eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kańczuga › Modernizacja Ośrodka Kultury Miasta i Gminy w Kańczudze



Ogłoszenie z dnia 2021-06-04


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00073371 z dnia 2021-06-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Ośrodka Kultury Miasta i Gminy w Kańczudze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA KAŃCZUGA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900602

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. M. Konopnickiej 2

1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 016 642 31 42

1.5.8.) Numer faksu: 016 642 66 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kanczuga.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kanczuga.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kanczuga.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Ośrodka Kultury Miasta i Gminy w Kańczudze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-294ec9e7-a730-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073371

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000045/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja Ośrodka Kultury Miasta i Gminy w Kańczudze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Realizacja zadania współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041276/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.4.2021.BT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 329231,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Ośrodka Kultury Miasta i Gminy w Kańczudze polegająca na remoncie części pomieszczeń w istniejącym budynku zlokalizowanym na działkach nr ewid: 1581/1; 1582/2 przy ul. Parkowej.
Ogólny opis budynku: Istniejący budynek jest obiektem dwukondygnacyjnym z dachem wielospadowym. Bryła budynku rozczłonowana. Do budynku prowadzą dwa wejścia jedno od strony południowej drugie od zachodniej oraz dodatkowe wejście na podłogę taneczną. W budynku znajdują się pomieszczenia biurowe i pomocnicze dla pracowników Ośrodka Kultury Miasta i Gminy w Kańczudze, sala widowiskowa z zapleczem kuchennym oraz garaże dla samochodów straży pożarnej. Budynek wykonany w technologii tradycyjnej murowanej ze stropami żelbetowymi i dachem stromym o konstrukcji drewnianej pokrytej blachą. Schody wewnętrzne żelbetowe. Budynek zaopatrzony w instalacje wody, gazu, c.o elektryczną. Ogrzewanie pomieszczeń c.o zasilanych z kotłowni na paliwo gazowe. Ciepła woda podgrzewana w miejscowych podgrzewaczach gazowych. Odprowadzenie kanalizacji sanitarnej do sieci miejskiej. Przyłącz wody z sieci wodociągowej miejskiej.
Opis pomieszczeń objętych remontem: schody zewnętrzne wraz z przylegającymi do nich chodnikami, część pomieszczeń na parterze i piętrze budynku w strefie wejściowej od strony południowej ulicy Parkowej. Na parterze są to pomieszczenia: wiatrołap, pokój biurowy, holl, wc ogólnodostępny oraz klatka schodowa. W piętrze to pomieszczenia: klatki schodowej, holu, pokoje zajęć warsztatowych i pokój socjalny.
Projektowane roboty remontowe to:
1. remont schodów zewnętrznych
2. remont chodnika z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych
3. wymiana posadzek w pomieszczeniach objętych opracowaniem
4. wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i drzwi wejściowych
5. wymiana parapetów podokiennych
6. rozbiórka okładzin ściennych z desek (boazerii) i paneli oraz lamperii z mas żywicznych
7. rozbiórka ścianek działowych
8. wykonanie zamurowań wnęk w ścianach i otworu drzwiowego
9. wymiana glazury w pomieszczeniach wc i pokoju socjalnym
10. wymiana posadzki na schodach
11. wymiana balustrady schodów
12. rozbiórka krat na schodach
13. montaż platformy schodowej
14. wykonanie sufitów podwieszanych w pomieszczeniach parteru i piętra
15. wymiana ścianek działowych z drewnianych na ścianki z płyt g-k na piętrze i murowanych w parterze
16. wymiana istniejącej armatury sanitarnej z wykonaniem nowych podejść
17. wymiana armatury elektrycznej lamp, kinkietów, gniazd, wyłączników z okablowaniem
18. wymiana instalacji komputerowej
19. malowanie pomieszczeń
20. wymiana wyposażenia do pokoju biurowego, pokoi zajęć warsztatowych i pokoju socjalnego oraz wyposażenie szatni i pomieszczeń higieniczno – sanitarnych
21. montaż pochwytów dla niepełnosprawnych
Okres gwarancji na roboty budowlane [opisane w dokumentacji technicznej i przedmiarze] – minimum 36 miesięcy.
Okres gwarancji na dostawy wyposażenia – 24 miesiące.
Szczegółowy zakres prac, sposób wykonania oraz ilości zostały zawarte w dokumentacji projektowej, przedmiarze, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz na wizualizacji - stanowiących załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44112310-4 - Ścianki działowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45262300-4 - Betonowanie

45262520-2 - Roboty murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431200-9 - Kładzenie glazury

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 376509,67

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 392133,27

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 376509,67

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BALICKI BOGUSŁAW - FIRMA BUDOWLANO - REMONTOWA BALBUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 792-100-37-87

7.3.3) Ulica: ul. Górnoleżajska 5

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 376509,67

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-04 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.