Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00195317/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie usługi szkoleń z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej dla uczestników projektu „Dotacje dla młodych” w ramach Programu POWER na lata 2014 – 2020
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOLNOŚLĄSKI PARK INNOWACJI I NAUKI SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020795886
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 52-326
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agata.janicka@dpin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/dpin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Akcyjna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie usługi szkoleń z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej dla uczestników projektu „Dotacje dla młodych” w ramach Programu POWER na lata 2014 – 20202.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-226917d0-205e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075177
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Dotacje dla młodych” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 – 2020, Działanie 1.2 Wsparcie osób młodych na regionalnym rynku pracy, Poddziałania 1.2.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00195317/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 01/ZP/1.2/DPIN/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi szkolenia z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej dla uczestników projektu „Dotacje dla młodych”. Zamawiający przewiduje zorganizowanie szkoleń dla około 110 osób w ramach 10 grup około 11-sto osobowych w trakcie zajęć szkoleniowych i 20 grup około 5-6-ścio osobowych w trakcie zajęć warsztatowych. Docelowa liczba uczestników szkoleń i warsztatów, liczba oraz liczebność poszczególnych grup, zostaną ustalone z wyłonionym Wykonawcą przed realizacją danej części zamówienia. Celem zamówienia jest nabycie przez uczestnika szkolenia wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia i prowadzenia działalności gospodarczej.
Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować następujące zagadnienia:
1) ABC przedsiębiorczości (18h) – 3 dni (działalność gospodarcza w kontekście przepisów prawa, księgowość, przepisy podatkowe i ZUS) – 10 grup;
2) Biznesplan (18h) – 3 dni (reklama i promocja, źródła finansowania działalności, sporządzanie biznesplanu i jego realizacja) – 10 grup;
3) Warsztaty szkoleniowe (12h) – celem omówienia indywidualnych przypadków działalności gospodarczej, dopracowania biznesplanu, poruszenia zagadnień związanych z negocjacjami
w biznesie, pozyskiwaniem i obsługą klienta, radzeniem sobie ze stresem i konfliktami, korzystaniem z BUR – 20 grup.
Zakłada się realizację 360h szkoleniowych oraz 240h warsztatowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK Szkolenia Marek Kliszcz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8841634546
7.3.3) Ulica: Bujwida 39/10
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-368
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-10-20 do 2022-03-31INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywna dostawa worków na śmieci i środków higieny osobistej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Modernizacja lądowiska dla śmigłowców ratowniczych Szpitala im. T. Marciniaka we Wrocławiu
- DOSTAWA POMP INFUZYJNYCH ORAZ STACJI DOKUJĄCYCH
- Remont dachu budynku użytkowego przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu.
- DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO DO PROWADZENIA TERAPII ECMO
- TP58_Usługa finansowania zakupów inwestycyjnych leasingiem zwrotnym - leasing operacyjny zwrotny na fabrycznie nową pamięć masową AL81 - 3.84TB 12 Gb SAS 2.5 Inch Flash Drive w ilości 14 sztuk
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "REALIZACJA ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" NA RZECZ PORADNI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ W MIKOŁOWIE"- ETAP II NR POSTĘPOWANIA 03/2024
- Usługi szkoleniowe dot. projektu szkoleniowego dla pracowników MON i żołnierzy pełniących służbę w komórkach organizacyjnych MON- realizacja zadania polegającego na przeprowadzeniu szkoleń - II części
- Usługa związana z pełnieniem funkcji personelu nominowanego w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej - kierownictwo. Znak sprawy: IA1.283.27.2024.MK
- Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
- Przeprowadzenie w formie stacjonarnej pięciu 2-dniowych szkoleń z zakresu stosowania metody Dialogu Motywującego w pracy z klientem dla członków GKRPA oraz kuratorów sądowych.
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu tworzenia i wdrażania dokumentów strategicznych i programowych (w formie online)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.