eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olecko › Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku szkoły z salą gimnastyczną oraz internatu przy Zespole Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku



Ogłoszenie z dnia 2021-06-04


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00073377 z dnia 2021-06-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku szkoły z salą gimnastyczną oraz internatu przy Zespole Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000096951

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gołdapska 29

1.5.2.) Miejscowość: Olecko

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: (87) 520 22 51

1.5.8.) Numer faksu: (87) 520 22 52

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsliz.olecko1@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsliz.olecko.szkolnastrona.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku szkoły z salą gimnastyczną oraz internatu przy Zespole Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f30ff386-8252-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073377

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004698/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Kompleksowa głęboka modernizacja budynku internatu i szkoły z salą gimnastyczną przy Zespole Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku w ramach Osi Priorytetowej 4 - "Efektywność energetyczna"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia wykonywany będzie w ramach projektu „Kompleksowa głęboka modernizacja budynku internatu i szkoły z salą gimnastyczną przy Zespole Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016917/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AG.260.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5215016,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wykonanie prac termomodernizacyjnych budynku głównego i sali gimnastycznej, w tym:
a) docieplenie ścian budynku głównego oraz sali gimnastycznej z zapleczem i łącznikiem,
b) docieplenie stropodachów budynku głównego oraz łącznika i zaplecza szatniowego przy sali gimnastycznej,
c) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej,
d) wykonanie prac termoizolacyjnych podłogi i stropodachu sali sportowej,
e) wymianę instalacji c.o. w budynku szkoły i sali gimnastycznej w zakresie wymiany istniejących rurociągów, grzejników, zaworów grzejnikowych,
f) wydzielenie oddzielnych obiegów grzewczych budynku szkoły i sali gimnastycznej,
g) rozbudowę istniejącego układu automatyki pogodowej,
h) montaż nowej instalacji wentylacji mechanicznej sali gimnastycznej,
i) wykonanie przyłącza gazowego do modułu grzewczego centrali wentylacyjnej sali gimnastycznej,
j) montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu zaplecza sali gimnastycznej,
k) wymianę oświetlenia użytkowego na LED w budynku szkolnym,
2) wykonanie prac termomodernizacyjnych budynku internatu, w tym:
a) docieplenie ścian budynku internatu,
b) docieplenie stropodachu budynku internatu,
c) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej,
d) docieplenie stropu piwnic nad korytarzem głównym oraz częścią pomieszczeń piwnic nieogrzewanych,
e) wymianę instalacji c.o. w budynku internatu w zakresie wymiany istniejących rurociągów, grzejników, zaworów grzejnikowych,
f) wydzielenie oddzielnego obiegu grzewczego budynku internatu,
g) rozbudowę istniejącego układu automatyki pogodowej,
h) wymianę rurociągów i armatury instalacji c.w.u. i w.z. w pomieszczeniach piwnicy,
i) wykonanie nowej instalacji przygotowania ciepłej wody użytkowej za pomocą instalacji solarnej,
j) remont i przebudowę pomieszczenia istniejącej kotłowni na potrzeby kotłowni gazowej,
k) wymianę oświetlenia użytkowego na LED w budynku internatu.
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót – załącznikach nr 5.1 – 7.15 oraz 8.1 – 8.6 do specyfikacji warunków zamówienia (zwanej dalej SWZ). Przedmiary robót stanowiące załączniki nr 9.1 – 9.2 do SWZ traktowane są jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 103 Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5120000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6635520,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5120000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Marta Machaj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8481741144

7.3.3) Ulica: Kościuszki 24/1

7.3.4) Miejscowość: Ełk

7.3.5) Kod pocztowy: 19-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5120000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

2021-06-04 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.