Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi oświetlania ulic i dróg oraz innych otwartych terenów publicznych na terenie gminy Chocz w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHOCZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 17
1.5.2.) Miejscowość: Chocz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-313
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62741330
1.5.8.) Numer faksu: 627415685
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@chocz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chocz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8ce5d667-8ebd-11ee-b55a-a22b2d7f700e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi oświetlania ulic i dróg oraz innych otwartych terenów publicznych na terenie gminy Chocz w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ce5d667-8ebd-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00076115
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040495/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usługi oświetlania ulic i dróg oraz innych otwartych terenów publicznych na terenie gminy Chocz w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00523885
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeśli dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi oświetlania ulic i dróg oraz innych otwartych terenów publicznych za
pomocą infrastruktury oświetleniowej stanowiącej własność Wykonawcy oraz infrastruktury oświetleniowej będącej w
posiadaniu Wykonawcy, w obrębie administracyjnym Zamawiającego tj. na terenie gminy Chocz.
Wykonawca będzie świadczył usługę w/w na poziomie technicznym możliwym do uzyskania za pomocą istniejącej
infrastruktury oświetleniowej.
2. W związku ze świadczoną usługą Wykonawca zapewni:
1) zakupi we własnym imieniu energię elektryczną i usługę dystrybucji energii elektrycznej do zasilania infrastruktury
oświetleniowej
2) wykonywał będzie prace i czynności eksploatacyjno-konserwacyjne zmierzające do prawidłowego i bezpiecznego
funkcjonowania infrastruktury oświetleniowej w szczególności :
a) pełnił całodobową gotowość podjęcia prac eksploatacyjno-konserwacyjnych (24h/dobę),
b) wymieniał źródła światła i inne niesprawne elementy opraw oświetleniowych,
c) w przypadku braku technicznej możliwości naprawy wymieniał oprawy
oświetleniowe,
d) regulował oraz wymieniał uszkodzone elementy aparatury zasilającej i sterowniczej,
e) naprawiał lub wymieniał uszkodzone przewody i kable w liniach zasilających infrastrukturę oświetleniową,
f) naprawiał lub wymieniał wyeksploatowane konstrukcje nośne opraw,
g) naprawiał lub wymieniał wyeksploatowane szafki/złącza oświetleniowe,
h) zabezpieczał lub wymieniał pokrywy wnęk latarni ulicznych lub szafek /złączy oświetleniowych,
i) wykonywał pomiary okresowe - zgodnie z obowiązującymi przepisami,
j) zabezpieczał i odtwarzał skutki zdarzeń komunikacyjnych, siły wyższej i innych zdarzeń losowych,
k) postępował z odpadami – zgodnie z obowiązującymi przepisami,
l) pionował latarnie uliczne,
m) zarządzał sterowaniem urządzeń infrastruktury oświetleniowej,
n) przyjmował zgłoszenia o awariach i prowadził ich rejestr,
o) inne wskazane przez Zamawiającego prace, jeżeli posiada techniczno - prawno-organizacyjną możliwość ich realizacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 585000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 585000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 585000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Oświetlenie Uliczne i Drogowe Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181607268
7.3.3) Ulica: Wrocławska
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OŚWIETLENIE ULICZNE I DROGOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OŚWIETLENIE ULICZNE I DROGOWE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 585000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI CHOCZ
- Przebudowa mostu i drogi dojazdowej do kolegiaty - ul. Staszica w Choczu
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
więcej: przetargi CHOCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta Koszalina"
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ząbkach.
- Prowadzenie czynności eksploatacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego będącego majątkiem Gminy w zarządzie ZDiUM we Wrocławiu
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUGI DYSTRYBUCJI
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Radia Lublin S.A. na rok 2025 i sprzedaż energii elektrycznej wytworzonej w odnawialnym źródle energii
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków obiektów i instalacji użytkowych Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Myszkowie
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.