eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › "Usługa konserwacji oświetlenia ulicznego będącego własnością PGE Dystrybucja S. A."



Ogłoszenie z dnia 2022-03-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa konserwacji oświetlenia ulicznego będącego własnością PGE Dystrybucja S. A.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8a8fdcbe-7e9a-11ec-83b1-bea871b78b5b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa konserwacji oświetlenia ulicznego będącego własnością PGE Dystrybucja S. A.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a8fdcbe-7e9a-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074833

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00035782/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie udzielane jest zgodnie z art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp gdyż
usługa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o
obiektywnym charakterze i nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne oraz zastępcze.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP – II.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 422160,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Usługa konserwacji oświetlenia ulicznego będącego własnością PGE Dystrybucja S. A.”.

2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje
a) planowane czynności konserwacyjne:

Zakres czynności:
• przeglądy techniczne urządzeń, aparatury pomiarowej i sterowniczej,
• oględziny tras napowietrznych i kablowych
• przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni
• malowanie i konserwacja metalowych konstrukcji latarni, szaf i tablic rozdzielczych.
• wymianę opraw o złym stanie technicznym
• pomiary skuteczności ochrony od porażeń z częstotliwością przewidzianą przepisami.
• kontrolę stanu oświetlenia w porze świecenia.

b) awaryjne czynności, a w szczególności:

Zakres czynności:
• wymiana uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania.
• naprawa bądź wymiana odcinków uszkodzonych kabli.
• naprawa zerwanych przewodów.
• wymiana uszkodzonych bezpieczników, źródeł światła, opraw, oprawek dławików i kondensatorów.
• wymiana lub naprawa niesprawnych opraw oświetleniowych.
• wymiana uszkodzonych wysięgników, drzwiczek (dopuszczalne jest prowizoryczne zabezpieczenie otwartych wnęk).
• likwidację awarii w urządzeniach oświetlenia drogowego.

3. Ogólne zasady wykonania robót muszą być zgodne z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, wiedzą inżynierską i przepisami BHP

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 523583,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 523583,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 523583,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Dystrybucja S. A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462593855

7.3.3) Ulica: Garbarska 21A

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-340

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 523583,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.