eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Przebudowa budynku biurowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek mieszkalny wielorodzinny przy ul. Noskowskiej 9 w Kaliszu



Ogłoszenie z dnia 2023-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku biurowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek mieszkalny wielorodzinny przy ul. Noskowskiej 9 w Kaliszu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KALISZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główny Rynek 20

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wrmi@um.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.kalisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku biurowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek mieszkalny wielorodzinny przy ul. Noskowskiej 9 w Kaliszu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfc4f681-5f46-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00073411

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031960/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Przebudowa budynku biurowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek mieszkalny wielorodzinny przy ul. Noskowskiej 9 w Kaliszu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431121/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRM.2711.22.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4437899,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie budynku biurowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek mieszkalny wielorodzinny przy ul. Noskowskiej 9 w Kaliszu, na podstawie dokumentów określonych w pkt 4.5. SWZ.
Roboty budowlane dotyczące przebudowy budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania, realizowane w ramach zadania pn. „Zmiana sposobu użytkowania budynku biurowego na budynek mieszkalny wielorodzinny położony w Kaliszu przy ul. Noskowskiej 9” dofinansowane są ze środków Funduszu Dopłat, zgodnie z umowa nr BSK/22/220002679 z dnia 09.08.2022r.
2. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje roboty budowlane związane z przebudową budynku wraz ze wszystkimi instalacjami oraz zagospodarowaniem terenu, m. in.:
1) usunięcie siedmiu drzew,
2) rozebranie ogrodzenia i uporządkowanie terenu pod plac budowy,
3) wykonanie robót rozbiórkowych i demontażowych wraz z utylizacją/ zagospodarowaniem materiałów z rozbiórek,
4) wzmocnienie fundamentów,
5) murowanie nowych ścian i ścianek działowych, kominów,
6) wykonanie nowych warstw podposadzkowych i posadzek,
7) wykonanie konstrukcji dachu, warstw izolacyjnych dachu i pokrycia, zadaszeń nad wejściami do budynku,
8) wykonanie izolacji termicznej, tynków zewnętrznych i wewnętrznych, sufitów podwieszanych z płyt g-k, gładzi gipsowych, malowania, okładzin ścian płytkami ceramicznymi,
9) zakup i montaż stolarki okiennej oraz drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej,
10) wykonanie instalacji sanitarnych (wody ciepłej z podgrzewaczami elektrycznymi pojemnościowymi o poj. 80 l, zimnej wraz z montażem zaworów wodomierzowych przedpłatowych, kanalizacji sanitarnej, instalacji centralnego ogrzewania),
11) wykonanie kanalizacji deszczowej z wpięciem do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej w ulicy Noskowskiej wraz z przywróceniem terenu po wykonanych pracach do stanu poprzedniego,
12) montaż armatury sanitarnej, biały montaż,
13) wykonanie instalacji elektrycznych (oświetleniowej wewnętrznej i zewnętrznej, zasilania gniazd i urządzeń, przeciwporażeniowej,, wyrównawczej, telefonicznej, RTV, odgromowej, przyzywowej - w dwóch łazienkach dla osób niepełnosprawnych,
14) zasypanie istniejącego zbiornika bezodpływowego,
15) wykonanie drogi dojazdowej, chodników, miejsc parkingowych, trawników,
16) wykonanie nasadzeń zastępczych w ilości 10 drzew,
17) zakup i montaż zewnętrznej skrzynki na listy (18 kasetek) z zadaszeniem,
18) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej wskazującej źródło finansowania przedsięwzięcia,
19) przesunięcie ogrodzenia z prefabrykowanych elementów wraz z przesunięciem składowanych materiałów budowlanych
oraz roboty towarzyszące niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje również: zakup, dostawę i montaż we wszystkich lokalach kuchenek elektrycznych czteropaleniskowych wolnostojących z piekarnikiem, zmywaków jednokomorowych z szafką, muszli ustępowych ze spłuczką typu kompakt, umywalek, kabin natryskowych z brodzikami (w dwóch łazienkach dla niepełnosprawnych wydzielenie kabiny ściankami umożliwiającymi korzystanie z natrysku przez osoby niepełnosprawne i montaż pochwytów), zaworów wodomierzowych przedpłatowych. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SWZ i załącznikach do niej.
4. Wykonawca przystąpi do realizacji zamówienia niezwłocznie po zawarciu umowy z Zamawiającym, a wykonanie robót budowlanych zakończy w ciągu 17 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3958961,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8216035,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3958961,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250416244

7.3.3) Ulica: ul. Staroprzygocka 117

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3958961,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.