eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszwica › Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kobylnica



Ogłoszenie z dnia 2022-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kobylnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZWICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nadgoplańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kruszwica.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kobylnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98ac7e07-7dd5-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076104

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019616/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kobylnica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00034362/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIFZ-Z.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 683463,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wspólny Słownik Zamówień:
CPV 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

Zamawiający: Gmina Kruszwica
Termin realizacji: 4 miesiące od zawarcia umowy

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości Kobylnica.

Zakres zadania obejmuje odcinek drogi gminnej nr 150828C relacji Kobylnica – Rzeczyca od skrzyżowania z drogą powiatową nr 2589C relacji Chełmce – Kobylnica – Witowice na odcinku około 160 m oraz odcinek drogi wewnętrznej.

Działki objęte opracowaniem: 26, 76/2, 140, oraz 76/1 Obr. 0019 Kobylnica, jednostka ewidencyjna 040706_5 Kruszwica.
Zakres zadania przewiduje:
- wykonanie robót rozbiórkowych i ziemnych
- wycinkę drzew kolidujących z inwestycją
- wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni, zjazdów dojść do posesji
- wykonanie pobocza z kruszywa łamanego
- budowę oraz przebudowę elementów odwodnienia
- wykonanie humusowania terenu wraz z obsianiem trawą
- wykonanie remontu nawierzchni na skrzyżowaniu z drogą powiatową
- budowę kanału technologicznego oraz przebudowę infrastruktury teletechnicznej będącej własnością firmy Orange – zgodnie z projektem branży teletechnicznej
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.

Droga gminna objęta opracowaniem posiada jezdnię o nawierzchni wykonanej w technologii powierzchniowego utrwalenia za pomocą emulsji oraz grysów. Odwodnienie jezdni odbywa się poprzez spływ wody na przyległy teren oraz do istniejących rowów drogowych. Przy drodze objętej opracowaniem zlokalizowane są pola uprawne oraz zabudowa jednorodzinna. Obecnie droga gminna oraz droga wewnętrzna posiadają jezdnię o szerokości około 4,2 m z licznymi zaniżeniami oraz ubytkami w nawierzchni. W obrębie projektowanej drogi zlokalizowana jest sieć wodociągowa, telekomunikacyjna oraz energetyczna.

Grunty występujące w dokumentowanym podłożu zaliczono do mineralnych rodzimych, nieskalistych spoistych oraz niespoistych. Na odcinku objętym opracowaniem wykonano pięć otworów badawczych do głębokości 2 m. Istniejące utwardzenie nawierzchni jest wykonane w technologii powierzchniowego utrwalenia za pomocą emulsji oraz grysów. Bezpośrednio pod w/w opisaną warstwą występuje warstwa podbudowy z tłucznia oraz szlaki i gruzu. Pod w/w opisanymi warstwami występują warstwy piasków w stanie średnio zagęszczonym oraz warstwy glin. Sączenie wody gruntowej zaobserwowano na głębokości około 1,8m poniżej istniejącego poziomu terenu w otworze nr 5. Biorąc pod uwagę stwierdzone warunki gruntowe i rodzaj projektowanej inwestycji, dokumentowane podłoże można zaliczyć do I kategorii geotechnicznej (wg kryteriów przyjętych
w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012; Dz. U. Poz 463). Po analizie wyników badań modułu odkształcenia wtórnego oraz określonej wysadzinowości gruntu przyjęto grupę nośności podłoża gruntowego G3 na całym odcinku objętym opracowaniem.

Łączna długość dróg objętych przebudową: - 468,71 mb.
Parametry projektowanej drogi:
- klasa drogi D
- prędkość projektowa – 30 km/h
- kategoria ruchu – KR1 oraz KR2
- droga jednojezdniowa dwukierunkowa
- szerokość jezdni 5,0 - 5,6 m
- szerokość pasa ruchu – 2,5 m
- pochylenie jezdni 2 % jednostronne oraz daszkowe 2%
- pobocza z tłucznia o szerokości 0,75 m, pochylenie poprzeczne 8% oraz 2%.

Roboty rozbiórkowe i ziemne obejmują:
- rozebranie istniejącej nawierzchni jezdni oraz zjazdów
- wykonanie wycinki drzew i krzewów kolidujących z inwestycją
- wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni oraz zjazdów
- wyprofilowanie terenu w obrębie korpusu drogowego.

Roboty ziemne należy wykonać zgodnie z normą PN-S-02205 Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania. Przed przystąpieniem do robót należy wykonać przekopy kontrolne w celu ustalenia rzeczywistego położenia w/w urządzeń. Roboty ziemne prowadzić zgodnie z wytycznymi zawartymi w uzgodnieniach z właścicielami urządzeń oraz obowiązującymi przepisami.

Teren objęty opracowaniem zlokalizowany jest na obszarze ochrony archeologicznej "W". Roboty ziemne należy prowadzić pod nadzorem archeologicznym. Wykonawca nadzoru archeologicznego przed przystąpieniem do prac winien uzyskać pozwolenie na prowadzenie nadzoru od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków – po stronie zamawiającego.

Istniejące skrzynki zaworów wodociągowych należy wyregulować do rzędnych projektowanej nawierzchni.

Zaprojektowano jezdnię o szerokości od 5 m do 5,6 m o nawierzchni z betonu asfaltowego.
Szerokość projektowanej jezdni:
- od km 0+000,00 do km 0+047,13 – 5,6 m
- od km 0+047,13 do km 0+072,13 – zmiana szerokości jezdni z 5,6 m do 5 m
- od km 0+072,13 do KT – 5,0 m. (...)

2. Dokładny opis i zakres prac przedstawiony jest w dokumentacji projektowej:
a) Projekt budowlano – wykonawczy branży drogowej i telekomunikacyjnej „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kobylnica”.
b) Projekt stałej organizacji ruchu „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kobylnica”.
c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kobylnica”.
3. Wytyczne dla wykonawcy:
a) Szczegółowe informacje zawierają projekt budowlano – wykonawczy, projekt stałej organizacji ruchu oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót natomiast przedmiar robót jest elementem pomocniczym.
b) W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją inwestycji, w tym koszty konsultacji i bieżących uzgodnień z właścicielami sieci energetycznej, telekomunikacyjnej, gazowej czy wodno-kanalizacyjnej, opłaty za zajęcie terenu na gruncie nie należącym do inwestora, a także wszelkie opłaty za przygotowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu drogowego w trakcie realizacji zadania. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia dokumentacji czasowej organizacji ruchu drogowego przed rozpoczęciem robót.
c) Wykonawca jest zobowiązany do poniesienia kosztów i zapewnienia nadzoru ze strony gestorów sieci (wod.-kan., telekomunikacyjne, elektroenergetyczne i inne) zgodnie z warunkami uzgodnień i obowiązujących przepisów prawa.
d) Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

e) Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac.
f) Do obowiązków Wykonawcy należy informowanie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac Zamawiającego, mieszkańców o utrudnieniach. Komunikat należy podać w formie ogłoszeń lub obwieszczeń.
g) W przypadku braku możliwości dojazdu pojazdu do odbioru odpadów komunalnych wykonawca będzie zobowiązany udzielić pomocy sprzętowej celem przetransportowania pojemników w miejsce ich odbioru przez specjalistyczne pojazdy.
h) Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia gestorom sieci telekomunikacyjnej, wodociągowej, elektrycznej plac budowy celem sprawdzenia stanu technicznego w/w instalacji oraz wymiany uszkodzonych elementów lub usunięcia ewentualnych awarii.
i) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od Zamawiającego akceptacji kształtu oraz kolorów materiałów brukarskich przed zamówieniem.
j) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ruchu pieszego do posesji.
k) Materiały pochodzące z rozbiórki nadające się do powtórnej eksploatacji np. hydranty, kratki kanalizacyjne, włazy należy dostarczyć zabezpieczone przed uszkodzeniami w trakcie transportu na składowisko Zamawiającego. Materiały należy przekazać protokolarnie.
l) Z uwagi na konieczność przeprowadzenia wycinki drzew w okresie lęgowym ptaków oraz rozrodu innych gatunków zwierząt, prace można rozpocząć po potwierdzeniu przez specjalistę przyrodnika maksymalnie na 2 dni przed planowaną wycinką braku lęgów (gniazd) chronionych gatunków ptaków oraz rozrodu innych gatunków zwierząt w ich obrębie.
m) Zamawiający wymaga przedłożenia kosztorysu ofertowego do umowy.
n) Zamawiający wymaga przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego do umowy.

4. Wymagania Zamawiającego w związku z art. 95. ustawy PZP:
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: pracownik budowy – prace drogowe, prace instalacyjne jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
Szczegółowe wymagania w związku z art. 95 ustawy Pzp zostały zawarte w §23 wzoru umowy.
5. Finansowanie zamówienia:
Zadanie jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 703753,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1015720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 703753,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „TRANS-POM” Piotr Pomagier

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561163802

7.3.3) Ulica: Marcinkowo 37

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-110

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 703753,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.