eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisznice › "Świadczenie usług prowadzenia indywidualnego doradztwa specjalistycznego w ramach projektu "Promocja przedsiębiorczości na terenie Doliny Zielawy"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-04


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00073261 z dnia 2021-06-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług prowadzenia indywidualnego doradztwa specjalistycznego w ramach projektu „Promocja przedsiębiorczości na terenie Doliny Zielawy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wisznice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237753

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 35

1.5.2.) Miejscowość: Wisznice

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-580

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: +48833782102

1.5.8.) Numer faksu: +48833782039

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wisznice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisznice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wisznice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług prowadzenia indywidualnego doradztwa specjalistycznego w ramach projektu „Promocja przedsiębiorczości na terenie Doliny Zielawy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1f6fc90-9dba-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073261

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000740/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usług prowadzenia indywidualnego doradztwa specjalistycznego w ramach projektu "Promocja przedsiębiorczości na terenie Doliny Zielawy"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający informuje, iż zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033411/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PG.271.1.2021.EJP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 56800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych indywidualnych usług doradczych w ramach projektu „Promocja przedsiębiorczości na terenie Doliny Zielawy”. Uczestnikami projektu są osoby fizyczne w wieku 30 lat i więcej z terenu gmin Doliny Zielawy oraz poz. Gmin pow. Bialskiego, parczewskiego i m. Biała Podlaska, które w 2020 r. pozostawały bez pracy lub znajdowały się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy, a w grudniu 2020 roku rozpoczęły działalność gospodarczą.
2. Zamawiający udziela zamówienia w następującym zakresie: Świadczenie usług indywidualnego doradztwa specjalistycznego dla 50 uczestników projektu, mające na celu rozwiązywanie indywidualnych problemów występujących w prowadzeniu firmy, analizowanie poprawy rentowności firmy, poszukiwanie nowych profili działalności i rynków zbytu, efektywne wykorzystanie dotacji, pomoc w efektywnym wykorzystaniu wsparcia finansowego wspomagająca rozwój działalności gospodarczej. Indywidualne spotkania dla każdego uczestnika projektu (maksymalnie 12 godz. zegarowych/os. x 50 osób, łącznie maksymalnie 600 godzin zegarowych usługi w wymienionym zakresie tematycznym, w początkowym okresie prowadzenia działalności przez UP). Możliwa jest mniejsza liczba godzin doradczych. Liczba godzin doradztwa uzależniona jest od zapotrzebowania zgłaszanego przez uczestników projektu.
Łączna liczba osób objętych indywidualnym doradztwem specjalistycznym: 50 osób.
Łączna liczba godz. zegarowych indywidualnego doradztwa specjalistycznego: maksymalnie 600 godz.
3. Przedmiot zamówienia wg CPV obejmuje:
79400000-8 – Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz
podobne
4. Zamówienie składa się z jednej części, a jego przedmiotem jest „Świadczenie usług prowadzenia indywidualnego doradztwa specjalistycznego w ramach projektu „Promocja przedsiębiorczości na terenie Doliny Zielawy” tj.:
Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa specjalistycznego.
Przeprowadzenia indywidualnego doradztwa specjalistycznego dla 50 uczestników projektu w wymiarze łącznie max. 600 godz. W ramach prowadzonego postępowania wyłoniony zostanie do realizacji jeden doradca/ jeden podmiot gospodarczy, przeprowadzający doradztwo. Przewiduje się możliwość zmiany przeprowadzenia indywidualnego doradztwa specjalistycznego, gdy ze względu na okoliczności niezależne od stron, w tym szczególności obowiązujący na terenie gminy Wisznice stan zagrożenia epidemicznego lub stan epidemii oraz odrębnych przepisów dotyczących szczególnych rozwiązań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, i innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych. Celem doradztwa jest wsparcie uczestników projektu mające na celu rozwiązywanie indywidualnych problemów występujących w prowadzeniu firmy, analizowanie poprawy rentowności firmy, poszukiwanie nowych profili działalności i rynków zbytu.
Doradztwo zostanie zrealizowane stacjonarnie w Wisznicach w salach Urzędu Gminy w godzinach pracy urzędu. Wykonawca jest zobowiązany do korzystania z własnego laptopa na potrzeby realizacji doradztwa. Doradca jest zobowiązany do podjęcia wykonania indywidualnej usługi doradczej o charakterze specjalistycznym w przeciągu 3 dni roboczych od momentu dokonania zgłoszenia problemu przez uczestnika projektu.
Powyższe zadanie realizowane będzie w oparciu o faktycznie zrealizowaną liczbę godzin doradczych. Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia z tytułu przeprowadzenia mniejszej liczby godzin doradczych, niż przewidywana w pkt. 2, w szczególności o zapłatę za ilość godzin doradczych stanowiącą różnicę między maksymalną ilością godzin wskazaną w zapytaniu, a ilością godzin rzeczywiście zrealizowaną na podstawie zlecenia Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji doradztwa (karty doradztwa – zgodne ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego, karty czasu pracy)
5. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa projekt umowy Załącznik Nr 8 do SWZ.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.
7. Zamawiający nie żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych
części zamówienia.
10. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie tą część zamówienia oraz o ile są mu znane podał nazwy tych podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29400,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59880,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dagmara Rudasz - Biuro Konsultingowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060213700

7.3.3) Ulica: ul. Sidorska 59

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

2021-06-04 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.