eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żabno › Docieplenie stropodachu na budynku Urzędu Miejskiego w Żabnie



Ogłoszenie z dnia 2021-06-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00074679 z dnia 2021-06-07

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Docieplenie stropodachu na budynku Urzędu Miejskiego w Żabnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żabno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000529137

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ul. Władysława Jagiełły 1

1.5.2.) Miejscowość: Żabno

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-240

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zabno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Docieplenie stropodachu na budynku Urzędu Miejskiego w Żabnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4512bc18-c7ac-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074679

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003492/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Docieplenie stropodachu na budynku Urzędu Miejskiego w Żabnie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/umwzabno/Article/get/id,26825.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/,https://epuap.gov.pl/wps/portal tgdowski@zabno.pl, pbroda@zabno.pl, dzp@zabno.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)
Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
ePUAPu,dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.2)
Zamawiający przewiduje komunikację pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca za pomocą poczty
elektronicznej:a) w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia - Maria Janik i Łukasz Zoń, Urząd
Miejski w Żabnie, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, w godz. 730 – 1300, tel. +48/14 645 60 12 wew. 32, email:
pbroda@zabno.pl b) w sprawach proceduralnych – Tomasz Gdowski Urząd Miejski w Żabnie, ul.
Jagiełły 1, 33-240 Żabno, w godz. 730 – 1300, tel. +48/14 645 60 12, wew. 31, e-mail:
tgdowski@zabno.pl3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do
następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do
„Formularza do komunikacji”.4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz
Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).5)
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.6) Za
datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na ePUAP.7) Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako
załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich
postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki
Postępowania.8) Ofertę,oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki
dowodowe, ,pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej lub podpisem osobistym w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w
formatach .txt, .rtf,.pdf, .doc, .docx, .odt.. 9) Wykonawcy w korespondencji kierowanej do
Zamawiającego powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania (znakiem sprawy). W zakresie nie wymienionym powyżej zastosowanie mają zapisy SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Gmina Żabno informuje, że: 􀀁􀀁 administratorem Państwa
danych osobowych jest Burmistrz Żabna, ul. Władysława Jagiełły 1, 33-240 Żabno;􀀁􀀁 Państwa dane
osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Montaż kolektorów słonecznych w ramach
projektu Ekopartnerzy na rzecz słonecznej energii Małopolski wraz z dociepleniem stropodachu na
budynku Urzędu Miejskiego w Żabnie – Etap I - Docieplenie stropodachu na budynku Urzędu
Miejskiego w Żabnie ” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.;􀀁􀀁 odbiorcami Państwa
danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja
postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r.
o dostępie do informacji publicznej; 􀀁􀀁 Państwa dane osobowe będąprzechowywane będą przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;􀀁􀀁 obowiązek podania
przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 􀀁􀀁 w odniesieniu
do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO;􀀁􀀁 posiadają Państwo:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do
Państwa danych osobowych dotyczących;− na podstawieart. 16 RODO prawo do sprostowania
Państwa danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uznacie Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych dotyczących narusza przepisy
RODO;􀀁􀀁 nie przysługuje Państwu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Klauzula
informacyjna o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO, znajduje się w informacji nt. RODO - Załacznik nr 10 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.14.2.21.ŁZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest docieplenie stropodachu wraz z wykonaniem nowego pokrycia
dachowego oraz remontem istniejących kominów oraz instalacji odgromowej na budynku
Urzędu Miejskiego w Żabnie, przy ul. Władysława Jagiełły 1, 33-240 Żabno, dz. nr 1330/1
Żabno.
2) Zamówienie stanowi część większego zadania inwestycyjnego pn. „Montaż kolektorów
słonecznych w ramach projektu Ekopartnerzy na rzecz słonecznej energii Małopolski wraz z
dociepleniem stropodachu na budynku Urzędu Miejskiego w Żabnie”.
3) W skład przedmiotu zamówienia wchodzi realizacja następującego rodzaju robót
budowlanych:
a) Roboty rozbiórkowe:
􀀀 Ustawienie rusztowania,
􀀀 Demontaż obróbek blacharskich w ilości ok. 110, 00 m2,
􀀀 Odwiezienie materiałów z rozbiórki na odległość do 10 km wraz z jego utylizacją
􀀀 Rozebranie rynien w ilości ok. 65,00 m, wymiana rur spustowych (dach dwuspadowy) oraz w
odcinkach ok. 1m przy rurach spustowych od strony południowej w celu połączenia nowych
rynien z istniejącymi rurami spustowymi,
b) Roboty montażowe:
􀀀 Wymiana deskowania, oraz wymiana uszkodzonych elementów więźby dachowej w części
środkowej budynku przy dachu dwuspadowym
􀀀 Wymiana desek czołowych
􀀀 Remont kominów w zakresie wyczyszczenia i uzupełnienia ubytków ścian kominów, wraz z
nałożeniem powłoki – warstwa bitumicznego uszczelniacza, i montaż kratek stalowych ,
􀀀 Wykonanie termoizolacji pianką PIR - λ0,022 o grubości 14 cm. do termoizolacji dachów
płaskich z obustronną powłoką z aluminiową i paroizolacją.;
􀀀 Wykonanie pokrycia dachu papy wierzchniego krycia wraz z papą podkładową o grubości 3
mm w ilości ok. 600m2
􀀀 Wykonanie obróbek blacharskich blachą stalową powlekaną
􀀀 Wykonanie systemowych rynien 150 mm oraz rur spustowych 120 mm w stali powlekanej w
kolorze grafitowym .
􀀀 Wymiana instalacji odgromowej na połaci dachu z wykonaniem pomiarów
c) Wentylacje:
􀀀 Przewody wentylacyjne zakończone nasadami kominowymi wspomagającymi ciąg kominowy
– nasady kominowe obrotowe Ø150, montowane bezpośrednio na rurze.
d) W obrębie dachu należy wymienić istniejący właz.
4) Wykonawca zapewni do kierowania robotami osoby z uprawnieniami
w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego zadania.
5) Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia określają:
a) Dokumentacja Techniczna – Załącznik nr 6 do SWZ,
b) STWiORB – Załącznik nr 5 do SWZ,
c) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ.
6) Przedmiar robót (Załącznik nr 4 do swz) posiada jedynie charakter pomocniczy.
7) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację zamówienia, jako ceny
ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących
przedmiotem rysunku i tekstu załączników do siwz, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w
dniu złożenia oferty.
8) Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, przedstawienia przez
niego Kosztorysu ofertowego, sporządzonego w oparciu
o Dokumentację Techniczną, Przedmiar robót, Specyfikację Techniczną oraz ewentualną wizję
lokalną przeprowadzoną przez Wykonawcę.
9) W umowie o roboty budowlane przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego tak więc
przedmiar robót ma na celu wyłącznie umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych elementów robót.
Uwagi końcowe:
– Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentację techniczną, zgodnie z
warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w STWiORB,
z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi,
standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami projektowanych
postanowień umowy,
– Do wykonania robót Wykonawca użyje wyłącznie materiałów własnych, posiadających
wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Przy
doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji
technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
– W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia
pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt,
– Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia elektryczna,
woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego wykonania zamówienia, do
momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie
Wykonawca.
– Wykonawca zapewni do kierowania robotami osoby z uprawnieniami w specjalnościach
niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego zadania i będzie w okresie realizacji
prowadził dziennik budowy (jeżeli takowy będzie konieczny) we współpracy z Inspektorem
Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego.
– Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane z
prowadzonymi pracami gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody
oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w
związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia
terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót,
– Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia.
Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem
oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz
uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty,
– Jeżeli niniejsza SWZ lub inne dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do
niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający,
oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od opisanych w
dokumentach zamówienia, które traktować należy jako minimalne. W związku z powyższym
materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne
parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia
oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez
Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią
wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry
jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub
urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych
producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu
doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.
Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt
przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o
parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów
wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych
parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów,
uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na
temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia
przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo
odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45261320-3 - Kładzenie rynien

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy sposób oceny ofert określa SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu
dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia
warunek w/w zakresie jeżeli: wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną
co najmniej 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).W przypadku wspólnego
ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie
uznany za spełniony, jeżeli co najmniej 1 z wykonawców lub wszyscy łącznie wykażą, że
spełniają w/w opisany warunek. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć
dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej o których mowa powyżej, może
złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez
zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.Podmiot, który zobowiązał się do
udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji
finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek
nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi
winy.2) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia
warunek w/w zakresie jeżeli wykaże, że wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa
budowlanego i prawidłowo ukończył, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co
najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie dachu budynku, której wartość wyniosła co najmniej 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy
złotych). Formularz wykaz robót budowlanych stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.Odnośnie do
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na
zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te
zdolności są wymagane.W takim przypadku Wykonawcy składają oświadczenie, określone w
art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, którego wzór określony został w Załączniku nr 11 do SWZ.W
przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać
na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:􀀀 oświadczenia wykonawcy, w zakresie art.
108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z
innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej (którego wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:􀀀
wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty budowlane
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały
wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz,
którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, zgodnie z
wymogiem określonym w Rozdziale II ust. 2 pkt.7.2) SWZ.􀀀 dokumentu potwierdzającego, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego, w
Rozdziale II ust. 2 pkt.7.2) SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu
składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).2)
Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą, tj. do dnia 23.07.2021 r.. 3) Wadium
może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4)
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku BSR
oddział Żabno Nr 58 8589 0006 0290 0930 4053 0012 z dopiskiem “wpłata wadium – sprawa nr
RG.271.14.21.ŁZ”. 5) Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego
najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy
zamawiającego).6) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem
elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę
dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego),
gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub
poręczeniu musi być Gmina Żabno z siedzibą ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno,- określenie
wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę
gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do
zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie
zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.7) W przypadku, gdy
wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium
nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w
przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na
podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.8) Zamawiający dokona zwrotu wadium na
zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z
odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim
przypadku:•Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika
doreprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i
zawarciaumowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.• Wszelka korespondencja
będzieprowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.Oświadczenie
potwierdzającebrak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniuskłada każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Odnośnie
dowykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać
nazdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których
tezdolności są wymagane.W takim przypadku Wykonawcy składają oświadczenie, określone
wart. 117 ust. 4 ustawy Pzp, którego wzór określony został w Załączniku nr 11 do SWZ.Pozostałewymagania określają dokumenty zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalne są następujące przypadki zmiany i warunki zmiany treści umowy:a)Zmiana
materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, sposobu wykonania gdy wykorzystanie
materiałówbudowlanych, sprzętu i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub
ofercie, sposobu wykonania stanie się niemożliwe lub podyktowane będzie usprawnieniem
procesu budowy,postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na
budowie,b)Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia i wynagrodzenia Wykonawcy w
przypadku: działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie
terminie, zaistnienianiesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie
robótlub spełnienie wymogów technologicznych udokumentowanych w dzienniku budowy,
konieczności uzyskania decyzji i uzgodnień, mogąca spowodować wstrzymanie robót,
konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, przedłużającej się procedury administracyjnej z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. zmiany sposobu przeprowadzenia robót, ograniczenia zakresu robót lub wprowadzeniem robót zamiennych.  konieczności
wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności
dostosowaniazakresu zadania do powszechnie obowiązujących przepisów prawa braku
możliwości prowadzenia robót na skutek warunków klimatycznych: (gwałtowne opady deszczu,
gradobicie, śnieżyce, powodzie i inne anomalia klimatyczne) uniemożliwiające prowadzenie
robót budowlanych, przeprowadzanie prób(sprawdzeń), dokonanie odbiorów, przez okres
powyżej 4dni,  nieterminowego, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem przez
Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy, wstrzymania prac budowlanych przez właściwy
organ z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, innych okolicznościami niepowstałych z winy
Wykonawcy (m.in. koniecznością wykonania robót dodatkowych lub robót zamiennych;
koniecznością wykonania robót przez innego Wykonawcę w miejscu wykonywania prac
budowlanych), c) Zmiana wynagrodzenia za realizację zadań objętych niniejszą Umową wprzypadku zmiany stawki podatku VAT. Opis sposobu dokonywania zmian zawarty został w SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-24 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-24 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1) Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na
podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji
zamówienia.2) Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą
wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę
osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Roboty ogólnobudowlane. 3)
W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności
kontrolnych wobec wykonawcy lub podwykonawcy, odnośnie spełniania przez nich wymogu
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2)
czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i
dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, w
tym:• oświadczeniazatrudnionego pracownika,• oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o
zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,• poświadczonej za zgodność z
oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,• innych dokumentów zawierających
informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o
pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o
pracę, rodzajumowy o pracę i zakres obowiązków pracownika b) żądania wyjaśnień w
przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,c) przeprowadzania
kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.4) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana
za najkorzystniejszą, w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy, w sprawie realizacji
zamówienia, przedstawi Zamawiającemu w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym stosowne oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o
zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności. Oświadczenie to
powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie,
datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności w trakcie realizacji zamówienia, określone
w pkt. 3), wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do
złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
2021-06-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.