Ogłoszenie z dnia 2023-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00511721/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KOMPLEKSOWA USŁUGA OCHRONY OSÓB I MIENIA W TEATRZE ŻYDOWSKIM IM. ESTERY RACHEL I IDY KAMIŃSKICH CENTRUM KULTURY JIDYSZ.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Żydowski im. Estery Rachel i Idy Kamińskich - Centrum Kultury Jidysz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277227
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Senatorska 35
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-099
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 226206281
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@teatr-zydowski.art.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.teatr-zydowski.art.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.teatr-zydowski.art.pl/wydarzenia/kompleksowa-usluga-ochrony-osob-i-mienia-w-teatrze-zydowskim-im-estery-rachel-i-idy1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KOMPLEKSOWA USŁUGA OCHRONY OSÓB I MIENIA W TEATRZE ŻYDOWSKIM IM. ESTERY RACHEL I IDY KAMIŃSKICH CENTRUM KULTURY JIDYSZ.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-352684f1-804c-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00075524
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033133/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Całodobowa ochrona siedziby i kwalifikowana ochrona spektakli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00511721
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 504818,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: całodobowa ochrona obiektu oraz osób i mienia znajdujących się w siedzibie Teatru Żydowskiego im. Estery Rachel i Idy Kamińskich - Centrum Kultury Jidysz w Warszawie przy ul. Senatorskiej 35,W ramach zamówienia Zamawiający przewiduje łącznie na realizację:
Zadania nr 1: 17520 roboczogodzin (z zastrzeżeniem, że 1Rbh = 60 minut).
Wykonywanie usługi ochrony fizycznej całodobowej będzie się odbywało w ramach pełnienia dyżurów ochroniarskich przez wyznaczonych pracowników ochrony na jednym posterunku zlokalizowanym w obiekcie Zamawiającego oraz poprzez zapewnienie – w razie potrzeby – przyjazdu patrolu interwencyjnego na każde wezwanie pracownika ochrony.
Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ważnej przez okres trwania umowy polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnoprawnej w zakresie właściwym dla prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 złotych (dwa miliony złotych). Umowa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej co najmniej powinna obejmować swoim zakresem odpowiedzialność za szkody w mieniu oraz na osobie, a także czyste straty finansowe - czyste straty finansowe obejmujące odpowiedzialność Wykonawcy na co najmniej 200 000,00 złotych (dwieście tysięcy złotych) wyrządzone Zamawiającemu związane z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 454994,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: ochrona fizyczna przestrzeni, osób i mienia w obiektach wynajmowanych na potrzeby realizacji wydarzeń artystycznych na terenie m. st. Warszawy.W ramach zamówienia Zamawiający przewiduje łącznie na realizację:
Zadania nr 2: 1440 roboczogodzin (z zastrzeżeniem, że 1Rbh = 60 minut). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia łącznej ilości roboczogodzin do liczby 480. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje prawo do żądania wynagrodzenia lub odszkodowania za niezrealizowany zakres przedmiotu zamówienia.
Wykonywanie usługi ochrony fizycznej całodobowej będzie się odbywało w ramach pełnienia dyżurów ochroniarskich przez wyznaczonych pracowników ochrony na jednym posterunku zlokalizowanym w obiekcie Zamawiającego oraz poprzez zapewnienie – w razie potrzeby – przyjazdu patrolu interwencyjnego na każde wezwanie pracownika ochrony.
Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ważnej przez okres trwania umowy polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnoprawnej w zakresie właściwym dla prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 złotych (dwa miliony złotych). Umowa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej co najmniej powinna obejmować swoim zakresem odpowiedzialność za szkody w mieniu oraz na osobie, a także czyste straty finansowe - czyste straty finansowe obejmujące odpowiedzialność Wykonawcy na co najmniej 200 000,00 złotych (dwieście tysięcy złotych) wyrządzone Zamawiającemu związane z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 49824,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 484435,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 559643,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 484435,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Ochrony ARGUS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 750116354
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 16b/5
7.3.4) Miejscowość: Sochaczew
7.3.5) Kod pocztowy: 96-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Grupa interwencyjna - ARGUS GROUP 1 Sp. z o.o.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA OCHRONY "ARGUS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA OCHRONY "ARGUS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 484435,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-31 do 2025-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie zadania nr 2 zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 2 Ustawy oraz art. 255 pkt. 7 Ustawy w zw. z art. 263 Ustawy z powodu, że wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu, a także wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w dniu 16.01.2023 r. dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej. Następnie wezwał do zawarcia umowy wykonawcę Biuro Ochrony „Pantera” Bogdan Grzelecki, al. Armii Ludowej 9/2, 00-575 Warszawa. Wykonawca w dniu 24.01.2023 r. przesłał informacje, w której oświadczył, że odstępuje od podpisania umowy.
Następnie Zamawiający, zgodnie z art. 263 Ustawy, dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców i wybrał najkorzystniejszą ofertę Maxus Sp. z o.o. oraz MM Service Monitoring Sp. z o.o., ul. 3-go Maja 64/66N, 93-408 Łódź. Wykonawca w dniu 24.01.2023 r. został wezwany do złożenia podmiotowych środków dowodowych. W wyznaczonym terminie (do dnia 30.01.2023 r.) nie zostały wniesione podmiotowe środki dowodowe.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający odrzucił ofertę Maxus Sp. z o.o. oraz MM Service Monitoring Sp. z o.o. zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 2 lic. c) z powodu, że Wykonawca nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia, a także spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Postępowanie podlega unieważnieniu w części objętej zadaniem nr 2 ponieważ oferta jedynego pozostałego wykonawcy została odrzucona (art. 255 pkt. 2 Ustawy).
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
- Zadanie nr 1 - Wykonanie zamówienia wiąże się z koniecznością zatrudnienia przez Wykonawcę osób na umowę o pracę.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę co najmniej 3 osób świadczących usługi
ochrony – każda zatrudniona na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, które będą pełniły dyżury
ochroniarskie na portierni. Obowiązek ten odnosi się również do ewentualnych Podwykonawców.
2. Jedynym kryterium oceny ofert była cena. Zamawiający zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert
określając w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów
składających się na przedmiot zamówienia.
3. Zatrudnienie osób niepełnosprawnych:
Zadanie nr 1 - Zamawiający wymaga, aby co najmniej 20% osób zatrudnionych do ochrony Zamawiającego posiadało
orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu umożliwiającym poruszanie się po obiekcie niewyposażonym w windę.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie w okresie 01.06.2024 r.-31.05.2025 r.
- "Ochrona fizyczna terenu, obiektów, osób oraz mienia Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu przy ul. Czerwonego Krzyża 5/9"
- Świadczenie usług ochrony w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie w okresie 01.06.2024 r.-31.05.2025 r.
- USŁUGA OCHRONY MIENIA I OSÓB DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie.
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.