eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szastarka › "Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla jednostek organizacyjnych Zamawiającego w roku 2023"



Ogłoszenie z dnia 2023-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla jednostek organizacyjnych Zamawiającego w roku 2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZASTARKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409650

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szastarka 121

1.5.2.) Miejscowość: Szastarka

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-225

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gminaszastarka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugszastarka.e-biuletyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminaszastarka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla jednostek organizacyjnych Zamawiającego w roku 2023”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-333a6fb9-8759-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00073725

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039790/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla jednostek organizacyjnych Zamawiającego w roku 2023”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00521146

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla jednostek organizacyjnych Zamawiającego w 2023 r.
2. Olej opałowy lekki będzie dostarczany do obiektu w:
- Publicznej Szkoły Podstawowej w Blinowie w ilości szacunkowej 25 m 3
- Zespołu Szkół w Szastarce w ilości szacunkowej 42 m3
- Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej- Ośrodek Zdrowia w Szastarce w ilości szacunkowej 7 m3
- Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej- Ośrodek Zdrowia w Polichnie w ilości szacunkowej 28 m3
- Wiejskiego Domu Kultury w Szastarce w ilości o szacunkowej 7 m3
zgodnie z załącznikiem nr 1 (swz) i załącznikiem nr 2 (formularzem ofertowym) do niniejszej umowy, które stanowi integralną część umowy.
3. Olej napędowy grzewczy będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wymagania określone przez Polską Normę PN-C96024 „Przetwory naftowe. Oleje opałowe” i posiadać parametry nie gorsze niż:
- wartość opałowa - min. 42,6 MJ/kg;
- gęstość w temp. 15˚C: max. 860 kg/m3;
- temperatura zapłonu - min. 56˚C,
- lepkość kinematyczna w temp. 20˚C max. 6,0 mm2/s,
- skład frakcyjny:
• do 250˚C destyluje - max. 65% (v/v),
• do 325˚C destyluje - min. 85% (v/v),
- temperatura płynięcia - max. – 20˚C,
- pozostałość po koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej max. 0,3% (m/m),
- zawartość siarki - max. 0,10 % (m/m),
- zawartość wody - max. 0,02 (m/m),
- zawartość zanieczyszczeń stałych - max. 24 mg/kg,
- pozostałości po spopieleniu – max. 0,01% (m/m),
- barwa czerwona.
4. Podana w pkt. 2 ilość oleju opałowego lekkiego jest szacunkowym zapotrzebowaniem w okresie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia szacunkowej ilości oleju w ramach przedmiotu zamówienia, które dostosowywane będą do potrzeb i warunków zaopatrzenia w ciepło. Ostatecznie zamówiona ilość będzie wynikać ze stwierdzonych potrzeb Zamawiającego.
Minimalna jednorazowa dostawa to 2 m3 oleju.
5. Zamawiający wymaga, aby paliwa spełniały wymagania określone w:
- Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680)
- Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2008)
- Polskiej normy PN-C-96024 lub równoważnej
- jak również będą zgodne z nowelizowanymi w trakcie dostaw normami i przepisami określającymi wymagania jakościowe oraz ze Świadectwem jakości wystawionym przez producenta paliw.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
7. Olej napędowy grzewczy będzie dostarczany przez Wykonawcę pod wskazany przez Zamawiającego adres kotłowni, autem – cysterną, która musi posiadać aktualne dopuszczenie do przewozu paliw ciekłych zgodnie z obowiązującymi przepisami w dniu dostawy, w tym w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2004 r., poz. 1853 z późn, zm.)
8. Wykonawca ponosi ryzyko oraz wszelkie koszty transportu oleju napędowego grzewczego do miejsca realizacji zamówienia, jak również koszty ubezpieczenia przedmiotu dostawy oraz koszty przemieszczania oleju opałowego ze środka transportu do kotłowni wskazanych przez Zamawiającego.
9. Dostawy oleju opałowego będą odbywać się na każdorazowe zgłoszenie zapotrzebowania przez Zamawiającego. Zgłoszenia będą przekazywane Wykonawcy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00 za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować dostawę objętą zgłoszeniem w czasie 48 godzin od dnia otrzymania zgłoszenia (od poniedziałku do piątku), w godzinach pracy Zamawiającego tj. od 8:00 do 15:00. Wykonawca przy każdej dostawie przedstawia świadectwo jakości dostarczonego oleju.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia ilości mniejszej niż wskazana maksymalna ilość paliw, nie mniejsza jednak niż wskazana ilość minimalna.
11. Wszędzie tam, gdzie w SWZ i załącznikach do niej znajdują się określenia wskazujące znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny", a Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawców produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych.
12. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, przyjmuje się, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny", a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
13. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ze względu na to, że odział taki groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a także z uwagi na fakt, iż wszystkie elementy świadczenia Wykonawcy są ze sobą powiązane funkcjonalnie. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłyby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Niedokonanie podziału zamówienia podyktowane było, zatem względami technicznymi, organizacyjnymi oraz charakterem przedmiotu zamówienia. Głównym powodem niedokonania podziału zamówienia były względy techniczne, organizacyjne i ekonomiczne. Przy równoległym realizowaniu dostaw przez większą liczbę wykonawców koszty pośrednie zamówienia zostałyby powielane w ofertach na poszczególne części zamówienia co zwiększyłoby cenę. Dodatkowo podczas badań jakości paliwa prowadzonych na podstawie próbek pobranych ze zbiornika zamawiającego nie byłoby możliwe ustalenie podmiot odpowiedzialnego za złej jakości produkt. Zastosowany ewentualnie podział zamówienia na części nie zwiększyły konkurencyjności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw - zakres zamówienia jest zakresem typowym, umożliwiającym złożenie oferty wykonawcom z grupy małych lub średnich przedsiębiorstw. Zgodnie z treścią motywu 78 dyrektywy, Instytucja Zamawiająca powinna mieć obowiązek rozważenia celowości podziału zamówień na części, jednocześnie zachowując swobodę autonomicznego podejmowania decyzji na każdej podstawie, jaką uzna za stosowną, nie podlegając nadzorowi administracyjnemu ani sądowemu.
14. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa
w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy.
15. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień:
(CPVJ: 09135100-5 Olej opałowy.
16. Minimalna wielkość zamówienia oleju napędowego grzewczego w 2023 r. do:
- Publicznej Szkoły Podstawowej w Blinowie - 20 m3
- Zespołu Szkół w Szastarce w ilości szacunkowej - 38 m3
- Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej- Ośrodek Zdrowia w Szastarce w ilości szacunkowej - 5 m3
- Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej- Ośrodek Zdrowia w Polichnie w ilości szacunkowej - 25 m3
- Wiejskiego Domu Kultury w Szastarce w ilości o szacunkowej - 5 m3
17. Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.
18. Dostawy muszę być realizowane transportem wykonawcy ze względu na utrudniony dojazd do poszczególnych kotłowni, wykonawca musi realizować dostawy, wyposażonym w wąż spustowy o długości co najmniej 50 m.
19. Zamawiający zaleca aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej trasy przejazdu cysterny do poszczególnych punktów dostaw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 737385 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 746477,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 737385 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TERM-OIL sp zooo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962880746

7.3.3) Ulica: ul. Ofiar Firleja 7

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 737385 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.