eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko nad Dunajcem › Kompleksowa obsługa N.Krościenko w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, pilnowania obiektu oraz utrzymania porządku wokół siedziby Nadleśnictwa i ogrzewania budynku wraz z przygotowaniem opału.



Ogłoszenie z dnia 2022-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa N.Krościenko w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, pilnowania obiektu oraz utrzymania porządku wokół siedziby Nadleśnictwa i ogrzewania budynku wraz z przygotowaniem opału.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO KROŚCIENKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350545607

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Trzech Koron 4

1.5.2.) Miejscowość: Krościenko nad Dunajcem

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-450

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 2623120

1.5.8.) Numer faksu: 18 2623003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kroscienko@krakow.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienko.krakow.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl/pn/lasy_kroscienko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa N.Krościenko w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, pilnowania obiektu oraz utrzymania porządku wokół siedziby Nadleśnictwa i ogrzewania budynku wraz z przygotowaniem opału.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53b4ec1d-5da7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076215

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00086177/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Kompleksowa obsługa Nadleśnictwa Krościenko w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, pilnowania obiektu, utrzymania porządku wokół siedziby, przygotowania opału i ogrzewania budynku (2022-2024)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00317282/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 731707,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa Nadleśnictwa Krościenko w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, sali konferencyjnej, korytarzy, klatek schodowych,pokoi gościnnych, toalet, archiwum, piwnic, kotłowni,
pilnowania obiektu oraz utrzymania porządku wokół siedziby Nadleśnictwa i ogrzewania budynku wraz z przygotowaniem opału.
Sprzątanie wszystkich pomieszczeń znajdujących się w Budynku Administracyjnym Nadleśnictwa o łącznej powierzchni 704,77 m2, a w szczególności:
• pomieszczeń biurowych, korytarzy i klatek schodowych, archiwum, serwerowni, pomieszczeń sanitarnych (łazienek), pomieszczeń technicznych, magazyn, sali konferencyjnej, pomieszczenia kasowego, kuchni, szatni przy sali konferencyjnej, altany
• pokoi gościnnych (raz z praniem pościeli i ręczników)
• nie mniej niż 2 razy w roku kompleksowe mycie wszystkich okien w całym obiekcie Nadleśnictwa wraz z usuwaniem kurzy z rolet okiennych
W sezonie zimowym (a także poza sezonem w miarę potrzeb Zamawiającego i przy niekorzystnych warunkach atmosferycznych):
• obsługa kotłów C.O. marki VIGAS o mocy 60kW i WIESSMANN o mocy 80kW (palenie, cotygodniowe czyszczenie kanałów w piecu VIGAS)
• przygotowanie opału, tj. poszczypanie i ułożenie go w magazynie opałowym, załadunek i rozładunek opału na samochodzie
• usuwanie śniegu z wszystkich utwardzonych ciągów komunikacyjnych i placów o łącznej powierzchni 1.530 m2), usuwanie obledze (przez posypanie piaskiem lub innym odpowiednim środkiem), usuwanie zwisających sopli z dachów ze wszystkich budynków na terenie posesji.
Bieżące utrzymanie w stałej i nienagannej czystości całej infrastruktury komunikacyjnej wraz z otaczającą ją zielenią poprzez:
• zamiatanie, koszenie trawy, grabienie liści, przycinanie żywopłotów, obcinanie suchych i złamanych gałęzi, bieżące plewienie kwietników i ich podlewanie
• nie mniej niż 2 razy w roku czyszczenie wszystkich rynien na budynkach na ternie posesji oraz bieżące usuwanie pajęczyn na obiektach.
Obsługa techniczna w zakresie drobnych prac konserwacyjno-remontowych zlecanych na bieżąco i w miarę potrzeb Zamawiającego (drobne poprawki tynkarsko-malarskie, zarówno wewnątrz obiektów jak i na zewnątrz, naprawa/wymiana zamków drzwiowych, wymiana zużytych/przepalonych elementów instalacji elektrycznej, drobne prace wykończeniowe,
naprawa/konserwacja ogrodzenia wokół posesji Nadleśnictwa, itp.)
Sprzątanie i zimowe utrzymanie chodnika (od strony Jagiellońskiej oraz wjazdu na posesję od ulicy Trzech Koron).
Pilnowanie obiektów Nadleśnictwa Krościenko w obrębie siedziby Nadleśnictwa codziennie:
• w dni robocze: w godzinach od godz.15:00 do godz.7:00 dnia następnego
• w dni wolne od pracy – całodobowo
Szczegółowy zakres prac oraz ich częstotliwość określony został w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90910000-9 - Usługi sprzątania

98341130-5 - Usługi stróżowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 990000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 990000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 990000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Sprzątania i Dozoru „TESSA” Teresa Setlak-Dula

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351596111

7.3.3) Ulica: Trzech Koron 5

7.3.4) Miejscowość: Krościenko

7.3.5) Kod pocztowy: 34-450

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 990000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.