eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: "Modernizacja Hali Sportowej MOSiR w Zgierzu", w ramach Programu Sportowa Polska - Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej - edycja 2020.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00073934 z dnia 2021-06-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: "Modernizacja Hali Sportowej MOSiR w Zgierzu”, w ramach Programu Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej – edycja 2020.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zgierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057721

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Jana Pawła II 16

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umz.zgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zgierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/umz.zgierz/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: "Modernizacja Hali Sportowej MOSiR w Zgierzu”, w ramach Programu Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej – edycja 2020.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eaf7afbb-9ea7-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073934

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008959/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Nadzór inwestorski nad trzema zadaniami.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044161/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PŚ.271.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 542864,95 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 59612,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu:
"Modernizacja Hali Sportowej MOSiR w Zgierzu”, w ramach Programu Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej – edycja 2020.
Miejsce realizacji zamówienia – Zgierz, ul. Wschodnia 2.
Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w związku z modernizacją obiektu Hali Sportowej MOSiR w Zgierzu w celu przywrócenia funkcji hali lodowej. Przedmiotem realizowanego etapu jest przebudowa wybranych pomieszczeń, które ze względów technicznych i użytkowych będą potrzebne do obsługi hali lodowej, wykonanie oraz modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej, osuszacza, instalacji elektrycznej, zgodnie z:
- projektem budowlanym (załącznik nr 1),
- ekspertyzą techniczną dotyczącą warunków ochrony przeciwpożarowej dla przebudowywanej hali, doprowadzeniem budynku do wymogów ppoż. (załącznik nr 2),
- specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 3),
- decyzją o pozwoleniu na budowę (załącznik nr 4).
Realizacja robót objętych pozwoleniem na budowę załączonym wraz z dokumentacją projektową została podzielona na etapy, przy czym niniejszym zamówieniem objęty jest etap I zgodnie z poniższym zakresem rzeczowym.
I. Wykonanie przebudowy pomieszczeń obsługi lodowiska na potrzeby docelowego rozszerzenia o funkcję hali lodowej z doprowadzeniem do wymagań ppoż.:
- magazyn płyt posadzki 0.2,
- wentylatornia 0.3,
- magazyn płyt posadzki 0.4,
- pomieszczenie rolby 0.6,
- pomieszczenie osuszacza 0.5
II. Wykonanie instalacji sanitarnych:
- instalacje wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła w instalacji N1/W1 i N2/W2, wraz z urządzeniami zewnętrznymi,
- instalacja freonowa na potrzeby systemu wentylacji,
- instalacja osuszania powietrza na hali OS1/OS2,
- instalacja WC1 (dla niepełnosprawnych),
- rewizje wentylacyjne,
- instalacja wentylacji - pozostałe prace,
- demontaż istniejącej instalacji wentylacji,
- instalacja kanalizacji z wyłączeniem zaprojektowanego odwodnienia płyty głównej zaplanowanego do realizacji wraz z instalacją lodowiska w kolejnym etapie,
- instalacja wody zimnej i cwu.
III. Wykonanie konstrukcji pod kanały wentylacyjne - projekty wykonawcze wraz z wykonaniem konstrukcji.
IV. Wykonanie instalacji elektrycznych (podstawowe - energooszczędne, awaryjne, ewakuacyjne) oraz instalacji PPOŻ, w szczególności:
- dźwiękowy system ostrzegawczy (DSO),
- instalacja SSP (programowalna centrala sygnalizacji pożaru),
- rozdzielnice,
- instalacja oświetleniowa,
- instalacja zasilania,
- zabezpieczenie farbą ognioodporną stalowych okuć konstrukcji.
Inne niezbędne prace:
- przedścianki na galerii,
- istniejące wywietrzaki wentylacyjne znajdujące się w kalenicy hali należy zaślepić i zaizolować wełną mineralną,
- przejście instalacyjne przez dach – po wykonaniu przejść kanałów wentylacji mechanicznej przez istniejący dach hali, należy wykonać obróbki blacharskie, które uniemożliwią wnikanie do wnętrza wody,
- utwardzenie dla przenośnych toalet.
3.1. Warunki realizacji zamówienia.
Warunki szczególne:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie odpowiednich kwalifikacji i uprawnień do kierowania i nadzoru robót w specjalności:
- instalacyjnej w zakresie instalacji wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku inspektora nadzoru robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia – Inspektor będzie upoważniony do bezpośrednich kontaktów z Zamawiającym jako Inspektor Nadzoru – Koordynator,
- instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku inspektora nadzoru robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia,
- konstrukcyjno – budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku inspektora nadzoru robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia.
Inspektor Nadzoru winien posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadać wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
3.2. Rozliczenie usługi nadzoru inwestorskiego następowało będzie proporcjonalnie do wykonanych i prawidłowo odebranych robót budowlanych stanowiących przedmiot nadzoru inwestorskiego. W przypadku wygaśnięcia lub rozwiązania umowy usługi nadzoru inwestorskiego przed zakończeniem i odbiorem wszystkich robót budowlanych, wykonanemu Nadzorowi Inwestorskiemu przysługiwało będzie wyłącznie wynagrodzenie w wysokości proporcjonalnej do faktycznie zrealizowanych i prawidło odebranych robót budowlanych na dzień wygaśnięcia lub rozwiązania umowy usługi.
Rozliczenie należności za wykonany przedmiot umowy nastąpi w terminie 30 dni od daty doręczenia faktury przez Wykonawcę Nadzoru.
Ponadto wykonawca nadzoru inwestorskiego przyjmuje do wiadomości, że termin realizacji inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego może ulec wydłużeniu z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. W związku z ryczałtowym charakterem wynagrodzenia, przedmiotowa zmiana nie będzie stanowić przesłanki do zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy Nadzoru Inwestycyjnego
ZAŁĄCZNIKI:
1. Projekt budowlany (zał. nr 1).
2. Ekspertyza ppoż (zał. nr 2).
3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (zał nr 3).
4. Decyzja o pozwoleniu na budowę (zał. nr 4).
5. Obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestycyjnego (zał. nr 5).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36162,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96890,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39360,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarządzanie Projektami Łukasz Baryła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 101112749

7.3.3) Ulica: ul. Klonowa 13

7.3.4) Miejscowość: Krośniewice

7.3.5) Kod pocztowy: 99-340

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39360,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30
2021-06-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.