Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00021038/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-17
- 2022/BZP 00042597/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej zabytkowych budynków oświatowych – termomodernizacja kompleksowa internatu nr 1 i 2 przy Placu Św. Katarzyny 9 w Toruniu- X LO”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.goral@um.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.torun.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej zabytkowych budynków oświatowych – termomodernizacja kompleksowa internatu nr 1 i 2 przy Placu Św. Katarzyny 9 w Toruniu- X LO”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b576b0d4-72be-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074607
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00021038/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3821138,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Poprawa efektywności energetycznej zabytkowych budynków oświatowych - termomodernizacja kompleksowa Internatu I i II przy Placu Św. Katarzyny nr 9 w Toruniu. Zadanie współfinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac:
Dla Internatu I:
1) pokrycie dachu papą, naprawa kominów i czap kominowych, wymiana obróbek blacharskich i orynnowania,
2) wykonanie izolacji termicznej poddasza,
3) wykonanie prac konserwatorskich elewacji ceglanej polegających na czyszczeniu, wymianie uszkodzonych cegieł, uzupełnieniu spoin,
4) wymiana drewnianej stolarki okiennej wraz z montażem parapetów,
5) remont i prace konserwatorskie stolarki drzwiowej zewnętrznej,
6) ocieplenie i izolacja przeciwwilgociowa ścian fundamentowych, wykonanie opaski wokół budynku,
7) wykonanie dojść do budynku,
8) prace odtworzeniowe wewnątrz budynku obejmujące malowanie i szpachlowanie ścian oraz sufitów, wymianę posadek, wymianę drzwi wejściowych do pomieszczeń, dostosowanie do wymagań przeciwpożarowych,
9) wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej oraz gniazd wtykowych i rozdzielnic zasilających,
10) montaż instalacji odgromowej, instalacji fotowoltaicznej oraz przeciwoblodzeniowej rynien,
11) wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej,
12) wymiana instalacji C.O.
Dla Internatu II:
1) pokrycie dachu papą, naprawa kominów i czap kominowych, wymiana obróbek blacharskich i orynnowania,
2) wykonanie izolacji termicznej poddasza,
3) wykonanie prac konserwatorskich elewacji ceglanej polegających na czyszczeniu, wymianie uszkodzonych cegieł, uzupełnieniu spoin,
4) wymiana drewnianej stolarki okiennej wraz z montażem parapetów,
5) remont i prace konserwatorskie stolarki drzwiowej zewnętrznej,
6) ocieplenie i izolacja przeciwwilgociowa ścian fundamentowych, wykonanie opaski wokół budynku,
7) wykonanie dojść do budynku,
8) prace odtworzeniowe wewnątrz budynku obejmujące malowanie i szpachlowanie ścian oraz sufitów, wymianę posadek, wymianę drzwi wejściowych do pomieszczeń, dostosowanie do wymagań przeciwpożarowych,
9) wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej oraz gniazd wtykowych i rozdzielnic zasilających,
10) montaż instalacji odgromowej, instalacji fotowoltaicznej oraz przeciwoblodzeniowej rynien,
11) wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej,
12) wymiana instalacji C.O.
1.3. Przedmiot zamówienia obejmuje także wykonanie i montaż tablicy informacyjnej zawierającej oznaczenie Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz logo Polski Ład w sposób zgodny z obowiązującymi regulacjami w tym z uwzględnieniem przepisów rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. poz. 953). Wykonawca potwierdza, że został poinformowany, że zadanie jest częściowo finansowane ze środków pochodzących z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
1.4. Szczegółowy opis finansowania inwestycji wynika z wytycznych Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych i zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do do SWZ.
1.5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zadanie realizowane jest w ramach Programu Inwestycji Strategicznych Polski Ład, zgodnie z wytycznymi tego Programu obowiązuje zasada jednego postępowania i jednej promesy. W związku z powyższym nie ma możliwości wyboru tylko jednej części i powtórzenia postępowania dla części drugiej.
1.6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, osób wykonujących wskazane poniżej czynności związane z robotami budowlanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: czynności fizyczne i obsługa maszyn przy robotach dot. termomodernizacji, ogólnobudowlanych, branży sanitarnej i elektrycznej.
Szczegóły dotyczące wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zawarte zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ
1.7. Terminy realizacji przedmiotu zamówienia, z uwagi na konieczność dostosowania harmonogramu realizacji prac w internatach do funkcjonowania placówki szkolnej (zgodnie z ustaleniami z użytkownikiem szkoła musi funkcjonować z co najmniej 1 internatem) ustala się następująco (całość zadania):
- rozpoczęcie - z dniem zawarcia umowy
- zakończenie - 15.11.2022 r.
w tym:
Internat I - roboty wewnętrzne:
- rozpoczęcie - 01.04.2022 r.
- zakończenie - 30.07.2022 r.
Internat II - roboty wewnętrzne:
- rozpoczęcie - 01.08.2022 r.
- zakończenie - 15.10.2022 r.
Roboty zewnętrzne obu budynków, tj. elewacje, dach oraz wymiana stolarki okiennej:
- rozpoczęcie: z dniem zawarcia umowy
- zakończenie: 15.11.2022 r.
Uwaga:
Wykonawca powinien tak zorganizować i zabezpieczyć teren budowy oraz prowadzenie robót, aby nie powodowało to utrudnień i nie stwarzało zagrożeń dla osób przebywających na terenie placówki szkolnej w tym w internatach I i II.
1.8. Zapisy dot. równoważności zawarte są w pkt 6 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4659000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7356931,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4659000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe BUD-POL Mariusz Sulecki,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562217028
7.3.3) Ulica: ul. Michała Drzymały 14 lok. 10
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe BUD-POL Mariusz Sulecki
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe BUD-POL Mariusz Sulecki
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4659000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Przebudowa sięgacza ul. Turystycznej w Toruniu - sięgacz od posesji nr 108
- Dostawa sprzętu i akcesoriów jednorazowego użytku z podziałem na 7 zadań
- Likwidacja odpadów pochodzących z rozbiórek na terenie stanowiącym własność Gminy Miasta Toruń przy ul. Batorego w Toruniu, w ilości orientacyjnej - 238 m3.
- Modernizacja boiska sportowego Orlik przy ul. Ugory w Toruniu
- USŁUGA PRZYGOTOWANIA I PRZEKAZANIA NORMATYWNEJ WYCENY PROCEDUR REALIZOWANYCH W OŚRODKACH PROCEDURALNYCH JEDNOSTKI
- Zakup 38 sztuk tabletów wraz z oprogramowaniem, etui, ładowarkami z kablami oraz ze świadczeniem gwarancji dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku Przedszkola Specjalnego nr 188, przy ul. Kieleckiej 20 w Warszawie.
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska"
- Przebudowa służbowych pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia biurowe i pomieszczenie socjalne wraz z dostosowaniem drogi ewakuacyjnej do wymagań bezpieczeństwa pożarowego
- Budowa i przebudowa dróg gminnych w Nowym Dworze Gdańskim środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
- Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.