Ogłoszenie z dnia 2024-01-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00535728/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Interwencyjne usuwanie martwej zwierzyny wolno żyjącej (dzikiej) z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez ŚZDW Kielce na terenie województwa świętokrzyskiego z podziałem na ...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich
1.3.) Oddział zamawiającego: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 72
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-602
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szdw.kielce.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szdw-kielce.logintrade.net/zapytania_email,149049,a00a9861894145f42d798c7de00376ed.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Interwencyjne usuwanie martwej zwierzyny wolno żyjącej (dzikiej) z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez ŚZDW Kielce na terenie województwa świętokrzyskiego z podziałem na ...2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e43b907-9268-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00076461
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062470/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.23 Interwencyjne usuwanie martwej zwierzyny wolno żyjącej (dzikiej) z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez ŚZDW Kielce z podziałem na zadania częściowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00535728
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 80.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – teren RDW 1 w ZgórskuPrzedmiotem zamówienia jest usługa interwencyjnego usuwania martwych zwierząt z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez ŚZDW Kielce na terenie: RDW1 w Zgórsku. Zakres zamówienia obejmuje całodobową gotowość do wykonania usługi, interwencyjne wyjazdy do miejsc każdorazowo wskazanych przez Zamawiającego, usunięcie z pasa drogowego zwłok (szczątków) martwych zwierząt wolno żyjących (dzikich), oczyszczenie
i dezynfekcję miejsca zalegania zwłok zwierzęcych, załadunek i transport oraz utylizację padliny.
Wykaz odcinków dróg objętych usługą interwencyjnego usuwania martwych zwierząt z pasa drogowego dróg wojewódzkich, stanowi Załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) Szczegółowa specyfikacja techniczna (SST).
Zlecona usługa usunięcia martwego zwierzęcia musi zostać zrealizowana w czasie nie dłuższym niż 12 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego.
Zakres zamówienia jaki Zamawiający przewiduje, obejmuje po 80 interwencji na zadanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90524300-9 - Usługi usuwania odpadów biologicznych
4.5.5.) Wartość części: 37523,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – teren RDW 2 w Staszowie.Przedmiotem zamówienia jest usługa interwencyjnego usuwania martwych zwierząt z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez ŚZDW Kielce na terenie RDW2 w Staszowie. Zakres zamówienia obejmuje całodobową gotowość do wykonania usługi, interwencyjne wyjazdy do miejsc każdorazowo wskazanych przez Zamawiającego, usunięcie z pasa drogowego zwłok (szczątków) martwych zwierząt wolno żyjących (dzikich), oczyszczenie
i dezynfekcję miejsca zalegania zwłok zwierzęcych, załadunek i transport oraz utylizację padliny.
Wykaz odcinków dróg objętych usługą interwencyjnego usuwania martwych zwierząt z pasa drogowego dróg wojewódzkich, stanowi Załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) Szczegółowa specyfikacja techniczna (SST).
Zlecona usługa usunięcia martwego zwierzęcia musi zostać zrealizowana w czasie nie dłuższym niż 12 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego.
Zakres zamówienia jaki Zamawiający przewiduje, obejmuje po 80 interwencji na zadanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90524300-9 - Usługi usuwania odpadów biologicznych
4.5.5.) Wartość części: 50315,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37152,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37152,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37152,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Rob-Trans" Piotr Robak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581354753
7.3.3) Ulica: Wrzosówka
7.3.4) Miejscowość: Małogoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 28-366
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "ROB-TRANS" PIOTR ROBAK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "ROB-TRANS" PIOTR ROBAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37152,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46483,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46483,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46483,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Rob-Trans" Piotr Robak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581354753
7.3.3) Ulica: Wrzosówka
7.3.4) Miejscowość: Małogoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 28-366
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "ROB-TRANS" PIOTR ROBAK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "ROB-TRANS" PIOTR ROBAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46483,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Przebudowa ul. Warszawskiej na odc. od ul. Orkana do ul. Turystycznej w Kielcach (jezdnia zachodnia)
- "Roboty konserwacyjno-remontowe pomieszczeń III piętra budynku głównego WSSE w Kielcach"
- Opracowanie dokum. proj. pn.: "Poprawa transportowej mobilności mieszkańców Kielc poprzez budowę i przebudowę infrastruktury pieszo - rowerowej oraz przystanków komunikacji miejskiej" - odcinek 1
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla Sądu Rejonowego w Starachowicach
- Promocja zadania realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 pt. "Budowa obwodnicy miejscowości Bogoria w ciągu drogi wojewódzkiej nr 757"
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.