eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Poprawa efektywności energetycznej zabytkowych budynków oświatowych - termomodernizacja kompleksowa internatu nr 1 i 2 przy Placu Św. Katarzyny 9 w Toruniu- X LO".



Ogłoszenie z dnia 2022-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej zabytkowych budynków oświatowych – termomodernizacja kompleksowa internatu nr 1 i 2 przy Placu Św. Katarzyny 9 w Toruniu- X LO”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.goral@um.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.torun.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej zabytkowych budynków oświatowych – termomodernizacja kompleksowa internatu nr 1 i 2 przy Placu Św. Katarzyny 9 w Toruniu- X LO”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b576b0d4-72be-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074607

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00021038/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3821138,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Poprawa efektywności energetycznej zabytkowych budynków oświatowych - termomodernizacja kompleksowa Internatu I i II przy Placu Św. Katarzyny nr 9 w Toruniu. Zadanie współfinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac:
Dla Internatu I:
1) pokrycie dachu papą, naprawa kominów i czap kominowych, wymiana obróbek blacharskich i orynnowania,
2) wykonanie izolacji termicznej poddasza,
3) wykonanie prac konserwatorskich elewacji ceglanej polegających na czyszczeniu, wymianie uszkodzonych cegieł, uzupełnieniu spoin,
4) wymiana drewnianej stolarki okiennej wraz z montażem parapetów,
5) remont i prace konserwatorskie stolarki drzwiowej zewnętrznej,
6) ocieplenie i izolacja przeciwwilgociowa ścian fundamentowych, wykonanie opaski wokół budynku,
7) wykonanie dojść do budynku,
8) prace odtworzeniowe wewnątrz budynku obejmujące malowanie i szpachlowanie ścian oraz sufitów, wymianę posadek, wymianę drzwi wejściowych do pomieszczeń, dostosowanie do wymagań przeciwpożarowych,
9) wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej oraz gniazd wtykowych i rozdzielnic zasilających,
10) montaż instalacji odgromowej, instalacji fotowoltaicznej oraz przeciwoblodzeniowej rynien,
11) wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej,
12) wymiana instalacji C.O.
Dla Internatu II:
1) pokrycie dachu papą, naprawa kominów i czap kominowych, wymiana obróbek blacharskich i orynnowania,
2) wykonanie izolacji termicznej poddasza,
3) wykonanie prac konserwatorskich elewacji ceglanej polegających na czyszczeniu, wymianie uszkodzonych cegieł, uzupełnieniu spoin,
4) wymiana drewnianej stolarki okiennej wraz z montażem parapetów,
5) remont i prace konserwatorskie stolarki drzwiowej zewnętrznej,
6) ocieplenie i izolacja przeciwwilgociowa ścian fundamentowych, wykonanie opaski wokół budynku,
7) wykonanie dojść do budynku,
8) prace odtworzeniowe wewnątrz budynku obejmujące malowanie i szpachlowanie ścian oraz sufitów, wymianę posadek, wymianę drzwi wejściowych do pomieszczeń, dostosowanie do wymagań przeciwpożarowych,
9) wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej oraz gniazd wtykowych i rozdzielnic zasilających,
10) montaż instalacji odgromowej, instalacji fotowoltaicznej oraz przeciwoblodzeniowej rynien,
11) wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej,
12) wymiana instalacji C.O.
1.3. Przedmiot zamówienia obejmuje także wykonanie i montaż tablicy informacyjnej zawierającej oznaczenie Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz logo Polski Ład w sposób zgodny z obowiązującymi regulacjami w tym z uwzględnieniem przepisów rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. poz. 953). Wykonawca potwierdza, że został poinformowany, że zadanie jest częściowo finansowane ze środków pochodzących z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

1.4. Szczegółowy opis finansowania inwestycji wynika z wytycznych Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych i zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do do SWZ.
1.5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zadanie realizowane jest w ramach Programu Inwestycji Strategicznych Polski Ład, zgodnie z wytycznymi tego Programu obowiązuje zasada jednego postępowania i jednej promesy. W związku z powyższym nie ma możliwości wyboru tylko jednej części i powtórzenia postępowania dla części drugiej.
1.6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, osób wykonujących wskazane poniżej czynności związane z robotami budowlanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: czynności fizyczne i obsługa maszyn przy robotach dot. termomodernizacji, ogólnobudowlanych, branży sanitarnej i elektrycznej.
Szczegóły dotyczące wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zawarte zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ
1.7. Terminy realizacji przedmiotu zamówienia, z uwagi na konieczność dostosowania harmonogramu realizacji prac w internatach do funkcjonowania placówki szkolnej (zgodnie z ustaleniami z użytkownikiem szkoła musi funkcjonować z co najmniej 1 internatem) ustala się następująco (całość zadania):
- rozpoczęcie - z dniem zawarcia umowy
- zakończenie - 15.11.2022 r.
w tym:
Internat I - roboty wewnętrzne:
- rozpoczęcie - 01.04.2022 r.
- zakończenie - 30.07.2022 r.
Internat II - roboty wewnętrzne:
- rozpoczęcie - 01.08.2022 r.
- zakończenie - 15.10.2022 r.
Roboty zewnętrzne obu budynków, tj. elewacje, dach oraz wymiana stolarki okiennej:
- rozpoczęcie: z dniem zawarcia umowy
- zakończenie: 15.11.2022 r.
Uwaga:
Wykonawca powinien tak zorganizować i zabezpieczyć teren budowy oraz prowadzenie robót, aby nie powodowało to utrudnień i nie stwarzało zagrożeń dla osób przebywających na terenie placówki szkolnej w tym w internatach I i II.
1.8. Zapisy dot. równoważności zawarte są w pkt 6 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4659000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7356931,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4659000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe BUD-POL Mariusz Sulecki,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562217028

7.3.3) Ulica: ul. Michała Drzymały 14 lok. 10

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4659000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.