Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Stacjonarny kurs j. rosyjskiego na poziomie SPJ 1111 wg STANAG 6001, j. angielskiego na poziomie SPJ 1111 oraz kurs doskonalenia j. angielskiego z zakresu zagadnień i terminologii logistycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/13wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Stacjonarny kurs j. rosyjskiego na poziomie SPJ 1111 wg STANAG 6001, j. angielskiego na poziomie SPJ 1111 oraz kurs doskonalenia j. angielskiego z zakresu zagadnień i terminologii logistycznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c4fd7b0-79ea-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075052
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00028421/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 184457,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie kursu języka rosyjskiego na rzecz Jednostki Wojskowej nr 1109 w Grudziądzu (stacjonarny kurs j. rosyjskiego SPJ 1111 wg. STANAG 6001)zakres przedmiotu zamówienia:
liczba grup szkoleniowych: 1 (ilość osób maksymalnie do 15-osób, nie mniej niż 10-osób)
termin przeprowadzenia usługi szkolenia: od 05.09.2022 r. do 27.01.2023 r. (ok 5-miesięcy)
czas prowadzenia zajęć: zajęcia codziennie od poniedziałku do piątku (w dni robocze) od godz. 07:30 do godz. 12:45 (6 godzin lekcyjnych dziennie)
ilość godzin dydaktycznych w ramach kursu – 576 godzin (godzina dydaktyczna – 45 minut)
wymagana ilość lektorów: minimum 2-lektorów, posiadających dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku filologia rosyjska lub kierunku o profilu język rosyjski – (co najmniej licencjat)
z jednoczesnym posiadaniem przez każdego z nich minimum dwuletniego doświadczenia w zakresie prowadzenia kursów językowych (język rosyjski).
Szkolenie winno zostać zorganizowane tak, aby zajęcia w grupie były prowadzone w systemie zmianowym, tzn. 2-lektorów, zmieniających się co 2-3 dni.
kursy języka rosyjskiego na poziomie SPJ 1111 wg STANAG 6001 winny zostać przeprowadzone zgodnie z:
„Ramowym programem nauczania języka rosyjskiego w Siłach Zbrojnych RP – Edycja III / Poziomy 1-3 wg STANAG 6001/ – Warszawa 2009 – Poziom 1 (podstawowy) – dostępnym
u Zamawiającego,
„Decyzją Nr 501/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 29 grudnia 2010 roku w sprawie kształcenia i egzaminowania ze znajomości języków obcych w Resorcie Obrony Narodowej” – dostępnym u Zamawiającego,
„Rozkazem Nr 252 Dowódcy Generalnego Rodzajów Sił Zbrojnych z dnia 29 czerwca 2020 roku
w sprawie kształcenia i egzaminowania ze znajomości języków obcych w jednostkach podległych Dowódcy Generalnemu Rodzajów Sił Zbrojnych” – dostępnym u Zamawiającego,
„Planem kształcenia i egzaminowania ze znajomości języków obcych w Resorcie Obrony Narodowej na 2021 rok” – dostępnym u Zamawiającego,
„Planem kursu stacjonarnego języka rosyjskiego poziomu SPJ 1111”– dostępnym
u Zamawiającego,
„Planami – Konspektami” do zajęć opracowanymi przez Wykonawcę.
Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia każdego uczestnika szkolenia w wymagane podręczniki i ćwiczenia oraz materiały dydaktyczne:
NOWYJE WSTRIECZI 1. Język rosyjski. Podręcznik z ćwiczeniami. Zakres podstawowy. Kurs dla początkujących (z CD Audio). WSiP,
NOWYJE WSTRIECZI 1. Język rosyjski. Zeszyt ćwiczeń. Kurs dla początkujących. WSiP,
NOWYJE WSTRIECZI 2. Język rosyjski. Podręcznik z ćwiczeniami. Zakres podstawowy. Kurs dla początkujących (z CD Audio). WSiP,
NOWYJE WSTRIECZI 3. Język rosyjski. Podręcznik z ćwiczeniami. Zakres podstawowy. Kurs dla początkujących (z CD Audio). WSiP,
WOT I MY 1. Podręcznik do nauki języka rosyjskiego (z CD Audio). PWN.
WOT I MY 1. Zeszyt ćwiczeń do nauki języka rosyjskiego. PWN,
przybory dydaktyczno-materiałowe (np. papier ksero, tonery, pisaki, notes / zeszyt i pomoce naukowe w zależności od potrzeb)
Wykonawca jest zobowiązany do opracowania dokumentów w zakresie realizowanej usługi obejmujących dzienniki lekcyjne, plany miesięczne i tygodniowe oraz plany – konspekty przeprowadzonych zajęć, które zostaną przekazane Zamawiającemu na zasadach i warunkach określonych umową.
Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji wiedzy, umiejętności słuchaczy i oceny ich postępów zarówno w mowie i piśmie poprzez m.in.:
przeprowadzanie sprawdzianów weryfikacyjnych jak również sprawdzianów poprawkowych dla słuchaczy, którzy nie uzyskali minimum programowego w terminie nie później niż 7 dni po sprawdzianie weryfikacyjnym - wyniki z przeprowadzonych sprawdzianów oraz ocena postępów słuchaczy, Wykonawca będzie zobowiązany przedstawiać w formie wypełnionego formularza „Ocena postępów słuchacza” na zasadach określonych umową.
Informacje uzupełniające: JW 1109 zabezpieczy sale wykładowe - audytoryjne oraz umożliwi korzystanie z posiadanego sprzętu audiowizualnego, oraz umożliwi Wykonawcy podłączenie sprzętu komputerowego lektorów do sieci elektrycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80580000-3 - Oferowanie kursów językowych
4.5.5.) Wartość części: 53827,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie kursu języka angielskiego na rzecz Jednostki Wojskowejnr 1109 w Grudziądzu (stacjonarny kurs j. angielskiego SPJ 1111 wg.
STANAG 6001)
zakres przedmiotu zamówienia:
liczba grup szkoleniowych: 1 (ilość osób maksymalnie do 15-osób, nie mniej niż 10-osób)
termin przeprowadzenia usługi szkolenia: od 14.02.2022 r. do 01.07.2022 r. (ok 6-miesięcy)
czas prowadzenia zajęć: zajęcia codziennie od poniedziałku do piątku (w dni robocze) od godz. 07:30 do godz. 12:45 (6 godzin lekcyjnych dziennie)
ilość godzin dydaktycznych w ramach kursu – 576 godzin (godzina dydaktyczna – 45 minut)
wymagana ilość lektorów: minimum 2-lektorów, posiadających dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku filologia angielska lub kierunku o profilu język angielski – (co najmniej licencjat)
z jednoczesnym posiadaniem przez każdego z nich minimum dwuletniego doświadczenia w zakresie prowadzenia kursów językowych (język angielski).
Szkolenie winno zostać zorganizowane tak, aby zajęcia w grupie były prowadzone w systemie zmianowym, tzn. 2-lektorów, zmieniających się co 2-3 dni.
kursy języka angielskiego na poziomie SPJ 1111 wg STANAG 6001 winny zostać przeprowadzone zgodnie z:
„Ramowym i szczegółowym programem nauczania języka angielskiego w jednostkach wojskowych podległych Dowódcy Generalnemu RSZ –Poziom Podstawowy SPJ 1111 wg STANAG 6001/ – Warszawa 2016 – dostępnym u Zamawiającego”,
„Decyzją Nr 501/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 29 grudnia 2010 roku w sprawie kształcenia i egzaminowania ze znajomości języków obcych w Resorcie Obrony Narodowej” – dostępnym u Zamawiającego,
„Rozkazem Nr 252 Dowódcy Generalnego Rodzajów Sił Zbrojnych z dnia29 czerwca 2020 roku w sprawie kształcenia i egzaminowania ze znajomości języków obcych w jednostkach podległych Dowódcy Generalnemu Rodzajów Sił Zbrojnych” – dostępnym u Zamawiającego,
„Planem kształcenia i egzaminowania ze znajomości języków obcych w Resorcie Obrony Narodowej na 2022 rok” – dostępnym u Zamawiającego,
„Planem kursu stacjonarnego języka angielskiego poziomu SPJ 1111” – dostępnym
u Zamawiającego,
„Planami – Konspektami” do zajęć opracowanymi przez Wykonawcę.
Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia każdego uczestnika szkolenia w wymagane podręczniki i ćwiczenia oraz materiały dydaktyczne:
New English File – Beginner Student′s Book, wyd. OXFORD,
New English File – Beginner Workbook (without key), wyd. OXFORD + CD,
English File Elementary – Student′s Book – 3rd edition, wyd. OXFORD,
English File Elementary – Workbook (without key) – 3rd edition, wyd. OXFORD + CD,
Campign 1 English for the military – Student′s Book,
Campign 1 English for the military – Workbook + CD,
Essential grammar in use – wyd. Cambridge.
przybory dydaktyczno-materiałowe (np. papier ksero, tonery, pisaki, notes / zeszyt i pomoce naukowe w zależności od potrzeb)
Wykonawca jest zobowiązany do opracowania dokumentów w zakresie realizowanej usługi obejmujących dzienniki lekcyjne, plany miesięczne i tygodniowe oraz plany – konspekty przeprowadzonych zajęć, które zostaną przekazane Zamawiającemu na zasadach i warunkach określonych umową.
Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji wiedzy, umiejętności słuchaczy i oceny ich postępów zarówno w mowie i piśmie poprzez m.in.:
przeprowadzanie sprawdzianów weryfikacyjnych jak również sprawdzianów poprawkowych dla słuchaczy, którzy nie uzyskali minimum programowego w terminie nie później niż 7 dni po sprawdzianie weryfikacyjnym - wyniki z przeprowadzonych sprawdzianów oraz ocena postępów słuchaczy, Wykonawca będzie zobowiązany przedstawiać w formie wypełnionego formularza „Ocena postępów słuchacza” na zasadach określonych umową.
Informacje uzupełniające: JW 1109 zabezpieczy sale wykładowe - audytoryjne oraz umożliwi korzystanie z posiadanego sprzętu audiowizualnego, oraz umożliwi Wykonawcy podłączenie sprzętu komputerowego lektorów do sieci elektrycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80580000-3 - Oferowanie kursów językowych
4.5.5.) Wartość części: 66528,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie kursu języka angielskiego na rzecz Centrum SzkoleniaLogistyki (CSLog) w Grudziądzu (zakres zagadnień i terminologii logistycznej dla
podoficerów i szeregowych planowanych lub kierowanych do służby w ramach
inicjatyw narodowych, misji pokojowych i stabilizacyjnych).
zakres przedmiotu zamówienia:
liczba grup szkoleniowych: 5 (ilość osób maksymalnie do 15-osób, nie mniej niż 10-osób)
termin przeprowadzenia usługi szkolenia:
termin kursu: 07.02 - 25.02.2022 r. – 111 godzin dydaktycznych (1 grupa szkoleniowa);
termin kursu: 14.03 - 01.04.2022 r. – 111 godzin dydaktycznych (2 grupa szkoleniowa);
termin kursu: 23.05 - 10.06.2022 r. – 111 godzin dydaktycznych (3 grupa szkoleniowa);
termin kursu: 12.09 - 30.09.2022 r. – 111 godzin dydaktycznych (4 grupa szkoleniowa);
termin kursu: 10.10 - 28.10.2022 r. – 111 godzin dydaktycznych (5 grupa szkoleniowa);
tj. 3-tygodnie (15 dni szkoleniowych) przypadających na jedną grupę
czas prowadzenia zajęć: zajęcia codziennie od poniedziałku do czwartku (w dni robocze) od godz. 7.30 do 14.20 (8 godzin dziennie), w piątek od godz. 7.30 do 11.50 (5-godzin lekcyjnych)
ilość godzin dydaktycznych – ogółem 555 godzin (godzina dydaktyczna – 45 minut)
wymagana ilość lektorów: minimum 2-lektorów, posiadających dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku filologia angielska lub kierunku o profilu język angielski – (co najmniej licencjat)
z jednoczesnym posiadaniem przez każdego z nich minimum dwuletniego doświadczenia w zakresie prowadzenia kursów językowych (język angielski).
Szkolenie winno zostać zorganizowane tak, aby zajęcia w grupie były prowadzone w systemie zmianowym, tzn. 2-lektorów, zmieniających się co 2-3 dni.
kursy języka angielskiego winny zostać przeprowadzone zgodnie z:
„Programem kursu” – opracowanego na podstawie „Ramowego i szczegółowego programu nauczania języka angielskiego w Wojskach Lądowych. Poziom podstawowy (SPJ 1111 wg STANAG 6001)” – edycja 2009,
„Ramowym i szczegółowym programem nauczania języka angielskiego w Wojskach Lądowych. Poziom podstawowy (SPJ 2222 wg STANAG 6001)” – edycja 2009 oraz literatury,
„Planami - Konspektami” – opracowanych przez lektora bezpośrednio prowadzonego zgodnie
z „Instrukcją o działalności szkoleniowo-metodycznej” Szkol. 816/2009 (dostępnej do wglądu
u przedstawiciela centrum) na trzy dni przed rozpoczęciem zajęć i zatwierdzanych przez przedstawiciela Centrum Szkolenia Logistyki.
Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia każdego uczestnika szkolenia w wymagane podręczniki i ćwiczenia oraz materiały dydaktyczne:
New English File – Beginner Student′s Book, wyd. OXFORD,
New English File – Beginner Workbook (without key), wyd. OXFORD + CD,
English File Elementary – Student′s Book – 3rd edition, wyd. OXFORD,
English File Elementary – Workbook (without key) – 3rd edition, wyd. OXFORD + CD,
Campign 1 English for the military – Student′s Book,
Campign 1 English for the military – Workbook + CD,
Essential grammar in use – wyd. Cambridge.
Podręcznik: My Logistics
przybory dydaktyczno-materiałowe (np. papier ksero, tonery, pisaki, notes / zeszyt i pomoce naukowe w zależności od potrzeb)
Wykonawca jest zobowiązany do opracowania dokumentów w zakresie realizowanej usługi obejmujących dzienniki lekcyjne, plany miesięczne i tygodniowe oraz plany – konspekty przeprowadzonych zajęć, które zostaną przekazane Zamawiającemu na zasadach i warunkach określonych umową.
Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji wiedzy, umiejętności słuchaczy i oceny ich postępów zarówno w mowie i piśmie poprzez m.in.:
przeprowadzanie sprawdzianów weryfikacyjnych jak również sprawdzianów poprawkowych dla słuchaczy, którzy nie uzyskali minimum programowego w terminie nie później niż 7 dni po sprawdzianie weryfikacyjnym - wyniki z przeprowadzonych sprawdzianów oraz ocena postępów słuchaczy, Wykonawca będzie zobowiązany przedstawiać w formie wypełnionego formularza „Ocena postępów słuchacza” na zasadach określonych umową.
Informacje uzupełniające: Centrum Szkolenia logistyki (CSLog) zabezpieczy sale wykładowe - audytoryjne oraz umożliwi korzystanie z posiadanego sprzętu audiowizualnego, oraz umożliwi Wykonawcy podłączenie sprzętu komputerowego lektorów do sieci elektrycznej.
W razie wystąpienia obostrzeń związanych z COVID-19 Zamawiający dopuszcza szkolenie kursantów przy wykorzystaniu platformy e-learningowej Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80580000-3 - Oferowanie kursów językowych
4.5.5.) Wartość części: 64102,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45504,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53568,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45504,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): British Class s.c. (pełnomocnik: p. Tomasz Kryczka)
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: p. Maciej Jemiołkowski, p. Robert Pieczkowski, p. Anna Sobota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 739-20-39-560
7.3.3) Ulica: ul. Piłsudskiego 44a
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-450
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BRITISH CLASS S.C. M. Jamiołkowski, R. Pieczkowski
jakie przetargi wygrała firma
BRITISH CLASS S.C. M. Jamiołkowski, R. Pieczkowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45504,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-05 do 2023-01-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45504,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47808,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grand Centrum Edukacyjne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 769-194-63-95
7.3.3) Ulica: Polna 7b/15
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRAND Centrum Edukacyjne Karolina Osińska
jakie przetargi wygrała firma
GRAND Centrum Edukacyjne Karolina Osińska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47808,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-14 do 2022-07-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51060,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51060,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grand Centrum Edukacyjne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 769-194-63-95
7.3.3) Ulica: Polna 7b/15
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRAND Centrum Edukacyjne Karolina Osińska
jakie przetargi wygrała firma
GRAND Centrum Edukacyjne Karolina Osińska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-07 do 2022-10-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Naprawa podziemnego dwupłaszczowego zbiornika paliwowego o poj. 25 m3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu - 37/2024
- Konserwacja elementów strzelnicy typu "B" w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz oraz przy ul. Targowej w Brodnicy - sprawa numer 39/2024
- Remont instalacji elektrycznej i odgromowej w części budynku nr 28 w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądzu - sprawa numer 38/2024
- Budowa obiektu usługowo-handlowego wraz z infrastrukturą techniczną na potrzeby marketu ALDI zlokalizowanego przy ul. Ks. Dr Władysława Łęgi, na terenie działki niezabudowanej o nr 378/4, obręb 132
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. "Rozbudowa budynku PSM I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Grudziądzu o salę koncertową"
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1388C Łasin - Mędrzyce -Lisnowo w km 2+300 do 3+070 o długości 0,770 km w miejscowości Bogdanki
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.