Ogłoszenie z dnia 2023-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00517674/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi dozorowania i ochrony mienia Agencji Komunalnej Sp. z o.o. z/s w Brzeszczach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA KOMUNALNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272203933
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 7
1.5.2.) Miejscowość: Brzeszcze
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-620
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 322111247
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ak@akbrzeszcze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.akbrzeszcze.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usługi dozorowania i ochrony mienia Agencji Komunalnej Sp. z o.o. z/s w Brzeszczach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47e93446-8673-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00073671
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00517674
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 07/ZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 195000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony fizycznej terenów i obiektów Agencji Komunalnej Sp. z o.o. w Brzeszczach przez jednoosobowe posterunki w następujących obiektach:
1) ZGO ul. Graniczna 48 - jeden pracownik ochrony:
a) w poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek - od godz. 22.00 – do godz. 06.00 następnego dnia;.
b) w soboty - od godz. 14.00 – do godz. 06.00 następnego dnia;
c) w niedziele i święta, dni wolne od pracy - od godz. 6.00 – do godz. 06.00 następnego dnia.
2) ul. Kościelna 7 – jeden zmotoryzowany pracownik ochrony w godz. 21.00 - 6.00
Posiadający do dyspozycji samochód służbowy celem dozorowania innych obiektów Zamawiającego jak również obsługi systemu wizyjnego znajdującego się na obiektach.
3) Monitoring sygnałów alarmowych oraz analityki obrazu (po wybudowaniu) z obiektów Spółki przez Centrum Monitoringu
Wykonawcy:
a) ul. Kościelna 7,
b) ul. Graniczna 48,
c) ul. Św. Wojciecha 89.
Podczas kontroli punktów oraz wyjazdów na pozostałe obiekty, monitorowanie terenu przejmuje centrum monitoringu.
2. W ramach zamówienia Wykonawca zabezpieczy dodatkowo Grupę Interwencyjną na terenie lub w okolicach miasta Brzeszcze realizującą całodobowo zadania interweniowania w sytuacjach naruszenia systemu ochrony oraz doraźnie w sytuacjach zagrożenia naruszenia systemu ochrony w ww. obiektach lub na ww. terenach Zamawiającego, mogącą udzielić
wsparcia pracownikowi ochrony. Grupa Interwencyjna musi składać się z minimum 1 (jeden) kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej wyposażonych w ustawowe środki przymusu bezpośredniego wraz z oznakowanym pojazdem w gotowości do natychmiastowego użycia. Wymagany czas reakcji na zdarzenie (dojazd Grupy Interwencyjnej do miejsca
zgłoszenia) to maksymalnie 10 minut.
3. Do obowiązków Wykonawcy wybranego do realizacji zamówienia należy:
1) Wykonawca musi spełniać wszystkie wymogi formalne i prawne związane z realizacją przedmiotu zamówienia. W szczególności musi posiadać przez cały czas realizacji zamówienia:
a) aktualną koncesję w zakresie usług ochrony osób i mienia w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j.: Dz. U. z 2021r. poz. 1995 z późn zm.)
b) należycie opłacone aktualne obowiązkowe ubezpieczenie z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z ochroną osób i mienia spełniające wymagania określone w przepisach rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 9 grudnia 2013 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia (Dz.U. z 2013 r. poz. 1550), w tym na minimalną sumę gwarancyjną wynikającą z § 4 tego rozporządzenia.
2) Wykonawca przed podpisaniem umowy dołączy koncesję w zakresie usług ochrony osób i mienia oraz aktualne na okres obowiązywania umowy ubezpieczenie z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z ochroną osób i mienia w kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia koncesja utraci moc obowiązującą lub okres ubezpieczenia OC upłynie, Wykonawca przed wygaśnięciem koncesji lub przed upływem okresu ubezpieczenia OC obowiązany jest do uzyskania
odpowiednio nowej koncesji lub do zawarcia nowej umowy ubezpieczenia OC, i przekazania poświadczonych przez siebie za zgodność z oryginałem kopii stosownych dokumentów (decyzji, polisy) Zamawiającemu najpóźniej na 14 dni przed terminem ważności poprzedniej koncesji lub upływu okresu ubezpieczenia, pod rygorem rozwiązania przez Zamawiającego umowy na relację zamówienia bez wypowiedzenia w trybie natychmiastowym z winy Wykonawcy.
3) Do obowiązków Wykonawcy należy wykonywanie zamówienia zgodnie z jego celem oraz posiadanymi uprawnieniami, w oparciu o obowiązujące przepisy i przy zachowaniu najwyższej staranności.
4) Wykonawca zapewnia do realizacji zamówienia pracowników ochrony spełniających wymagania określone w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia.
5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zaopatrzenie pracowników ochrony oddelegowanych przez siebie do realizacji zamówienia w odzież ochronną i roboczą oraz środki ochrony osobistej, a także posiadanie przez tych pracowników właściwych uprawnień (w tym przeszkoleń (BHP, p.poż.)).
4. Do obowiązków każdego pracownika ochrony oddelegowanego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia należy:
1) ochrona mienia Agencji Komunalnej przed kradzieżą, pożarem, zniszczeniem lub uszkodzeniem,
2) zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia znajdujących się na terenie lub w obiektach Agencji Komunalnej,
3) zabezpieczenie wejść do budynków Agencji Komunalnej oraz strzeżenie całych obiektów i terenu Agencji Komunalnej przyległego wraz z wiatami w godzinach pełnienia służby,
4) sprawdzanie zamknięć i oszklenia na terenie obiektu Agencji Komunalnej,
5) podjęcie interwencji w przypadku zaistnienia zagrożenia (podejmowanie działań przewidzianych i dopuszczalnych prawem). Pracownik ochrony w wykonywaniu obowiązków może korzystać z uprawnień i obowiązków określonych w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia,
6) bieżące informowanie kierownictwa Agencji Komunalnej i odpowiednich służb o zaistniałych i potencjalnych zagrożeniach,
7) nadzór i niezwłoczne przekazywanie Zamawiającemu informacji o wszelkich zdarzeniach mogących wpłynąć na substancję chronionego mienia, w szczególności o pożarze, zalaniu, wycieku, itp. oraz o zagrożeniu ich powstania,
8) w czasie pełnienia służby posiadanie identyfikatorów umożliwiających identyfikacje,
9) prowadzenie i dokonywanie w każdym dniu pełnionej służby wpisów do dziennika pełnionej służby zawierających informacje o zdarzeniach, w tym informacje o godzinie zdarzenia, charakterze zdarzenia, podjętych czynnościach i/lub interwencji albo informacje o braku zdarzeń w trakcie pełnionej służby,
10) zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji dotyczących obiektu i terenu Agencji Komunalnej oraz każdej innej informacji związanych z działalnością Zamawiającego.
Pozostałe obowiązki szczegółowe wskazane są w załączniku nr 1.7 do swz – OPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242511,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): LEGION OCHRONA Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AGENCJA OCHRONY LEGION Sp. z o.o., BIURO OCHRONY SKORPION Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260323670
7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 4
7.3.4) Miejscowość: Andrychów
7.3.5) Kod pocztowy: 34-120
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
KONSORCJUM FIRM:
LEGION OCHRONA Sp. z o.o.
ul. Grunwaldzka 4, 34-120 Andrychów
AGENCJA OCHRONY LEGION Sp. z o.o.
ul. Grunwaldzka 4, 34-120 Andrychów
BIURO OCHRONY SKORPION Sp. z o.o.
ul. Żwirki i Wigury 25
32-650 Kęty
Cena ofertowa brutto: 192 500,00 PLN brutto
Czas reakcji grupy interwencyjnej: do 2 minut od chwili otrzymania przez Wykonawcę sygnału alarmowego
INNE PRZETARGI Z BRZESZCZA
więcej: przetargi w Brzeszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w budynku Warszawskiego Laboratorium Innowacji Społecznych "Synergia"
- Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej obiektów i terenów 105 Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach.
- Świadczenie usługi ochrony doraźnej
- Usługi ochroniarskie w obiektach Archiwum Państwowego w Warszawie
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w Przychodni Specjalistycznej w Olsztynie (2).
- Świadczenie usług ochrony w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie w okresie 01.06.2024 r.-31.05.2025 r.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.