Ogłoszenie z dnia 2022-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00059529/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie tras biegowych podczas imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630603890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Spychalskiego 34
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-553
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61 835 79 07
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: f.waligora@posir.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/posir_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzątanie tras biegowych podczas imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5eb1460-8d8d-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075990
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025392/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi sprzątania tras podczas imprez biegowych organizowanych przez POSiR
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059529/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.240.08.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 135000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania tras biegowych oraz punktów żywieniowych podczas imprez biegowych organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji:
a) 14. Poznań Półmaraton – w dniu 3 kwietnia 2022 roku,
b) 21. Poznań Maraton – w dniu 16 października 2022 roku,
c) Bieg Wings for Life World Run – w dniu 8 maja 2022 roku.
2. Na zamówienie składa się również dostawa w dniu organizowanych wydarzeń sportowych kontenerów na odpady oraz zagospodarowanie zebranych odpadów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do Specyfikacji.
3. Z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za zebrane odpady, za należyte postępowanie z nimi, za skutki z tego wynikające oraz za działania i zaniechania osób i podmiotów, którymi posłużył się wykonując przedmiot zamówienia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, a w szczególności ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 779 ze zmianami).
4. Przedmiot zamówienia dotyczy odpadów o kodzie: 20 03 01 (niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne).
5. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres trwania umowy opłaconej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku – innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy, z sumą gwarancyjną nie niższą niż 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej powinno obejmować odpowiedzialność cywilną deliktową i kontraktową za szkody osobowe i rzeczowe oraz ich następstwa.
Przed zawarciem umowy ws. realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia ważnej polisy ubezpieczeniowej z sumą gwarancyjną nie niższą niż 50 000,00 zł (w formie kopii, oryginał do wglądu).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie, ze względu na fakt, że cena jedynej oferty złożonej w postępowaniu – 193 320,00 zł brutto przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia – 145 800,00 zł brutto.Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia brakującej kwoty, która pozwoliłaby na wybór najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na remont budynków nr 1 i 2 w Poznaniu przy ul. 3 Pułku Lotniczego 6
- Wsparcie psychologa w punkcie informacyjnym w Centrum Integracji Cudzoziemców w Pile
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Laboratorium Mikrobiologii oraz Laborarotium przy ul. Długiej 1/2 i ul. Szamarzewskiego 84
- Zakup samochodu
- Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA SPADOCHRONOWEGO
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania budynków Sądu Rejonowego w Zakopanem
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z budynków Urzędu Miasta Józefowa oraz pochodzących z terenów publicznych Józefowa
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 z Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Świadczenie usług sprzątania w obiektach Teatru Wybrzeże
- Usługę odbioru, wywozu oraz zagospodarowania odpadów komunalnych i segregowanych powstających w Instytucie Psychiatrii i Neurologii.
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów komunalnych zmieszanych, makulatury oraz odpadów kuchennych
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.