lublin.eu,
15. umieszczenie logotypu Lublin - Miasto Inspiracji w wymiarze 5% na stopce sponsorskiej umieszczanej na wszystkich materiałach graficznych drukowanych oraz internetowych dotyczących Turnieju, zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego wizualizacją,
16. umieszczenie oznaczenia graficznego tzw.: „metki” Europejska Stolica Młodzieży Lublin 2023 na wszystkich promocyjnych materiałach graficznych drukowanych oraz internetowych dotyczących Turnieju, zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego wizualizacją,
17. umieszczenie logotypu Lublin - Miasto Inspiracji w newsletterze dotyczącym Turnieju w wymiarze 5% na stopce sponsorskiej, zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego wizualizacją,
18. umieszczenie nazwy Miasta na podeście, na którym będzie prezentowany puchar dla zwycięzców w trakcie trwania meczu finałowego podczas turnieju. Minimalny wymiar nazwy Miasta o szerokości 20 cm,
19. umieszczenie nazwy Miasta na medalach wręczanych zwycięzcom Turnieju podczas trwania ceremonii po meczu finałowym Turnieju. Minimalny wymiar nazwy Miasta o szerokości 4cm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Liga Koszykówki S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5272312615

7.3.3) Ulica: Siedmiogrodzka 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-204

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.