Ogłoszenie z dnia 2021-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00034712/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00073558 z dnia 2021-06-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi sprzątania w Instytucie Ochrony Środowiska - Państwowym Instytucie Badawczym w lokalizacjach w Warszawie i we Wrocławiu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT OCHRONY ŚRODOWISKA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001240700
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krucza 5/11 D
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-548
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 37 50 525
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ios.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ios.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usługi sprzątania w Instytucie Ochrony Środowiska - Państwowym Instytucie Badawczym w lokalizacjach w Warszawie i we Wrocławiu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-805ef129-9e06-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073558
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034712/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZ.220.29.2021.AS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 460201,66 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia obejmuje usługę sprzątania w budynkach IOŚ-PIB oraz terenuzewnętrznego w trzech lokalizacjach w Warszawie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
stanowi Załącznik nr 1 do SWZ (zwany dalej OPZ).3. Zamawiający przed złożeniem przez
Wykonawcę oferty, zaleca dokonania przez Wykonawcę, we własnym zakresie i na własny
koszt, wizji lokalnej obiektu wraz z terenem zewnętrznym objętym przedmiotem zamówienia.4.
W 1 Części zamówienia, zgodnie z art. 95 ustawy pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez
Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących
czynności sprzątania wewnątrz budynków przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie
umowy o pracę, przez cały okres trwania umowy, w wymiarze min. 1/2 etatu w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320).
Rodzaj czynności, które będą wykonywać te osoby obejmują zadania opisane w OPZ.
Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do kontroli Wykonawcy w zakresie zatrudnienia
przez niego personelu sprzątającego na zasadach opisanych w § 4 Projektowanych
postanowień Umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ). Kontrola może być przeprowadzona bez
wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie
zatrudnienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach Umowy. Osoby zatrudnione
przez Wykonawcę lub podwykonawcę pracujące na obiektach Instytutu mogą posiadać III grupę
inwalidzką (stopień niepełnosprawności lekki) lub II grupę inwalidzką (stopień
niepełnosprawności umiarkowany), nie mogą posiadać I grupy inwalidzkiej (stopień
niepełnosprawności znaczny).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 424898,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia obejmuje usługę sprzątania w budynku IOŚ-PIB oraz terenuzewnętrznego w jednej lokalizacji we Wrocławiu.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
stanowi Załącznik nr 1 do SWZ (zwany dalej OPZ).3. Zamawiający przed złożeniem przez
Wykonawcę oferty, zaleca dokonania przez Wykonawcę, we własnym zakresie i na własny
koszt, wizji lokalnej obiektu wraz z terenem zewnętrznym objętym przedmiotem zamówienia.4.
Osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę pracujące na obiektach Instytutu
mogą posiadać III grupę inwalidzką (stopień niepełnosprawności lekki) lub II grupę inwalidzką
(stopień niepełnosprawności umiarkowany), nie mogą posiadać I grupy inwalidzkiej (stopień
niepełnosprawności znaczny).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 35303,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 467776,80
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 830880,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 467776,80
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DS VISION SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223058418
7.3.3) Ulica: ALEJA "SOLIDARNOSCI" 117 lok. 207
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-140
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Emiko sp. z o. o. - obsługa terenu zewnętrznego, PHU Crystal Łukasz Rosłonek - obsługa terenu zewnętrznego oraz usługa mycia okien
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 467776,80
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu, do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 26.04.2021 r. do godz. 10:00 wpłynęła jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu, której cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272376,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 272376,00
2021-06-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług informacyjno-promocyjno-edukacyjnych w trakcie wydarzeń w ramach akcji "Kino plenerowe". Postępowanie znak: ZZP.ZP.411.106.2024
- Remont - wymiana urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych w budynku Wydziału Historii Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa ul. Krakowskie Przedmieście 26/28.
- Realizacja badania ilościowego (CATI- 3000) i jakościowego (TIDI-100) w ramach projektu badawczego "Świat na miarę seniora - sytuacja osób starszych w Polsce"
- "Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną produkcję i dostawę mebli na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Robota budowlana w procedurze "projektuj i buduj" pn. "Budowa strzelnicy przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23 w Warszawie".
- Zakwaterowanie i wyżywienie dla Chóru w czasie letnich warsztatów szkoleniowych w dniach 5.07-12.07.2024
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa mycia okien i elewacji w budynkach Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - Rejon 3
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.