eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wschowa › Usługi szkoleniowe dla kadry pedagogicznej Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka we Wschowie



Ogłoszenie z dnia 2021-06-08


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00076019 z dnia 2021-06-08

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi szkoleniowe dla kadry pedagogicznej Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka we Wschowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY IM. JANUSZA KORCZAKA WE WSCHOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000661026

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 25

1.5.2.) Miejscowość: Wschowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 65 547 69 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sosw.wschowa.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sosw.wschowa.info/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi szkoleniowe dla kadry pedagogicznej Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka we Wschowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d65db138-c82d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00076019

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamieniam zajęcia świetlicowe na zajęcia terapeutyczne, bo dobry wybór to piękne życie” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/ lub opcjonalnie pocztą elektroniczną na adres: zamowienia@sosw.wschowa.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/ .W zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu (Platformy) Zamawiający prosi o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numerem tel. 22 1010202, cwk@platformazakupowa.pl.Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl(https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin). Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. .Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.2) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf3) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: a) .zip
b) .7Z 4) Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie: przesyłania pytań, przesyłania odpowiedzi na wezwania, przesyłania wyjaśnień, informacji, dokumentów lub oświadczeń wykonawcy – odbywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. 3) Za datę przekazania (wpływu) pytań, odpowiedzi na wezwania, przesyłania wyjaśnień, informacji, dokumentów lub oświadczeń wykonawcy przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ przez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zamowienia@sosw.wschowa.com.pl
4) Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ lub poczty elektronicznej. Wyjaśnienia i odpowiedzi na pytania, zmiany treści SWZ, zmiany terminu składania lub otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji “Komunikaty”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia RODO, informujemy że: Administratorem danych osobowych jest Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy we Wschowie; w sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iod@odoplus.pl ; tel.: 533807040; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia; podstawą przetwarzania danych osobowych jest: Ustawa z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - dalej ustawa Pzp, Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych; Ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; art. 6 pkt.1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze; Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 ustawy Pzp; zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych);Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. W szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od zakończenia roku kalendarzowego, w którym Umowa została wykonana lub postępowanie o udzielenie Zamówienia zostało zakończone bez zawarcia umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.SOSW/04/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowa obsługa szkolenia pt. „Skuteczna informacja zwrotna".
Celem szkolenia jest poszerzenie poziomu kompetencji nauczycieli w zakresie otwartego i jasnego sposobu komunikowania się, co warunkuje skuteczną współpracę i służy osiąganiu celów w pracy z dzieckiem. Zamawiający oczekuje, że w ramach niniejszego szkolenia, przeprowadzonego w formie warsztatów, nauczyciele zdobędą wiedzę dotyczącą: poznania zasad oraz nabycia praktycznych umiejętności w zakresie formułowania skutecznych komunikatów w kontaktach interpersonalnych, nabycia umiejętności udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej, nabycia umiejętności rozpoznawania i świadomego wykorzystywania komunikatów werbalnych i niewerbalnych w relacjach interpersonalnych, nabycia umiejętności jasnego definiowania pełnionych ról i zadań oraz poznanie zasad precyzyjnej komunikacji warunkującej skuteczną pracę w zespole, nabycia umiejętności formułowania i przestrzegania zasad obowiązujących w zespole, poszerzenia wiedzy i doświadczenia w zakresie praktykowania nowych kompetencji w pracy zespołowej nauczycieli/terapeutów na terenie placówki, z uwzględnieniem jej specyfiki. Szkolenie przeprowadzi doświadczony psychoterapeuta i coach. Liczba uczestników w szkoleniu: 28 osób z podziałem na dwie 14-osobowe grupy. Liczba dni szkoleń: 2 na grupę. Liczba godzin: 16 na grupę. Szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem: "Cena" o wadze 60% - oznacza cenę łączną brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentami zamówienia. Cena wskazana w formularzu oferty oceniana będzie w następujący sposób: Σ𝐶 𝑝𝑘𝑡 = 𝐶𝑒𝑛𝑎 𝑛𝑎𝑗𝑡𝑎ń𝑠𝑧𝑒𝑗 𝑜𝑓𝑒𝑟𝑡𝑦/𝐶𝑒𝑛𝑎 𝑏𝑎𝑑𝑎𝑛𝑒𝑗 𝑜𝑓𝑒𝑟𝑡𝑦 x 60 𝑝𝑘𝑡, kryterium „Doświadczenie trenera” (D): w ramach tego kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 30 pkt. W przedmiotowym kryterium ocenie będzie podlegać liczba zrealizowanych przez trenera szkoleń tożsamych z przedmiotem zamówienia, tj.: Dla Części I - szkoleń w formie warsztatów, min. 16-godzinnych, na temat skutecznej informacji zwrotnej, przeprowadzonych dla min. 12-osobowej grupy nauczycieli; Weryfikacja zostanie dokonana na podstawie informacji zamieszczonych w Formularzu ofertowym. Punkty zostaną przyznane zgodnie z poniższą regułą: 0 szkoleń – D = 0 pkt.; 1-2 szkolenia – D = 10 pkt.; 3-4 szkolenia – D = 20 pkt.; 5 szkoleń i więcej – D = 30 pkt. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda liczby przeprowadzonych przez trenera szkoleń, stanowiących kryterium oceny ofert, Zamawiający przyjmie, że trener nie przeprowadził takiego szkolenia i przyzna Wykonawcy 0 pkt. Kryterium „Dodatkowe materiały szkoleniowe” (M). W ramach tego kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 10 pkt. W przedmiotowym kryterium ocenie będzie podlegać zaoferowanie dodatkowych materiałów dla każdego uczestnika szkolenia, poza obowiązkową prezentacją wykorzystaną podczas szkolenia. Przez dodatkowe materiały Zamawiający rozumie przekazane na własność każdemu z uczestników publikacje (min. 15 stron), czasopisma poruszające tematykę szkolenia lub minimum 30-dniowe konsultacje po zakończeniu szkolenia. Punkty zostaną przyznane zgodnie z poniższą regułą: Zadeklarowanie minimum jednego materiału dodatkowego dla każdego uczestnika – M = 10 pkt.
Brak materiałów dodatkowych M = 0 pkt. W przypadku, gdy Wykonawca nie wypełni pola deklaracji dot. materiałów dodatkowych, stanowiących kryterium oceny ofert, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje żadnego materiału dodatkowego i przyzna Wykonawcy 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe materiały szkoleniowe

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowa obsługa szkolenia pt. „Praca z tożsamością w roli nauczyciela". Celem szkolenia jest podniesienie poziomu kompetencji pracowników przedszkola w zakresie rozumienia oraz świadomego i efektywnego pełnienia ról w zawodzie nauczyciela. Zamawiający oczekuje, że w ramach niniejszego szkolenia, przeprowadzonego w formie warsztatów, nauczyciele zdobędą wiedzę dotyczącą: poszerzenia wiadomości na temat tożsamości nauczyciela oraz siebie samego w roli nauczyciela, nabycia umiejętności definiowania zasad wypływających z ról pełnionych przez nauczyciela, poznania narzędzi służących określeniu wartości, którymi nauczyciel kieruje się w swojej pracy oraz ustaleniu osobistej hierarchii wartości, opanowania sposobów wyznaczania i przestrzegania granic osobistych w pracy nauczyciela, poszerzenia wiedzy i umiejętności na temat tworzenia i dbania o bezpieczne relacje z rodzicami podopiecznych, poznania skutecznych strategii pomocnych w rozwiązywania trudnych sytuacji i relacji, poznania konstruktywnych strategii radzenia sobie ze stresem i obciążeniem w codziennej pracy, opanowania technik relaksacyjnych służących obniżeniu poziomu lęku i napięcia, uświadomienia sobie możliwości i zasobów osobistych sprzyjających radzeniu sobie ze stresem. Szkolenie przeprowadzi doświadczony psychoterapeuta i coach. Liczba uczestników w szkoleniu: 28 osób z podziałem na dwie 14-osobowe grupy. Liczba dni szkoleń: 2 na grupę. Liczba godzin: 20 na grupę. Szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem: "Cena" o wadze 60% - oznacza cenę łączną brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentami zamówienia. Cena wskazana w formularzu oferty oceniana będzie w następujący sposób: Σ𝐶 𝑝𝑘𝑡 = 𝐶𝑒𝑛𝑎 𝑛𝑎𝑗𝑡𝑎ń𝑠𝑧𝑒𝑗 𝑜𝑓𝑒𝑟𝑡𝑦/𝐶𝑒𝑛𝑎 𝑏𝑎𝑑𝑎𝑛𝑒𝑗 𝑜𝑓𝑒𝑟𝑡𝑦 x 60 𝑝𝑘𝑡, kryterium „Doświadczenie trenera” (D): w ramach tego kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 30 pkt. W przedmiotowym kryterium ocenie będzie podlegać liczba zrealizowanych przez trenera szkoleń tożsamych z przedmiotem zamówienia, tj.: Dla Części II - szkoleń w formie warsztatów, min. 16-godzinnych, na temat pracy z tożsamością w roli nauczyciela, przeprowadzonych dla min. 12-osobowej grupy nauczycieli; Weryfikacja zostanie dokonana na podstawie informacji zamieszczonych w Formularzu ofertowym. Punkty zostaną przyznane zgodnie z poniższą regułą: 0 szkoleń – D = 0 pkt.; 1-2 szkolenia – D = 10 pkt.; 3-4 szkolenia – D = 20 pkt.; 5 szkoleń i więcej – D = 30 pkt. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda liczby przeprowadzonych przez trenera szkoleń, stanowiących kryterium oceny ofert, Zamawiający przyjmie, że trener nie przeprowadził takiego szkolenia i przyzna Wykonawcy 0 pkt. Kryterium „Dodatkowe materiały szkoleniowe” (M). W ramach tego kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 10 pkt. W przedmiotowym kryterium ocenie będzie podlegać zaoferowanie dodatkowych materiałów dla każdego uczestnika szkolenia, poza obowiązkową prezentacją wykorzystaną podczas szkolenia. Przez dodatkowe materiały Zamawiający rozumie przekazane na własność każdemu z uczestników publikacje (min. 15 stron), czasopisma poruszające tematykę szkolenia lub minimum 30-dniowe konsultacje po zakończeniu szkolenia. Punkty zostaną przyznane zgodnie z poniższą regułą: Zadeklarowanie minimum jednego materiału dodatkowego dla każdego uczestnika – M = 10 pkt.
Brak materiałów dodatkowych M = 0 pkt. W przypadku, gdy Wykonawca nie wypełni pola deklaracji dot. materiałów dodatkowych, stanowiących kryterium oceny ofert, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje żadnego materiału dodatkowego i przyzna Wykonawcy 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe materiały szkoleniowe

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowa obsługa szkolenia pt. „Sprawdź, jak się porozumiewam".
Zamawiający oczekuje, że w ramach niniejszego szkolenia (części teoretycznej i praktycznej) nauczyciele nauczą się ocenić efektywność porozumiewania się z użyciem narzędzia „Sprawdź, jak się porozumiewam” (budowanie wypowiedzi, funkcjonalne współgranie z rozmówcą oraz ogólne nastawienie i motywacja do komunikacji). Uczestnicy szkolenia opanują sposoby określania oddziaływań dla poszczególnych poziomów porozumiewania się użytkowników AAC oraz nauczą się opracowywać strategie komunikacyjne w celu poprawy umiejętności porozumiewania się. Uczestnicy szkolenia nauczą się kodowania języka w oparciu o programy: jedzenie, emocje, ciągi czynności, gry i zabawy. Poznają sposoby organizacji środowiska komunikacyjnego w taki sposób, by dostosować je do indywidualnych potrzeb użytkownika AAC. Uczestnicy szkolenia nauczą się rozwijania umiejętności komunikacyjnych w oparciu o aktywne modele oraz kreatywnego łączenia wielu technik w celu doskonalenia porozumiewania się użytkowników AAC. Udoskonalą sposoby opracowywania Protokołu do Karty Oceny. Szkolenie poprowadzi doświadczony terapeuta w zakresie alternatywnej i wspomagającej komunikacji. Liczba uczestników w szkoleniu: 28 osób.
Liczba grup: 1. Liczba dni szkoleń: 2-3 na grupę. Liczba godzin: 22 na grupę. Szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem: "Cena" o wadze 60% - oznacza cenę łączną brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentami zamówienia. Cena wskazana w formularzu oferty oceniana będzie w następujący sposób: Σ𝐶 𝑝𝑘𝑡 = 𝐶𝑒𝑛𝑎 𝑛𝑎𝑗𝑡𝑎ń𝑠𝑧𝑒𝑗 𝑜𝑓𝑒𝑟𝑡𝑦/𝐶𝑒𝑛𝑎 𝑏𝑎𝑑𝑎𝑛𝑒𝑗 𝑜𝑓𝑒𝑟𝑡𝑦 x 60 𝑝𝑘𝑡, kryterium „Doświadczenie trenera” (D): w ramach tego kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 30 pkt. W przedmiotowym kryterium ocenie będzie podlegać liczba zrealizowanych przez trenera szkoleń tożsamych z przedmiotem zamówienia, tj.: Dla Części III - szkoleń w formie warsztatów, min. 16-godzinnych, na temat porozumiewania się z użyciem narzędzia „Sprawdź, jak się porozumiewam”, przeprowadzonych dla min. 12-osobowej grupy nauczycieli; Weryfikacja zostanie dokonana na podstawie informacji zamieszczonych w Formularzu ofertowym. Punkty zostaną przyznane zgodnie z poniższą regułą: 0 szkoleń – D = 0 pkt.; 1-2 szkolenia – D = 10 pkt.; 3-4 szkolenia – D = 20 pkt.; 5 szkoleń i więcej – D = 30 pkt. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda liczby przeprowadzonych przez trenera szkoleń, stanowiących kryterium oceny ofert, Zamawiający przyjmie, że trener nie przeprowadził takiego szkolenia i przyzna Wykonawcy 0 pkt. Kryterium „Dodatkowe materiały szkoleniowe” (M). W ramach tego kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 10 pkt. W przedmiotowym kryterium ocenie będzie podlegać zaoferowanie dodatkowych materiałów dla każdego uczestnika szkolenia, poza obowiązkową prezentacją wykorzystaną podczas szkolenia. Przez dodatkowe materiały Zamawiający rozumie przekazane na własność każdemu z uczestników publikacje (min. 15 stron), czasopisma poruszające tematykę szkolenia lub minimum 30-dniowe konsultacje po zakończeniu szkolenia. Punkty zostaną przyznane zgodnie z poniższą regułą: Zadeklarowanie minimum jednego materiału dodatkowego dla każdego uczestnika – M = 10 pkt.
Brak materiałów dodatkowych M = 0 pkt. W przypadku, gdy Wykonawca nie wypełni pola deklaracji dot. materiałów dodatkowych, stanowiących kryterium oceny ofert, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje żadnego materiału dodatkowego i przyzna Wykonawcy 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe materiały szkoleniowe

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowa obsługa szkolenia pt. "Superwizje w AAC". Zamawiający oczekuje, że w ramach niniejszego szkolenia (części praktycznej) nauczyciele wykażą się praktyczną znajomością prowadzenia terapii użytkowników AAC na wszystkich (0–5) etapach umiejętności porozumiewania się (określanie głównych problemów użytkownika AAC, wyznaczanie celów oddziaływań, systematyzowanie zachowania partnera w określonym kontekście sytuacyjnym, rozwiązywanie trudności napotykanych przez dziecko i jego partnera podczas procesu uczenia się nowych umiejętności, konstruowanie i dobór odpowiednich narzędzi o niskim i wysokim poziomie zaawansowania technicznego). Szkolenie to 12 wyjazdów nauczycieli z dzieckiem do terapeuty. Szkolenie poprowadzi specjalista do spraw AAC. Liczba uczestników w szkoleniu: 12 osób.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem: "Cena" o wadze 60% - oznacza cenę łączną brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentami zamówienia. Cena wskazana w formularzu oferty oceniana będzie w następujący sposób: Σ𝐶 𝑝𝑘𝑡 = 𝐶𝑒𝑛𝑎 𝑛𝑎𝑗𝑡𝑎ń𝑠𝑧𝑒𝑗 𝑜𝑓𝑒𝑟𝑡𝑦/𝐶𝑒𝑛𝑎 𝑏𝑎𝑑𝑎𝑛𝑒𝑗 𝑜𝑓𝑒𝑟𝑡𝑦 x 60 𝑝𝑘𝑡, kryterium „Lokalizacja szkolenia” (L): W ramach tego kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 30 pkt. Przez kryterium „Lokalizacja szkolenia” rozumie się odległość mierzoną drogami publicznymi, o jaką oddalone jest miejsce, w którym zorganizowane będzie szkolenie od siedziby Zamawiającego. Celem ujednolicenia pomiarów Zamawiający wymaga wskazania przez wszystkich Wykonawców odległości miejsca szkolenia od siedziby Zamawiającego przy wykorzystaniu serwisu mapa targeo.pl. (opcja trasy najkrótsza). Powyższe dane Zamawiający będzie weryfikował także przy użyciu portalu mapa.targeo.pl. Zamawiający w kryterium „Lokalizacja szkolenia” (L) przyzna następującą punktację: 30 punktów - otrzyma Wykonawca, który zorganizuje szkolenie nie dalej niż 100 km od siedziby Zamawiającego; 15 punktów - otrzyma Wykonawca, który zorganizuje szkolenie w odległości powyżej 100 km i nie dalej niż 150 km od siedziby Zamawiającego; przypadku, gdy Wykonawca nie poda liczby km, o które oddalone jest miejsce zorganizowania szkolenia od siedziby Zamawiającego, stanowiących kryterium oceny ofert, Zamawiający przyjmie, że oddalone jest o ponad 150 km i przyzna Wykonawcy 0 pkt. kryterium „Doświadczenie trenera” (D): W ramach tego kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 10 pkt. W przedmiotowym kryterium ocenie będzie podlegać liczba szkoleń przeprowadzonych z superwizji AAC dla min. 10 uczestników, polegających na min. 2-godzinnych konsultacjach z każdym z uczestników. Weryfikacja zostanie dokonana na podstawie informacji zamieszczonych w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Punkty zostaną przyznane zgodnie z poniższą regułą: 0 szkoleń - D = 0 pkt.; 1-5 szkolenia – D = 5 pkt.; powyżej 5 szkoleń – D = 10 pkt. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda liczby szkoleń, stanowiących kryterium oceny ofert, Zamawiający przyjmie, że trener nie przeprowadził takich szkoleń i przyzna Wykonawcy 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Lokalizacja szkolenia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: 1) Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem należytego wykonania szkoleń: Dla Części I Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – z należytą starannością co najmniej jedno szkolenie trwające minimum 16 godzin z minimum 12-osobową grupą szkoleniową. Dla Części II Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – z należytą starannością co najmniej jedno szkolenie trwające minimum 16 godzin z minimum 12-osobową grupą szkoleniową. Dla Części III Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – z należytą starannością co najmniej jedno szkolenie trwające minimum 16 godzin z minimum 12-osobową grupą szkoleniową, Dla Części IV Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – z należytą starannością co najmniej jedno szkolenie trwające minimum 16 godzin z minimum 10-osobową grupą szkoleniową. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje odpowiednim potencjałem kadrowym: Dla Części I Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował przy wykonywaniu zamówienia co najmniej jedną osobą (trenerem), która jest psychoterapeutą i coachem oraz posiada: wiedzę niezbędną do przeprowadzenia szkolenia, wykształcenie co najmniej wyższe, doświadczenie polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich 5 lat minimum 5 szkoleń trwających minimum 8 godzin z minimum 12-osobową grupą szkoleniową; Dla Części II
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował przy wykonywaniu zamówienia co najmniej jedną osobą (trenerem), która jest psychoterapeutą i coachem oraz posiada: wiedzę niezbędną do przeprowadzenia szkolenia, wykształcenie co najmniej wyższe, doświadczenie polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich 5 lat minimum 5 szkoleń trwających minimum 8 godzin z minimum 12-osobową grupą szkoleniową; Dla Części III Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował przy wykonywaniu zamówienia co najmniej jedną osobą (trenerem), która jest terapeutą w zakresie alternatywnej i wspomagającej komunikacji oraz posiada: wiedzę niezbędną do przeprowadzenia szkolenia, wykształcenie co najmniej wyższe, minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie pracy z dziećmi niemówiącymi, wymagającymi komunikacji alternatywnej; doświadczenie polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich 5 lat minimum 5 szkoleń trwających minimum 8 godzin z minimum 12-osobową grupą szkoleniową; Dla Części IV Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował przy wykonywaniu zamówienia co najmniej jedną osobą (trenerem), która jest specjalistą do spraw AAC oraz posiada: wiedzę niezbędną do przeprowadzenia szkolenia, wykształcenie co najmniej wyższe, minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie pracy z dziećmi niemówiącymi z wykorzystaniem komunikacji alternatywnej, doświadczenie polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich 5 lat minimum 5 szkoleń trwających minimum 8 godzin z minimum 10-osobową grupą szkoleniową;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru .

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XVI ust. 5 pkt 2 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (w tym spółka cywilna) do oferty należy dołączyć dodatkowo: pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi jednoznacznie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę zgodną z określoną w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), musi w swej treści zawierać wskazanie niniejszego postępowania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają ww. pełnomocnictwo lub umowę regulującą współpracę konsorcjum, z której wynika ustanowione pełnomocnictwo. Spółka cywilna dołącza ww. pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika ww. pełnomocnictwo. Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach: zaistnienia siły wyższej, tj. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, ani mu zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; okoliczności, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, a które mają wpływ na prawidłową realizację przedmiotu Umowy; wystąpienia innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania Umowy; wstrzymania (przerwy) realizacji Umowy przez Zamawiającego, nie wynikającego z winy Wykonawcy; zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, przekształcenia którejkolwiek ze stron umowy; zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; wprowadzenia podwykonawcy w sytuacji, jeżeli wykonawca samodzielnie spełniał warunki udziału w postępowaniu i w odniesieniu do tej części nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa; zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy usług:
jeśli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, zmiany uchwały budżetowej obejmującej środki finansowe przeznaczone na realizację zadania objętego niniejszą umową; innych okoliczności przewidzianych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadkach, o których mowa powyżej Zamawiający może: dokonać w umowie zmiany nazwy stron; dostosować umowę do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa; przedłużyć termin wykonania umowy; dokonać zmiany zakresu prac przewidzianych do wykonania; dokonać w umowie zmiany dot. podwykonawcy (wprowadzenie podwykonawcy, zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy); zmienić kwotę podatku VAT, zmienić kwotę netto i brutto wynagrodzenia. Wszelkie zmiany postanowień umowy mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu Stron i wymagają sporządzenia aneksu z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiana którejkolwiek z osób wskazanych w ofercie, której kopia stanowi Załącznik nr 2 do Umowy, w trakcie wykonywania Umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie proponowanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia wymaganych przez Zamawiającego. Zmiana osób, o których mowa powyżej, może nastąpić nie później niż na 5 dni przed planowanym szkoleniem, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego o zamiarze zmiany osoby zadeklarowanej w ofercie do realizacji szkolenia. Skierowanie, bez uzyskania uprzedniej pisemnej akceptacji Zamawiającego, do wykonywania Umowy innych osób niż wskazane w Załączniku nr 2 do Umowy stanowi podstawę odstąpienia od Umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy w terminie 30 dni od stwierdzenia tej okoliczności. Zmiana osób, o których mowa powyżej nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-16 15:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-16 15:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-15

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

2021-06-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.