eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaświły › Remont drogi Nr 1350B oraz budowa chodnika przy drodze Nr 1352B we wsi Mikicin



Ogłoszenie z dnia 2023-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi Nr 1350B oraz budowa chodnika przy drodze Nr 1352B
we wsi Mikicin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAŚWIŁY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659349

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jaświły, 7

1.5.2.) Miejscowość: Jaświły

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-124

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 857278001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jaswily.iap.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ug.jaswily.wrotapodlasia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jaswily.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi Nr 1350B oraz budowa chodnika przy drodze Nr 1352B
we wsi Mikicin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35c732e5-5f51-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00073658

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019680/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont drogi Nr 1350B oraz budowa chodnika przy drodze Nr 1352B we wsi Mikicin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00428957/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Rl.271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1576132,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Remont drogi powiatowej Nr 1350B gr. pow./Jatwieź Duża/- Mikicin - dr. 1407B – Jadeszki na odcinku w m. Mikicin w km 3+010,16 – 4+466,05
1. Projektowane parametry techniczne drogi:
- kategoria obciążenia ruchem – KR1
- klasa techniczna drogi – Z
- przekrój poprzeczny – półuliczny
- projektowana prędkość – 40 km/h
- szerokość pasa ruchu – 3,00 m

Zakres projektowanych robót w tej części obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze
- roboty ziemne
- wycinkę drzew
- odwodnienie
- wykonanie podbudowy
- wykonanie nawierzchni jezdni, składającej się z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm i warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 5cm,
- wykonanie podbudowy i nawierzchni na zjazdach
- wykonanie nawierzchni poboczy
- remont lub przebudowa istniejących przepustów
- roboty wykończeniowe
- wykonanie oznakowania pionowego drogi
2. Remont przedmiotowej drogi ma na celu przywrócenie parametrów geometrycznych w zakresie jezdni, poboczy, wjazdów na przyległe posesje oraz nośności nawierzchni jezdni
3. Okres gwarancji:
Dla każdej części zamówienia Zamawiający wymaga minimalnego 36 miesięcznego okresu gwarancji licząc od daty końcowego odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1184458,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn:Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1352B na odcinku od m. Mikicin w kierunku m. Brzozowa
1. Projektowane parametry techniczne:
- klasa techniczna drogi – „Z” – zbiorcza
- kategoria ruchu – KR 1
- rodzaj nawierzchni chodnika – kostka brukowa betonowa szara gr. 6cm
- istniejąca szerokość jezdni – 5,50m - 6,00m
- szerokość chodnika – 2,00m – 2,23m
- sposób odwodnienia – powierzchniowo na teren przyległego pasa drogowego do istniejących rowów przydrożnych

Zakres projektowanych robót w tej części obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze
- roboty ziemne
- odwodnienie
- wykonanie podbudowy z kruszywa
- wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej o gr. 6cm koloru szarego na podsypce cementowo-piaskowej
- wykonanie zjazdów na przyległe posesje
- ustawienie krawężników i obrzeży betonowych
- ustawienie barier ochronnych
- wykonanie oznakowania pionowego drogi
2. Obecny stan drogi:
Aktualnie na długości rozpatrywanego odcinka w pasie drogi powiatowej znajduje się nawierzchnia bitumiczna w dobrym stanie technicznym o szerokości od 5,50m do 6,00m o dwóch pasach ruchu. Ruch pieszych odbywa się po obu stronach drogi poboczem gruntowym. W ciągu drogi znajdują się pojedyncze budynki i grunty rolne. Na rozpatrywanym odcinku w pasie drogowym występuje uzbrojenie elektroenergetyczne, wodociągowe i teletechniczne. Budowa chodnika ma na celu poprawę bezpieczeństwa wszystkich uczestników ruchu drogowego.
3. Okres gwarancji:
Dla każdej części zamówienia Zamawiający wymaga minimalnego 36 miesięcznego okresu gwarancji licząc od daty końcowego odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 391674,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1895591,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1997912,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1895591,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe UNIDROG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191001964

7.3.3) Ulica: Robotnicza 4

7.3.4) Miejscowość: Grajewo

7.3.5) Kod pocztowy: 19-203

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

zakres prac: odwodnienie korpusu drogowego, podbudowa, zjazdy o nawierzchni z tłucznia kamiennego, roboty wykończeniowe
Podwykonawca: Roboty Ziemne Usługi Transportowe Samochodem Ciężarowym Zenon Kiszło, ul. Białostocka 85, 16-150 Suchowola


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1895591,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 386220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386220,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 386220,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMPRI B-K Rafał Pycz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5461373440

7.3.3) Ulica: Jaświły 123C

7.3.4) Miejscowość: Jaświły

7.3.5) Kod pocztowy: 19-124

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 386220,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.