eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żabia Wola › Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych w Gminie Żabia Wola



Ogłoszenie z dnia 2021-06-08

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00076069 z dnia 2021-06-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych w Gminie Żabia Wola

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻABIA WOLA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148578

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 3

1.5.2.) Miejscowość: Żabia Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-321

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zabiawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.zabiawola.akcessnet.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych w Gminie Żabia Wola

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9d3a7f1-615f-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00076069

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego złożono dwie oferty: 1. Eko-Hetman sp. z o.o. z siedzibą w Nadarzynie, za cenę 4 132 512,00 zł, 2. JARPER sp. z o.o. z siedzibą w Wólce Kosowskiej za cenę 4 578 228,00 zł. Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, to 4 016 760,00 zł brutto. Dnia 25.01.2021 wpłynęło odwołanie Wykonawcy JARPER sp. z o.o. Do końca stycznia 2021 obowiązywała umowa z JARPER sp. z o.o. Intencją Zamawiającego było udzielenie zamówienia w celu kontynuacji usługi. W konsekwencji koniecznym stało się zabezpieczenie świadczenia usługi na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od dnia 01.02.2021 (początkowy termin realizacji umowy, której zawarcie objęte jest obecnie zakazem). Z uwagi na niemożność dochowania terminów dla trybów konkurencyjnych, Zamawiający podjął decyzję, by zawrzeć umowę w wyniku przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia z wolnej ręki na okres od 01.02.2021 do dnia 28.02.2021.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.2.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbieranie wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe, lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, jedynie przez część roku, położonych na terenie Gminy Żabia Wola, wymianę worków na odpady a także zagospodarowanie odebranych odpadów. Odbieranie winno być prowadzone w sposób umożliwiający zapewnienie przez podmiot zagospodarowujący osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami, przyjętym uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Żabia Wola.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 342937,80

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 342937,80

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 342937,80

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eko-Hetman sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5342341474

7.3.3) Ulica: Turystyczna 38

7.3.4) Miejscowość: Nadarzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-830

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 342937,80

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-02-28

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Całość uzasadnienia: UZASADNIENIE FAKTYCZNE: W dniu 08.01.2021 odbyło się otwarcie ofert w kolejnym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem było odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych w Gminie Żabia Wola, dalej jako „postępowanie”. | W postępowaniu złożono dwie oferty: 1. Eko-Hetman sp. z o.o. z siedzibą w Nadarzynie, za cenę 4 132 512,00 zł, 2. JARPER sp. z o.o. z siedzibą w Wólce Kosowskiej za cenę 4 578 228,00 zł. | Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wynosi 4 016 760,00 zł brutto. Po uzyskaniu zgody na zwiększenie środków na realizację zamówienia w dniu 15.01.2021 Zamawiający udostępnił informację o wyniku postępowania, wybierając jako najkorzystniejszą ofertę ofertę Wykonawcy Eko-Hetman sp. z o.o. Dnia 25.01.2021 wpłynęło odwołanie Wykonawcy JARPER sp. z o.o. w przedmiotowym postępowaniu, dotyczące: - wyboru jako najkorzystniejszej oferty Eko-Hetman sp. z o.o., - zaniechania wykluczenia Eko-Hetman sp. z o.o., - zaniechania odrzucenia oferty Eko-Hetman sp. z o.o. | Z uwagi na fakt, iż Zamawiający uzyskał odmowę (28.01.2021) wobec wniosku o uchylenie zakazu zawarcia umowy (26.01.2021), Zamawiający postanowił wszcząć postępowanie o udzielenie zamówienia na odbiór i zagospodarowanie odpadów na okres luty 2021 z wolnej ręki – w celu utrzymania czystości i porządku w gminie. Do końca stycznia 2021 obowiązywała umowa z JARPER sp. z o.o. Intencją Zamawiającego było udzielenie zamówienia w celu kontynuacji (nieprzerywanej) usługi odbioru i zagospodarowania odpadów. | W konsekwencji koniecznym stało się zabezpieczenie świadczenia usługi na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od dnia 01.02.2021 (początkowy termin realizacji umowy, której zawarcie objęte jest obecnie zakazem). Z uwagi na niemożność dochowania terminów dla trybów konkurencyjnych, Zamawiający podjął decyzję, by zawrzeć umowę w wyniku przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia z wolnej ręki na okres od 01.02.2021 do dnia 28.02.2021.
2021-06-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.