eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfino › Zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00076256 z dnia 2021-06-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811195875

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szczecińska 5

1.5.2.) Miejscowość: Gryfino

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 91 416 30 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pukgryfino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pukgryfino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://https://pukgryfino.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi komunalne, pogrzebowe, remontowe i budowlane, wodociągowe, kanalizacyjne oraz laboratorium

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23217112-b948-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00076256

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059876/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3.TP.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 850000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług zagospodarowania odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Gryfino – odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych - frakcji „niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne” - odpady o kodzie 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, określoną w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797).
Transport odpadów z punktu przeładunkowego zlokalizowanego w obrębie składowiska odpadów komunalnych Gryfino-Wschód (dz. nr 96/16 obręb Wełtyń II, Gmina Gryfino) i związane z nim koszty dostarczenia odpadów do instalacji zagospodarowania odpadów leżą po stronie Wykonawcy.
Wykonawca obowiązany jest do zagospodarowania odebranych od Zamawiającego odpadów, stanowiących przedmiot zamówienia w ramach Umowy w instalacji komunalnej, zgodnie z art. 29a ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797).
Wykonawcy prowadzący instalacje komunalne, o których mowa w art. 35 ust. 6
pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797) są obowiązani do przekazywania Zamawiającemu informacji o przekazanych im przez niego odpadach, które poddali procesowi przygotowania do ponownego użycia, recyklingu lub przekazali w tym celu innemu posiadaczowi odpadów, zgodnie
z art. 9oa ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku
w gminach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439).
W celu określenia wartości zamówienia Zamawiający wskazuje przewidywaną/szacunkową ilość odpadów do zagospodarowania przez Wykonawcę
w okresie objętym niniejszym postępowaniem – 2100 Mg.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości odpadów przeznaczonych do zagospodarowania w ramach zamówienia – wielkość podana powyżej jest ilością szacunkową, natomiast rzeczywiste ilości odpadów przeznaczonych do zagospodarowania będą wynikały z aktualnych potrzeb Zamawiającego.
Wskazana powyżej przewidywana ilość odpadów przeznaczonych do zagospodarowania w ramach niniejszego zamówienia nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń w przypadku zmniejszenia ilości odpadów przekazanych przez Zamawiającego do zagospodarowania w trakcie realizacji umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, jednakże Zamawiający gwarantuje przekazanie ilości odpadów do zagospodarowania na poziomie 50% szacunkowej ilości odpadów wskazanej powyżej.
Wykonawca obowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu comiesięcznych informacji zawierających dane o:
 masie odpadów przyjętych do zagospodarowania w danym miesiącu,
z wykazaniem mas odpadów z poszczególnych transportów, wraz ze wskazaniem instalacji, do której odpady te zostały przekazane,
 sposobie zagospodarowania odpadów, ustalonym w oparciu o wykazy procesów odzysku i unieszkodliwiania odpadów, określone w załączniku
nr 1 i 2 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r.
poz. 797) lub w akcie odpowiednim.
Informacje, o których mowa powyżej, będą przekazywane przez Wykonawcę
w terminie 7 dni od zakończenia danego miesiąca, w formie pisemnej, z podpisem osoby sporządzającej oraz w formie elektronicznej, uzgodnionej z Zamawiającym.
Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami, zgodnie obowiązującymi w tym zakresie z przepisami.
Minimalna częstotliwość odbioru odpadów: 2 razy w tygodniu po minimum 7 Mg
w jednym transporcie z możliwością kumulacji ilości w jednym transporcie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 961632,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 961632,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 961632,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-MYŚL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5971516364

7.3.4) Miejscowość: Dalsze 36, 74-300 Myślibórz

7.3.5) Kod pocztowy: 74-300

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 961632,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

2021-06-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.