eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice Śląskie › Przebudowa dachu świetlicy wiejskiej w Bobolicach



Ogłoszenie z dnia 2021-06-08


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00074772 z dnia 2021-06-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dachu świetlicy wiejskiej w Bobolicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ząbkowice Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718461

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 15

1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zabkowiceslaskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dachu świetlicy wiejskiej w Bobolicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b378bdc-a719-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074772

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000862/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Przebudowa dachu świetlicy wiejskiej w Bobolicach i Braszowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040860/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 305784,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa nadana zamówieniu:

Przebudowa dachu świetlicy wiejskiej w Bobolicach.

2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

Główny kod CPV:
45000000-7 Roboty budowlane

Dodatkowe, pomocnicze kody CPV:
45111100-9 Roboty w zakresie burzenia
45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne
45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261211-6 Kładzenie płytek dachowych
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne

WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ TYLKO JEDNĄ OFERTĘ.
ZAMAWIJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH.
ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.

3. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie remontu dachu na budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Bobolice, gmina Ząbkowice Śląskie, powiat ząbkowicki, województwo dolnośląskie, numer posesji 23, numer ewidencyjny działki 35/1, Obręb Bobolice, AM 1, na podstawie posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej projektu budowlanego z elementami projektu wykonawczego, Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Zakres prac obejmuje rozbiórkę pokrycia dachu, rozebranie obróbek blacharskich murków ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów, rynien, rur spustowych. Odgrzybienie elementów drewnianych, impregnacja ognioochronna i grzyboochronna elementów więźby dachowej i deskowania, wymiana uszkodzonych elementów drewnianej konstrukcji słupów, płatwi, krokwi. Wzmocnienie krokwi, wzmocnienie drewnianego podciągu. Wzmocnienie płatwi, mieczy, przemurowanie przewodów kominowych i wentylacyjnych, wymiana łacenia dachu, pokrycie dachu dachówką ceramiczną. Montaż okien wyłazowych, płotków przeciwśniegowych, ław kominiarskich, uzupełnienie tynków, remont gzymsu okapowego, montaż nowych obróbek blacharskich rynien i rur spustowych, wymianę okien. Demontaż i wykonanie nowej instalacji odgromowej.

Lokalizacja inwestycji:
Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Bobolice, numer posesji 23, numer ewidencyjny działki 35/1, Obręb Bobolice, AM 1, Gmina Ząbkowice Śląskie, powiat ząbkowicki, województwo dolnośląskie.

Stan istniejący:

Rok zakończenie budowy obiektu 1900. Powierzchnia zabudowy 306m2. Budynek w zabudowie wolnostojącej o trzech kondygnacjach nadziemnych z poddaszem nieużytkowym, częściowo podpiwniczony. Pokrycie dachu z licznymi prześwitami i przeciekami kwalifikuje się do wymiany na nowe. Konstrukcja dachu wymaga remontu.

Zakres przewidzianych robót:
- rozbiórka pokrycia dachu,
- wykonanie remontu kominów,
- wykonanie napraw konstrukcji więźby dachowej,
- wykonanie impregnacji grzybochronnej i ognioochronnej,
- wymiana okien,
- wymiana łacenia,
- wykonanie nowego pokrycia dachu z dachówki ceramicznej,
- wykonanie nowej instalacji odgromowej,
- wywóz i utylizacja gruzu z rozbiórek.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1. Projekcie budowlanym z elementami projektu wykonawczego.
2. STWIORB.
3. Pomocniczym przedmiarze robót.

4. Wykonawca ma obowiązek przedłożyć i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowo – finansowy, przedstawiając planowane wykonanie robót z podziałem na ich etapy i finansowanie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy. Zakres robót do wykonania przedstawiony w harmonogramie rzeczowo – finansowym musi być rozbity na elementy robót, czas realizacji oraz koszty finansowe.

5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji: na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji zależy od Wykonawcy i stanowi jedno z kryterium oceny ofert.

6. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik nr 7 do SWZ.

7. EWENTUALNE występujące, bądź podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje/-ą produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza w takich sytuacjach rozwiązania równoważne pod warunkiem ŁĄCZNEGO spełnienia następujących kryteriów oceny równoważności:
a) Dochowania tego samego poziomu kryteriów jakościowych tj. tego samego poziomu technicznego, technologicznego, wydajnościowego, funkcjonalnego założonego w dokumentacji. Wszystkie podane w dokumentacji ewentualne: nazwy własne, marki handlowe, znaki towarowe, patenty lub inne elementy wskazujące pochodzenie, źródła pochodzenia, szczególne procesy, które wskazują na dany, konkretny produkt, materiał, wyrób, wyrób budowlany, urządzenie lub usługę, zostały użyte przez Zamawiającego w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych tj. technicznych, technologicznych, wydajnościowych, funkcjonalnych. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi wymienione w dokumentacji mogą być zastąpione produktami, materiałami, wyrobami, wyrobami budowlanymi, urządzeniami lub usługami równoważnymi. Poprzez pojęcie: produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi równoważne należy rozumieć produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi gwarantujące realizację zamówienia zgodnie z dokumentacją merytoryczną (np. projektową) postępowania oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych, technologicznych, wydajnościowych, funkcjonalnych nie gorszych od założonych w dokumentacji;
b) Spełnienia wymogu kryterium legalności: równoważne produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem (np. m.in. z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane – Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 tj. ze zm.). Wykonawca, który zaoferuje produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp., który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów, materiałów, wyrobów, wyrobów budowlanych, urządzeń lub usług z wymaganiami określonymi w SWZ. Wykonawca zobowiązany jest wskazać i udokumentować równoważność na etapie składnia oferty zawierającej produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi równoważne. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi wraz z ofertą. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia o opinię na temat oferowanych produktów, materiałów, wyrobów, wyrobów budowlanych, urządzeń lub usług. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu produktów, materiałów, wyrobów, wyrobów budowlanych, urządzeń lub usług równoważnych, albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
Łączna ocena spełnienia ww. kryteriów (a i b) zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, wg zasady spełnia/ nie spełnia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261211-6 - Kładzenie płytek dachowych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237179,03

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 324720,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237179,03

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): WM – Budownictwo Dawid Witsanko, Łukasz Muc Sp. J.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Budowlany Dawid Witsanko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8871819003

7.3.3) Ulica: ul. Główna 52/1

7.3.4) Miejscowość: Bardo

7.3.5) Kod pocztowy: 57-256

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237179,03

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia do 16 tygodni od daty przekazania placu budowy
2021-06-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.