Ogłoszenie z dnia 2022-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00317282/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa N.Krościenko w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, pilnowania obiektu oraz utrzymania porządku wokół siedziby Nadleśnictwa i ogrzewania budynku wraz z przygotowaniem opału.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO KROŚCIENKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350545607
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Trzech Koron 4
1.5.2.) Miejscowość: Krościenko nad Dunajcem
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-450
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 2623120
1.5.8.) Numer faksu: 18 2623003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kroscienko@krakow.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienko.krakow.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/lasy_kroscienko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa N.Krościenko w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, pilnowania obiektu oraz utrzymania porządku wokół siedziby Nadleśnictwa i ogrzewania budynku wraz z przygotowaniem opału.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53b4ec1d-5da7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076215
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00086177/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kompleksowa obsługa Nadleśnictwa Krościenko w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, pilnowania obiektu, utrzymania porządku wokół siedziby, przygotowania opału i ogrzewania budynku (2022-2024)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00317282/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 731707,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa Nadleśnictwa Krościenko w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, sali konferencyjnej, korytarzy, klatek schodowych,pokoi gościnnych, toalet, archiwum, piwnic, kotłowni,
pilnowania obiektu oraz utrzymania porządku wokół siedziby Nadleśnictwa i ogrzewania budynku wraz z przygotowaniem opału.
Sprzątanie wszystkich pomieszczeń znajdujących się w Budynku Administracyjnym Nadleśnictwa o łącznej powierzchni 704,77 m2, a w szczególności:
• pomieszczeń biurowych, korytarzy i klatek schodowych, archiwum, serwerowni, pomieszczeń sanitarnych (łazienek), pomieszczeń technicznych, magazyn, sali konferencyjnej, pomieszczenia kasowego, kuchni, szatni przy sali konferencyjnej, altany
• pokoi gościnnych (raz z praniem pościeli i ręczników)
• nie mniej niż 2 razy w roku kompleksowe mycie wszystkich okien w całym obiekcie Nadleśnictwa wraz z usuwaniem kurzy z rolet okiennych
W sezonie zimowym (a także poza sezonem w miarę potrzeb Zamawiającego i przy niekorzystnych warunkach atmosferycznych):
• obsługa kotłów C.O. marki VIGAS o mocy 60kW i WIESSMANN o mocy 80kW (palenie, cotygodniowe czyszczenie kanałów w piecu VIGAS)
• przygotowanie opału, tj. poszczypanie i ułożenie go w magazynie opałowym, załadunek i rozładunek opału na samochodzie
• usuwanie śniegu z wszystkich utwardzonych ciągów komunikacyjnych i placów o łącznej powierzchni 1.530 m2), usuwanie obledze (przez posypanie piaskiem lub innym odpowiednim środkiem), usuwanie zwisających sopli z dachów ze wszystkich budynków na terenie posesji.
Bieżące utrzymanie w stałej i nienagannej czystości całej infrastruktury komunikacyjnej wraz z otaczającą ją zielenią poprzez:
• zamiatanie, koszenie trawy, grabienie liści, przycinanie żywopłotów, obcinanie suchych i złamanych gałęzi, bieżące plewienie kwietników i ich podlewanie
• nie mniej niż 2 razy w roku czyszczenie wszystkich rynien na budynkach na ternie posesji oraz bieżące usuwanie pajęczyn na obiektach.
Obsługa techniczna w zakresie drobnych prac konserwacyjno-remontowych zlecanych na bieżąco i w miarę potrzeb Zamawiającego (drobne poprawki tynkarsko-malarskie, zarówno wewnątrz obiektów jak i na zewnątrz, naprawa/wymiana zamków drzwiowych, wymiana zużytych/przepalonych elementów instalacji elektrycznej, drobne prace wykończeniowe,
naprawa/konserwacja ogrodzenia wokół posesji Nadleśnictwa, itp.)
Sprzątanie i zimowe utrzymanie chodnika (od strony Jagiellońskiej oraz wjazdu na posesję od ulicy Trzech Koron).
Pilnowanie obiektów Nadleśnictwa Krościenko w obrębie siedziby Nadleśnictwa codziennie:
• w dni robocze: w godzinach od godz.15:00 do godz.7:00 dnia następnego
• w dni wolne od pracy – całodobowo
Szczegółowy zakres prac oraz ich częstotliwość określony został w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90910000-9 - Usługi sprzątania
98341130-5 - Usługi stróżowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 990000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 990000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 990000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Sprzątania i Dozoru „TESSA” Teresa Setlak-Dula
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351596111
7.3.3) Ulica: Trzech Koron 5
7.3.4) Miejscowość: Krościenko
7.3.5) Kod pocztowy: 34-450
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Teresa Setlak-Dula - Usługi sprzątania i dozoru "TESSA"
jakie przetargi wygrała firma
Teresa Setlak-Dula - Usługi sprzątania i dozoru "TESSA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 990000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
- Przebudowa ul. 3 Maja
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych oraz pielęgnacji terenów zielonych Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie dzielnicy Ochota
- Usługa sprzątania biur i innych pomieszczeń w: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.