Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00341757/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
- 2022/BZP 00017729/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-13
- 2022/BZP 00022517/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-17
- 2022/BZP 00028700/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-20
- 2022/BZP 00030683/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa parteru budynku VII Liceum Ogólnokształcącego w Lublinie, przy ul. Farbiarskiej 8, na budynek przedszkolny.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Króla Władysława Łokietka 1
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa parteru budynku VII Liceum Ogólnokształcącego w Lublinie, przy ul. Farbiarskiej 8, na budynek przedszkolny.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ecc3f91-619e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074654
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000329/80/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.27 Przebudowa parteru budynku VII Liceum Ogólnokształcącego w Lublinie na budynek przedszkolny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341757/05
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.125.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5340150,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa parteru budynku VII Liceum Ogólnokształcącego w Lublinie, przy ul. Farbiarskiej 8, na budynek przedszkolny.
2. Zakres zamówienia obejmuje przebudowę parteru budynku VII Liceum Ogólnokształcącego w Lublinie, przy ul. Farbiarskiej 8, na budynek przedszkolny, w tym:
2.1. roboty budowlane:
a) roboty rozbiórkowe,
b) roboty konstrukcyjne i wykończeniowe,
c) budowę dojść i drogi wewnętrznej pożarowej,
2.2. roboty drogowe: budowa drogi wewnętrznej i parkingów,
2.3. roboty związane z zagospodarowaniem terenu:
a) budowa placów zabaw,
b) budowa placu ze stojakami na rowery,
c) wymiana ogrodzenia od strony ul. Farbiarskiej,
d) budowa ogrodzeń wewnętrznych,
e) wykonanie elementów małej architektury,
f) wykonanie ogrodzenia placów zabaw i central wentylacyjnych,
g) wykonanie na palach 2 zbiorników retencyjnych na deszczówkę,
h) uporządkowanie zieleni i zasianie trawy,
2.4. roboty elektryczne:
a) przebudowa sieci kablowej nN,
b) budowa oświetlenia terenu i sygnalizacji stanu napełnienia zbiornika wód opadowych, demontaż słupów oświetleniowych,
c) wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych w budynku,
2.5. roboty sanitarne:
a) budowa instalacji kanalizacji deszczowej z separatorem substancji ropopochodnych,
b) wykonanie instalacji wewnętrznych wod.-kan, c.o. i c.t., wentylacji i klimatyzacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła
32412100-5 - Sieć telekomunikacyjna
32413000-1 - Sieć zintegrowana
32415000-5 - Sieć ethernet
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314310-7 - Układanie kabli
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5469056,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7723170,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5469056,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Edach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9462658112
7.3.3) Ulica: ul. Różana 3
7.3.4) Miejscowość: Ciecierzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 21-003
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDACH SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
EDACH SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5469056,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa pościeli wielorazowego użytku - 6 zadań
- Dostawa umundurowania specjalnego i służbowego dla KM PSP w Lublinie
- DOSTAWA SYSTEMU ZAMKNIĘTEGO DO POBIERANIA PRÓBEK KRWI ŻYLNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNYMI AKCESORIAMI, TECHNIKĄ PRÓŻNIOWĄ.
- Dostawa przetworów mlecznych
- Dostawa substancji recepturowych i pozostałego asortymentu do receptury - 2 zadania
- budowa obiektu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Berylowej 7 w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Gruntowny remont budynku świetlicy wiejskiej w Tobyłce wraz z jego wyposażeniem, Gmina Bargłów Kościelny
- Budowa budynku magazynowego, budynku garażowego, wiaty garażowej oraz ramy żelbetowej jako elementu małej architektury, na terenie części działki o nr ewid. 82153/5
- Budowa drogi gminnej do terenów inwestycyjnych w Brzozowie.
- Modernizacja połaci dachu hali sportowej w SP 2 w Nowym Tomyślu
- Modernizacja cmentarza komunalnego w Paczkowie
- Dostawa i montaż systemu klimatyzacji do części pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.