Ogłoszenie z dnia 2021-06-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00036626/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-20
- 2021/BZP 00046432/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-05
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00075309 z dnia 2021-06-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń na Centralną Sterylizatornię wraz z wyposażeniem i modernizacją szatni w budynku B oraz przebudowa Sali Porodowej w budynku A
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KLINICZNE CENTRUM GINEKOLOGII, POŁOŻNICTWA I NEONATOLOGII W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia Publiczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000640136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Władysława Reymonta 8
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-066
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77/ 441-77-63
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam-publ@ginekologia.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kcgpin.opole.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ginekologia_opole1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa pomieszczeń na Centralną Sterylizatornię wraz z wyposażeniem i modernizacją szatni w budynku B oraz przebudowa Sali Porodowej w budynku A2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bf58636-a1b3-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075309
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005372/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja szatni personelu medycznego
1.1.8 Przebudowa wnętrz na Centralną Sterylizatornię wraz z wyposażeniem
1.1.9 Przebudowa Sali Porodowej poprzez utworzenie nowej Sali Porodowej z pełnym węzłem, sanitarnym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036626/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.2.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 10753559,37 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4312050,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń na Centralną Sterylizatornię wraz z wyposażeniem i modernizacją szatni dla personelu medycznego w budynku B oraz przebudowa Sali Porodowej i utworzenie nowej z pełnym węzłem sanitarnym w budynku „A” Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu zgodnie z Programem Funkcjonalno-
Użytkowym. Zakres prac projektowych: 1) wykonanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego wielobranżowej dokumentacji projektowej, 2) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich uzgodnień, opinii, odstępstw (od obowiązujących warunków technicznych: przepisów pożarowych i sanitarnych) i pozwoleń niezbędnych do wykonania prac projektowych stanowiących przedmiot zamówienia oraz pozwalających następnie przeprowadzić pełen proces inwestycyjny, mapy do celów projektowych, inwentaryzacje dla celów projektowania, uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę, jak także pozwoleń na użytkowanie. Zakres robót obejmuje wykonanie robót budowlanych obejmujących roboty rozbiórkowe, roboty budowlane wszelkich branż, roboty montażowe, usługi budowlane oraz dostawa maszyn, urządzeń i wyposażenia zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w „Programie Funkcjonalno-Użytkowym” stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ wraz z załącznikami 1-4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45232460-4 - Roboty sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5335405,50
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5335405,50
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5335405,50
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Ślązak OBIS 2
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991024111
7.3.3) Ulica: Rybnicka 64
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-016
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Dostawa i montaż urządzeń sterylizatorni.
Wykonanie robót budowlanych.
Wykonanie instalacji sanitarnych.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5335405,50
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-06-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa koncentratów do hemodializ na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi krajowej ul. Powstańców Warszawskich w Opolu.
- Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku administracyjno-dydaktycznym Opolskiego Centrum Edukacji przy ul. Dubois 36.
- Remont pokrycia dachowego w Centrum Mandatowym w Nysie (II)
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.