eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Świadczenie usługi sprzątania w Instytucie Ochrony Środowiska - Państwowym Instytucie Badawczym w lokalizacjach w Warszawie i we Wrocławiu"



Ogłoszenie z dnia 2021-06-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00073558 z dnia 2021-06-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi sprzątania w Instytucie Ochrony Środowiska - Państwowym Instytucie Badawczym w lokalizacjach w Warszawie i we Wrocławiu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT OCHRONY ŚRODOWISKA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001240700

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krucza 5/11 D

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-548

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 37 50 525

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ios.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ios.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usługi sprzątania w Instytucie Ochrony Środowiska - Państwowym Instytucie Badawczym w lokalizacjach w Warszawie i we Wrocławiu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-805ef129-9e06-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073558

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034712/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZ.220.29.2021.AS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 460201,66 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia obejmuje usługę sprzątania w budynkach IOŚ-PIB oraz terenu
zewnętrznego w trzech lokalizacjach w Warszawie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
stanowi Załącznik nr 1 do SWZ (zwany dalej OPZ).3. Zamawiający przed złożeniem przez
Wykonawcę oferty, zaleca dokonania przez Wykonawcę, we własnym zakresie i na własny
koszt, wizji lokalnej obiektu wraz z terenem zewnętrznym objętym przedmiotem zamówienia.4.
W 1 Części zamówienia, zgodnie z art. 95 ustawy pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez
Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących
czynności sprzątania wewnątrz budynków przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie
umowy o pracę, przez cały okres trwania umowy, w wymiarze min. 1/2 etatu w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320).
Rodzaj czynności, które będą wykonywać te osoby obejmują zadania opisane w OPZ.
Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do kontroli Wykonawcy w zakresie zatrudnienia
przez niego personelu sprzątającego na zasadach opisanych w § 4 Projektowanych
postanowień Umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ). Kontrola może być przeprowadzona bez
wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie
zatrudnienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach Umowy. Osoby zatrudnione
przez Wykonawcę lub podwykonawcę pracujące na obiektach Instytutu mogą posiadać III grupę
inwalidzką (stopień niepełnosprawności lekki) lub II grupę inwalidzką (stopień
niepełnosprawności umiarkowany), nie mogą posiadać I grupy inwalidzkiej (stopień
niepełnosprawności znaczny).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.5.5.) Wartość części: 424898,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia obejmuje usługę sprzątania w budynku IOŚ-PIB oraz terenu
zewnętrznego w jednej lokalizacji we Wrocławiu.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
stanowi Załącznik nr 1 do SWZ (zwany dalej OPZ).3. Zamawiający przed złożeniem przez
Wykonawcę oferty, zaleca dokonania przez Wykonawcę, we własnym zakresie i na własny
koszt, wizji lokalnej obiektu wraz z terenem zewnętrznym objętym przedmiotem zamówienia.4.
Osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę pracujące na obiektach Instytutu
mogą posiadać III grupę inwalidzką (stopień niepełnosprawności lekki) lub II grupę inwalidzką
(stopień niepełnosprawności umiarkowany), nie mogą posiadać I grupy inwalidzkiej (stopień
niepełnosprawności znaczny).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.5.5.) Wartość części: 35303,06 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 467776,80

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 830880,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 467776,80

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DS VISION SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223058418

7.3.3) Ulica: ALEJA "SOLIDARNOSCI" 117 lok. 207

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-140

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Emiko sp. z o. o. - obsługa terenu zewnętrznego, PHU Crystal Łukasz Rosłonek - obsługa terenu zewnętrznego oraz usługa mycia okien


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 467776,80

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu, do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 26.04.2021 r. do godz. 10:00 wpłynęła jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu, której cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272376,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 272376,00

2021-06-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.