Ogłoszenie z dnia 2022-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00066756/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa opału na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Pokój na rok 2022 do 28.02.2023”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "Zakład Komunalny Pokój" Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 161607881
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza
1.5.2.) Miejscowość: Pokój
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-034
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774693 080
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zkp@gminapokoj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminapokoj.pl/3487/2151/spolki-komunalne.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.plhttps://bip.gminapokoj.pl/3487/2151/spolki-komunalne.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Gminna jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa opału na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Pokój na rok 2022 do 28.02.2023”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a9b106a-9542-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076387
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066632/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Zakup i dostawa opału na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Pokój na rok 2022 do 28.02.2023”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066756/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 178425,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Zamówienia : Ekogroszek luzPrzedmiotem zamówienia części 1 jest zakup i dostawa węgla ekogroszek w ilości ok. 121,5 tony. Parametry wymagane przez Zamawiającego:
Ekogroszek
- groszek energetyczny powyżej 27 MJ/kg ,
- granulacja 5-25 mm, o niskim pęcznieniu,
- wilgotność do 8%, zawartość miału do 10%,
- zawartość popiołu 4-8%,
- zawartość siarki do 0,8%,
- spiekalność RI<10,
- ciepło spalania 30-32 MJ/kg,
- typ węgla 31.2
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny
4.5.5.) Wartość części: 170026,57 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Zamówienia : Ekogroszek workowanyPrzedmiotem zamówienia części 2 jest zakup i dostawa węgla ekogroszek workowany w ilości ok. 17 ton. Parametry wymagane przez Zamawiającego:
Ekogroszek
- groszek energetyczny powyżej 27 MJ/kg ,
- granulacja 5-25 mm, o niskim pęcznieniu,
- wilgotność do 8%, zawartość miału do 10%,
- zawartość popiołu 4-8%,
- zawartość siarki do 0,8%,
- spiekalność RI<10,
- ciepło spalania 30-32 MJ/kg,
- typ węgla 31.2
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny
4.5.5.) Wartość części: 24826,65 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 Zamówienia: Eko-miałPrzedmiotem zamówienia części 3 jest zakup i dostawa węgla eko-miał w ilości ok. 12 ton. Parametry wymagane przez Zamawiającego:
Eko-miał
- wartość opałowa min. 24-25 MJ/kg,
- zawartość siarki do 1,0%,
- zawartość popiołu max. 6-10%,
- granulacja 3-31,5 [mm],
- spiekalność: 0-10
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny
4.5.5.) Wartość części: 14860,66 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 Zamówienia: OrzechPrzedmiotem zamówienia części 4 jest zakup i dostawa węgla orzech w ilości ok. 7,5 tony. Parametry wymagane przez Zamawiającego:
- orzech
- wartość opałowa 25 MJ/kg,
- zawartość siarki do 1,0%,
- zawartość popiołu do 10%,
- granulacja 20-80mm,
- spiekalność
- RI<5,
- zawartość części lotnych<45
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny
4.5.5.) Wartość części: 9749,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Z 2021 poz. 1129 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający w dniu 04.03.2022 dokonał otwarcia ofert. W prowadzonym postępowaniu wpłynęła 1 oferta. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania kwotę
łączną 219463,88 zł w tym na zadnia: na część I zamówienia: 170026,57zł brutto; na część II Zamówienia: 24826,65 zł brutto; na część III zamówienia: 14860,66zł brutto;na część IV zamówienia 9749,99zł brutto. Kwoty zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przewyższają kwoty jakie Zamawiający przeznaczył na realizację zadania i poszczególnych części. Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp postanowiono jak w sentencji.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197691,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197691,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Z 2021 poz. 1129 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający w dniu 04.03.2022 dokonał otwarcia ofert. W prowadzonym postępowaniu wpłynęła 1 oferta. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania kwotę
łączną 219463,88 zł w tym na zadnia: na część I zamówienia: 170026,57zł brutto; na część II Zamówienia: 24826,65 zł brutto; na część III zamówienia: 14860,66zł brutto;na część IV zamówienia 9749,99zł brutto. Kwoty zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przewyższają kwoty jakie Zamawiający przeznaczył na realizację zadania i poszczególnych części. Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp postanowiono jak w sentencji.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37279,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37279,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Z 2021 poz. 1129 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający w dniu 04.03.2022 dokonał otwarcia ofert. W prowadzonym postępowaniu wpłynęła 1 oferta. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania kwotę
łączną 219463,88 zł w tym na zadnia: na część I zamówienia: 170026,57zł brutto; na część II Zamówienia: 24826,65 zł brutto; na część III zamówienia: 14860,66zł brutto;na część IV zamówienia 9749,99zł brutto. Kwoty zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przewyższają kwoty jakie Zamawiający przeznaczył na realizację zadania i poszczególnych części. Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp postanowiono jak w sentencji.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15244,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Z 2021 poz. 1129 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający w dniu 04.03.2022 dokonał otwarcia ofert. W prowadzonym postępowaniu wpłynęła 1 oferta. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania kwotę
łączną 219463,88 zł w tym na zadnia: na część I zamówienia: 170026,57zł brutto; na część II Zamówienia: 24826,65 zł brutto; na część III zamówienia: 14860,66zł brutto;na część IV zamówienia 9749,99zł brutto. Kwoty zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przewyższają kwoty jakie Zamawiający przeznaczył na realizację zadania i poszczególnych części. Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp postanowiono jak w sentencji.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12295,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12295,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa węgla do Zespołu Placówek Oświatowych w Leśnicy ul. Kozielska 20,47-150 Leśnica
- Dostawa węgla do szkół i budynków administrowanych przez Urząd Miasta i Gminy w Lubowidzu
- Zakup Węgla dla pracowników korzystających z urlopów górniczych oraz emerytów i rencistów uprawnionych do otrzymania deputatu węglowego.
- TC/13/2005.
więcej: Węgiel kamienny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.