eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczuczyn › Budowa Centrum Zarządzania Komunalnego i Kryzysowego w m. Szczuczyn - etap I



Ogłoszenie z dnia 2021-06-08


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00075036 z dnia 2021-06-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Centrum Zarządzania Komunalnego i Kryzysowego w m. Szczuczyn – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczuczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669766

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 1000 lecia 23

1.5.2.) Miejscowość: Szczuczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-230

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 862735080

1.5.8.) Numer faksu: 862735080

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@um.szczuczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: um.szczuczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_szczuczyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Centrum Zarządzania Komunalnego i Kryzysowego w m. Szczuczyn – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78fed72a-a802-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075036

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000150/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa Centrum Zarządzania Komunalnego i Kryzysowego w m. Szczuczyn - etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044051/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2786277,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest budowa budynku w stanie surowym zamkniętym, w skład którego wchodzą: hala garażowo-magazynowa wraz z pomieszczeniem kotłowni połączona z częścią biurowo-socjalną.
Zakres robót obejmuje: a) Roboty ziemne:- usuwanie warstwy ziemi urodzajnej, - wykonanie wykopów pod ławy i stopy fundamentowe, - wykonanie warstwy odcinającej z piasku. b) Roboty fundamentowe: - wykonanie podkładu betonowego, a następnie wykonanie ław i stóp fundamentowych zgodnie z danymi zawartymi w dokumentacji, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych poziomych na ławach, - wykonanie elementów fundamentów z bloczków betonowych oraz betonu i stali, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej a następnie ocieplenie ścian fundamentowych przy zastosowaniu płyt styrodurowych, - zasypanie wykopów wraz z ich zagęszczeniem oraz wykonanie podkładów betonowych dla poziomu „0”. c) Ściany nadziemia i parteru: - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych na ścianach fundamentowych, - wykonanie ścian z bloczków silikatowych, - wykonanie elementów zbrojonych wraz z ich wypełnieniem betonem w tym słupy, belki, podciągi itp., d) Strop nad parterem oraz schody żelbetowe: - wykonanie szalunków oraz zbrojenia elementów zgodnie z projektem wykonawczym, - wykonanie żelbetowej płyty stropowej, - wykonanie zbrojenia schodów, a następnie wykonanie z betonu prostych schodów żelbetowych na płycie o gr. min. 8cm, wraz ze stopniami. e) Konstrukcje dachowe wraz z pokryciem: - w części garażowej i magazynowej konstrukcje dachowe stalowe wg. dokumentacji wykonawczej, pokrycie dachowe z płyt warstwowych (pianka PIR) o gr. min. 16 cm, - w części biurowo-socjalnej konstrukcja tradycyjna drewniana impregnowana wg. dokumentacji wykonawczej, pokrycie blachodachówką (kolorystyka wg. dokumentacji i uzgodnień z WKOZ), - wykonanie obróbek blacharskich, w tym gąsiorów, pasów podrynnowych, pasów czołowych itp. - wykonanie orynnowania z blachy powlekanej w kolorze dachu, - osadzenie stolarki okiennej w połaci dachowej, wg. dokumentacji. f) Ściany działowe wewnętrzne: - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych na płytach i stropach, - wykonanie ścian działowych wewnątrz obiektu z bloczków silka, zgodnie z dokumentacją. g) Kominy wentylacyjne i wentylacja: - wykonanie kominów wentylacyjnych z pustaków ceramicznych wewnątrz obiektów, zaś na zewnątrz z cegły klinkierowej. - wykonanie wywietrzaków dachowych w ilości i umiejscowieniu wskazanym w dokumentacji. h) Posadzki: - izolacje przeciwwilgociowe poziome z folii polietylenowej oraz izolacje cieplne ze styropianu gr. 10 cm na parterze i gr. 5 cm na piętrze, dotyczy jedynie części biurowo-socjalnej, - wykonanie podkładów betonowych w części dotyczącej posadzek umiejscowionych na gruncie (magazyny, garaże, kotłownia, część biurowo-socjalna). - wykonanie posadzek betonowych jedynie w części biurowo-socjalnej wraz ze zbrojeniem, zacieranych na gładko (parter i piętro), i) Stolarka okienna i drzwiowa: - montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, wszystkie elementy wewnątrz obiektu zostaną wykonane w II etapie budowy. j) Instalacja wodociągowa wewnętrzna: - wykonanie rurociągów wewnętrznych, zasilanie, ciepła i zimna woda, cyrkulacja oraz instalacja hydrantowa wewnętrzna wraz podejściami, oraz ich izolacją, w tym zabezpieczenie na czas prowadzenia robót wykończeniowych. k) Instalacja C.O.:
- wykonanie rurociągów instalacji C.O. od kotłowni do punktów przyłączenia wraz z podejściami, w tym zabezpieczenie na czas prowadzenia robót wykończeniowych. - wykonanie czerpni do pomieszczenia kotłowni. l) Instalacja kanalizacji sanitarnej wewnętrznej : - wykonanie rurociągów kanalizacji sanitarnej wewnętrznej, wraz z elementami odpływowymi (bez białego montażu w części biurowej), wykonanie podejść, system instalacji przygotowany do wykonania posadzek, wyprowadzony na ich wysokości końcowe. - odwodnienia liniowe w pomieszczeniach hal. Roboty należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez „GRAF” Pracownia Architektoniczno – Graficzna, ul. Czysta 14, 15-463 Białystok zatwierdzonej pozwoleniem na budowę nr 170/2020 z dnia 16.07.2020r. wydanym przez Starostę Grajewskiego. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji określają: 1) Dokumentacja projektowa (Załącznik Nr 9 do SWZ) 2) Przedmiar robót (Załącznik Nr 10 do SWZ), który ma charakter poglądowy i może stanowić materiał pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę. Wykonawca na własne ryzyko może je wykorzystać do obliczenia ceny oferty. Ewentualne błędy w załączonych przedmiarach robót, np. pominięcie niektórych robót lub zaniżenie ich ilości, nie będą podstawą do żądania przez Wykonawcę dodatkowej zapłaty za wykonanie przedmiotowego zamówienia. W przypadku rozbieżności w rzeczywistej ilości i rodzaju wykonanych robót w stosunku do przyjętych w kosztorysie ofertowym w żaden sposób nie wpływa to na zmianę wynagrodzenia. 3) Wzór umowy (Załącznik nr 8 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3416653,51

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4946000,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3416653,51

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne - Towarzystwo Budownictwa Społecznego

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7190000566

7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 15

7.3.4) Miejscowość: Szczuczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 19-230

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3416653,51

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.