eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › Dowóz dzieci z terenu Gminy Kościerzyna do placówek oświatowych w okresach od 30.01.2023 do 31.12.2023r



Ogłoszenie z dnia 2023-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci z terenu Gminy Kościerzyna do placówek oświatowych w okresach od 30.01.2023 do 31.12.2023r

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD OŚWIATY GMINY KOŚCIERZYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191925936

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzelecka 9

1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 58 6862231

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zogk@koscierzyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://koscierzyna.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci z terenu Gminy Kościerzyna do placówek oświatowych w okresach od 30.01.2023 do 31.12.2023r

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a42d8c9a-8c3f-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00073456

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010216/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz dzieci z terenu Gminy Kościerzyna do placówek oświatowych w okresach od 30.01.2023 do 31.12.2023r

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00010694

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: Dowóz dzieci i młodzieży szkolnej z miejscowości Wieprznica, Fingrowa Huta – do Zespołu Szkół Skorzewie oraz odwóz z wymienionych placówek do wyszczególnionych miejscowości.
Wspólny Słownik Zamówień: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego,60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego,60172000-4 Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
Opis: Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej z wyżej wymienionych miejscowości z terenu Gminy Kościerzyna do wyszczególnionych placówek oświatowych. Odbiór z miejsca zamieszkania od godz. 6.50 i dowóz do szkoły w godzinach umożliwiających rozpoczęcie nauki o godz.8.00 i powrót do miejsca zamieszkania maksymalnie do godz. 16.00
Szczegółowy opis trasy stanowi załącznik nr 8 do specyfikacji warunków zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Temat: Dowóz dzieci i młodzieży szkolnej z miejscowości Lizaki, wybudowanie pod Debrzyno, Wąglikowice, Czarlina - przywóz do Zespołu Szkół w Wąglikowicach oraz odwóz z wymienionych placówek do wyszczególnionych miejscowości.
Wspólny Słownik Zamówień: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego, 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego, 60172000-4 Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
Opis: Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej z wyżej wymienionych miejscowości z terenu Gminy Kościerzyna do wyszczególnionych placówek oświatowych. Odbiór z miejsca zamieszkania od godz. 6.50 i dowóz do szkoły w godzinach umożliwiających rozpoczęcie nauki o godz.8.00 i powrót do miejsca zamieszkania maksymalnie do godz. 16.00
Szczegółowy opis trasy stanowi załącznik nr 8 do specyfikacji warunków zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 64000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: Dowóz dzieci i młodzieży szkolnej z miejscowości Kościerska Huta, Nowa Wieś, Dobrogoszcz, Kaliska, Kłobuczyno - do Szkoły Podstawowej w Kaliskach oraz odwóz z wymienionych placówek do wyszczególnionych miejscowości.
Wspólny Słownik Zamówień: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego, 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego, 60172000-4 Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
Opis: Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej z wyżej wymienionych miejscowości z terenu Gminy Kościerzyna do wyszczególnionych placówek oświatowych. Odbiór z miejsca zamieszkania od godz. 6.50 i dowóz do szkoły w sposób w godzinach umożliwiających rozpoczęcie nauki o godz.8.00 i powrót do miejsca zamieszkania maksymalnie do godz. 16.00
Szczegółowy opis trasy stanowi załącznik nr 8 do specyfikacji warunków zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 66500 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: Dowóz dzieci i młodzieży szkolnej z miejscowości Juszki, Rotembark, Sarnowy, Nowy Podleś, Mały Podleś, Stawiska, Sarnowy do Szkoły Podstawowej w Wielkim Podlesiu, oraz odwóz do wyszczególnionych miejscowości oraz do Szenajdy, Małych Stawisk, Nowej Kiszewy
Wspólny Słownik Zamówień: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego, 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego, 60172000-4 Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
Opis: Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej z wyżej wymienionych
miejscowości z terenu Gminy Kościerzyna do wyszczególnionych placówek oświatowych. Odbiór z miejsca zamieszkania od godz. 6.50 i dowóz do szkoły w godzinach umożliwiających rozpoczęcie nauki o godz.8.00 i powrót do miejsca zamieszkania maksymalnie do godz. 16.00
Szczegółowy opis trasy stanowi załącznik nr 8 do specyfikacji warunków zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 71750 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: Dowóz dzieci i młodzieży szkolnej niepełnosprawnej z miejscowości Wąglikowice, Loryniec, Łubiana, Korne, - przywóz do SOSW w Kościerzynie oraz odwóz do wyszczególnionych miejscowości.
Wspólny Słownik Zamówień: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego, 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego, 60172000-4 Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
Opis: Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej z wyżej wymienionych miejscowości z terenu Gminy Kościerzyna do wyszczególnionych placówek oświatowych. Odbiór z miejsca zamieszkania od godz. 6.50 i dowóz do szkoły w godzinach umożliwiających rozpoczęcie nauki o godz.8.00 i powrót do miejsca zamieszkania maksymalnie do godz. 16.00
Szczegółowy opis trasy stanowi załącznik nr do specyfikacji warunków zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Temat: Dowóz dzieci i młodzieży szkolnej niepełnosprawnej z Puca, Zielenina, Niedamowa, Wielkiego Klincza, Małego Klincza, Nowego Klincza, Wętfie, Kaliska do SOSW w Kościerzynie, oraz odwóz z wymienionych placówek do wyszczególnionych miejscowości.
Wspólny Słownik Zamówień: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego, 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego, 60172000-4 Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
Opis: Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej z wyżej wymienionych miejscowości z terenu Gminy Kościerzyna do wyszczególnionych placówek oświatowych w godzinach umożliwiających rozpoczęcie nauki o godz.8.00 i powrót do miejsca zamieszkania maksymalnie do godz. 16.00
Szczegółowy opis trasy stanowi załącznik nr 8 do specyfikacji warunków zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Temat: Dowóz dzieci i młodzieży szkolnej niepełnosprawnej z miejscowości Kościerzyna Wybudowanie, Skorzewo wybudowanie do SOSW w Kościerzynie i do Zespołu Szkół w Skorzewie, oraz odwóz
Wspólny Słownik Zamówień: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego, 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego, 60172000-4 Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
Opis: Dowóz dzieci i młodzieży szkolnej z wyżej wymienionych
miejscowości z terenu Gminy Kościerzyna do wyszczególnionych placówek oświatowych. Odbiór z miejsca zamieszkania od godz. 6.50 i dowóz do szkoły w godzinach umożliwiających rozpoczęcie nauki o godz.8.00 i powrót do miejsca zamieszkania maksymalnie do godz. 16.00.
Szczegółowy opis trasy stanowi załącznik nr 8 do specyfikacji warunków zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Temat: Dowóz dzieci i młodzieży szkolnej niepełnosprawnej z miejscowości Sarnowy do Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Kościerzynie. (wózek inwalidzki elektryczny) oraz odwóz
Wspólny Słownik Zamówień: 60112000-6 – Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego, 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego, 60172000-4 Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
Opis: Dowóz dzieci i młodzieży szkolnej z wyżej wymienionych
miejscowości z terenu Gminy Kościerzyna do wyszczególnionych placówek oświatowych. Odbiór z miejsca zamieszkania od godz. 6.50 i dowóz do szkoły w godzinach umożliwiających rozpoczęcie nauki o godz.8.00 i powrót do miejsca zamieszkania maksymalnie do godz. 16.00.
Szczegółowy opis trasy stanowi załącznik nr 8 do specyfikacji warunków zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Temat: Dowóz dzieci i młodzieży szkolnej niepełnosprawnej z miejscowości Łubiana, Kłobuczyno do SOSW w Kościerzynie oraz odwóz
Wspólny Słownik Zamówień: 60112000-6 – Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego, 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego, 60172000-4 Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
Opis: Dowóz dzieci i młodzieży szkolnej z wyżej wymienionych
miejscowości z terenu Gminy Kościerzyna do wyszczególnionych placówek oświatowych. Odbiór z miejsca zamieszkania od godz. 6.50 i dowóz do szkoły w godzinach umożliwiających rozpoczęcie nauki o godz.8.00 i powrót do miejsca zamieszkania maksymalnie do godz. 16.00.
Szczegółowy opis trasy stanowi załącznik nr 8 do specyfikacji warunków zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 246300 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 346,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 346,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 346,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa GAZTUR Mirosław Bronk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5910012126

7.3.3) Ulica: M. Skłodowskiej-Curie 11

7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 83-400

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-30 do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 768,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 768,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 768,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5920202762

7.3.3) Ulica: Pelplińska 21

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136752,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-30 do 2023-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 712,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 880,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 712,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa GAZTUR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5910012126

7.3.3) Ulica: M. Skłodowskiej-Curie 11

7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 83-400

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71750 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-30 do 2023-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1399,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1399,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1399,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa Gaztur Mirosław Bronk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5910012126

7.3.3) Ulica: M. Skłodowskiej-Curie 11

7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 83-400

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246300 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-30 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.