eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubichowo › Remont dróg gminnych w podziale na części



Ogłoszenie z dnia 2021-06-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00074208 z dnia 2021-06-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych w podziale na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubichowo - Urząd Gminy Lubichowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675712

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zblewska 8

1.5.2.) Miejscowość: Lubichowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-240

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48585885226

1.5.8.) Numer faksu: +48585885340

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@lubichowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubichowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lubichowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg gminnych w podziale na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-284c34c2-a1d9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074208

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002001/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont dróg gminnych w podziale na części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037788/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPP.271.2.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 168882,24 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 120728,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1. Remont drogi gminnej nr 226050G – Ocypel, ul. Bagienna
Ułożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem na długości 33 m. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej na odcinku 33 m.b. w Ocyplu na ul. Bagiennej działka nr 345 w zakresie wymiany nawierzchni gruntowej szutrowej na nawierzchnię z płyt drogowych ażurowych typu YOUMB. Zakres umieszczony na załączniku graficznym.
Zakres robót obejmuje: Zakres robót obejmuje wyrównanie istniejącej nawierzchni szutrowej, wykonanie koryta, ułożenie i zagęszczenie warstw podbudowy, ułożenie i zagęszczenie warstw podbudowy, ułożenie płyt betonowych ażurowych na jezdni, umocnienie poboczy. Projektowane odcinki drogi posiada nawierzchnię ziemną okresowo profilowaną. Jezdnia gruntowa częściowo utwardzona tłuczniem kamiennym. W pasie dróg projektowanych istnieje infrastruktura podziemna. Zadnie obejmuje wykonanie jezdni o szerokości 3,0 m. z płyt zbrojonych ażurowych YOUMB 100x75x12,5cm o nośności min. 50 KN wraz z obustronnymi poboczami umocnionymi kruszywami o szerokości 0,5m. Odcinki dróg z płyt YOUMB o długości 33 m.b. o szerokości 3,0 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 10811,35 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2. Remont drogi gminnej nr 226007G - Mościska
Ułożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem na długości 163 m. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej na odcinku 163 m.b. w Mościskach działki nr 74 w zakresie wymiany nawierzchni gruntowej szutrowej na nawierzchnię z płyt drogowych ażurowych typu YOUMB. Zakres umieszczony na załączniku graficznym.
Zakres robót obejmuje: Zakres robót obejmuje wyrównanie istniejącej nawierzchni szutrowej, wykonanie koryta – 10 cm, ułożenie i zagęszczenie warstw podbudowy, ułożenie i zagęszczenie warstw podbudowy, ułożenie płyt betonowych ażurowych na jezdni, umocnienie poboczy.
Projektowane odcinki drogi posiada nawierzchnię ziemną okresowo profilowaną. Jezdnia gruntowa częściowo utwardzona tłuczniem kamiennym. W pasie dróg projektowanych istnieje infrastruktura podziemna.
Zadnie obejmuje wykonanie jezdni o szerokości 3,0 m. z płyt zbrojonych ażurowych YOUMB 100x75x12,5cm o nośności min. 50 KN wraz z obustronnymi poboczami umocnionymi kruszywami o szerokości 0,5m.
Odcinki dróg z płyt YOUMB o długości 163 m.b. o szerokości 3,0 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 48737,01 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3. Remont drogi gminnej nr 226005G - Lipinki Królewskie
Ułożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem na długości 97 m. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej na odcinku 97 m.b. w Lipinkach Królewskich działki nr 141 w zakresie wymiany nawierzchni gruntowej szutrowej na nawierzchnię z płyt drogowych ażurowych typu YOUMB. Zakres umieszczony na załączniku graficznym.
Zakres robót obejmuje: Zakres robót obejmuje wyrównanie istniejącej nawierzchni szutrowej, wykonanie koryta, ułożenie i zagęszczenie warstw podbudowy, ułożenie i zagęszczenie warstw podbudowy, ułożenie płyt betonowych ażurowych na jezdni, umocnienie poboczy. Projektowane odcinki drogi posiada nawierzchnię ziemną okresowo profilowaną. Jezdnia gruntowa częściowo utwardzona tłuczniem kamiennym. W pasie dróg projektowanych istnieje infrastruktura podziemna.
Zadnie obejmuje wykonanie jezdni o szerokości 3,0 m. z płyt zbrojonych ażurowych YOUMB 100x75x12,5cm o nośności min. 50 KN wraz z obustronnymi poboczami umocnionymi kruszywami o szerokości 0,5m.
Odcinki dróg z płyt YOUMB o długości 97 m.b. o szerokości 3,0 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 29694,61 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4. Remont drogi gminnej - Smolniki. Ułożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem na długości 40 m. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej na odcinku 40 m.b. w Smolnikach działka nr 235/1 w zakresie wymiany nawierzchni gruntowej szutrowej na nawierzchnię z płyt drogowych ażurowych typu YOUMB. Zakres umieszczony na załączniku graficznym. Zakres robót obejmuje: Zakres robót obejmuje wyrównanie istniejącej nawierzchni szutrowej, wykonanie koryta – 10 cm, ułożenie i zagęszczenie warstw podbudowy, ułożenie i zagęszczenie warstw podbudowy, ułożenie płyt betonowych ażurowych na jezdni, umocnienie poboczy.
Projektowane odcinki drogi posiada nawierzchnię ziemną okresowo profilowaną. Jezdnia gruntowa częściowo utwardzona tłuczniem kamiennym. W pasie dróg projektowanych istnieje infrastruktura podziemna.
Zadnie obejmuje wykonanie jezdni o szerokości 3,0 m. z płyt zbrojonych ażurowych YOUMB 100x75x12,5cm o nośności min. 50 KN wraz z obustronnymi poboczami umocnionymi kruszywami o szerokości 0,5m.
Odcinki dróg z płyt YOUMB o długości 40 m.b. o szerokości 3,0 m.
Dodatkowym elementem zadania jest uzupełnienie kruszywa między dwoma płytami w istniejącej drodze na długości 95 m.b. i szerokości 0,5 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 13137,10 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 Remont drogi gminnej nr 226117G - Osowo Leśne
Ułożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem na długości 84 m. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej na odcinku 84 m.b. w Osowie Leśnym działki nr 466 w zakresie wymiany nawierzchni gruntowej szutrowej na nawierzchnię z płyt drogowych ażurowych typu YOUMB. Zakres umieszczony na załączniku graficznym. Zakres robót obejmuje: Zakres robót obejmuje wyrównanie istniejącej nawierzchni szutrowej, wykonanie koryta, ułożenie i zagęszczenie warstw podbudowy, ułożenie i zagęszczenie warstw podbudowy, ułożenie płyt betonowych ażurowych na jezdni, umocnienie poboczy. Projektowane odcinki drogi posiada nawierzchnię ziemną okresowo profilowaną. Jezdnia gruntowa częściowo utwardzona tłuczniem kamiennym. W pasie dróg projektowanych istnieje infrastruktura podziemna. Zadnie obejmuje wykonanie jezdni o szerokości 3,0 m. z płyt zbrojonych ażurowych YOUMB 100x75x12,5cm o nośności min. 50 KN wraz z obustronnymi poboczami umocnionymi kruszywami o szerokości 0,5m. Odcinki dróg z płyt YOUMB o długości 84 m.b. o szerokości 3,0 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 25714,92 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6. Remont drogi gminnej nr 226083G – Lubichowo, ul. Wdecka
Ułożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem na długości 104 m.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej na odcinku 104 m.b. w Lubichowie na ul. Wdeckiej, działki nr 339/11, 339/17 w zakresie wymiany nawierzchni gruntowej szutrowej na nawierzchnię z płyt drogowych ażurowych typu YOUMB. Zakres umieszczony na załączniku graficznym.
Zakres robót obejmuje: Zakres robót obejmuje wyrównanie istniejącej nawierzchni szutrowej, wykonanie koryta, ułożenie i zagęszczenie warstw podbudowy, ułożenie i zagęszczenie warstw podbudowy, ułożenie płyt betonowych ażurowych na jezdni, umocnienie poboczy.
Projektowane odcinki drogi posiada nawierzchnię ziemną okresowo profilowaną. Jezdnia gruntowa częściowo utwardzona tłuczniem kamiennym. W pasie dróg projektowanych istnieje infrastruktura podziemna.
Zadnie obejmuje wykonanie jezdni o szerokości 4,0 m. z płyt zbrojonych ażurowych YOUMB 100x75x12,5cm o nośności min. 50 KN wraz z obustronnymi poboczami umocnionymi kruszywami o szerokości 0,5m.
Odcinki dróg z płyt YOUMB o długości 104 m.b. o szerokości 4,0 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 40787,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11200,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14612,40

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11324,61

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma KAZIO Kazimierz Jakubowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921993027

7.3.3) Ulica: ul. Podgórna 2

7.3.4) Miejscowość: Lubichowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-240

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11324,61

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51124,95

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72176,40

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51124,95

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma KAZIO Kazimierz Jakubowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921993027

7.3.3) Ulica: ul. Podgórna 2

7.3.4) Miejscowość: Lubichowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-240

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51124,95

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone dwie oferty, które podlegały odrzuceniu, w wyniku czego nie została złożona żadna oferta nie podlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13726,80

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17712,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13726,80

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma KAZIO Kazimierz Jakubowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921993027

7.3.3) Ulica: ul. Podgórna 2

7.3.4) Miejscowość: Lubichowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-240

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13726,80

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27500,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37195,20

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28826,28

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma KAZIO Kazimierz Jakubowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921993027

7.3.3) Ulica: ul. Podgórna 2

7.3.4) Miejscowość: Lubichowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-240

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28826,28

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43492,80

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61401,60

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43492,80

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma KAZIO Kazimierz Jakubowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921993027

7.3.3) Ulica: ul. Podgórna 2

7.3.4) Miejscowość: Lubichowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-240

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43492,80

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

2021-06-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.