eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zarzecze › MODERNIZACJA OŚWIETLENIA DROGOWEGO NA TERENIE GMINY ZARZECZE



Ogłoszenie z dnia 2022-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
MODERNIZACJA OŚWIETLENIA DROGOWEGO NA TERENIE GMINY ZARZECZE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZARZECZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Długa 7

1.5.2.) Miejscowość: Zarzecze

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-205

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzarzecze@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazarzecze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zarzecze.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA OŚWIETLENIA DROGOWEGO NA TERENIE GMINY ZARZECZE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04577d4a-3c9c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00073210

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000302/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Modernizacja oświetlenia drogowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00255406/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.38.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 289251,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Zarzecze przy drogach powiatowych. Łączna ilość opraw oświetleniowych przeznaczonych do wymiany wynosi 289 sztuk. Zamawiający wymaga oprawy oświetleniowej o następujących minimalnych parametrach technicznych:
Moc: 60W
Prąd: 290 mA
Napięcie: 230V
Klasa energetyczna: LED
Zużycie energii: 60 kWh/1000h
Częstotliwość: 50HZ
Współczynnik mocy: 0,9
Strumień świetlny: 5800 lm
Skuteczność świetlna: 96 lm/W
Temperatura barwowa: 4000 K
Barwa światła: NW
Kąt rozsyłu światła: 130/80°
Zakres temperatury pracy: -20/+40 °C
Trwałość: 50000 h
Materiał obudowy: aluminium/tworzywo
IK: 06
Klasa szczelności: IP 65
Kolor: szary
Użytek: zewnętrzny
Minimalny okres gwarancji: 60 miesięcy
W zakresie zamówienia jest ponadto 289 kompletów przewodów zasilających YDY 3x2,5 mm2 o wysokości do 10m wraz z zaciskiem typu SL. Ponadto do wymiany przeznaczono 31 sztuk wysięgników oraz 128 sztuk zabezpieczeń.
Wykonawca zobowiązany jest również do wykonania pomiarów rezystancji izolacji elektrycznej każdego słupa oświetleniowego będącego przedmiotem modernizacji.
2. W przypadku wymiany opraw bez wyłączeń – opracowanie harmonogramu oraz instrukcji organizacji pracy w sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S.A. Oddział Zamość, w przypadku gdy niezbędne będzie wyłączenie urządzeń – zgłoszenie zaplanowanych prac w PGE Dystrybucja w Jarosławiu. Parametry wysięgników Wykonawca dobiera
w oparciu o wizytę w terenie z pracownikiem Urzędu Gminy oraz obowiązujące przepisy techniczne. Zdemontowane oprawy będące na majątku PGE Dystrybucja S.A. Wykonawca przekazuje do magazynu PGE Dystrybucja Rejon Energetyczny Jarosław, natomiast oprawy będące na majątku Gminy Wykonawca przekazuje Gminie.
3. Obowiązkiem Wykonawcy jest inwentaryzacja nowych opraw po wymianie (złożenie 1 egzemplarza w formie elektronicznej w formacie pliku pdf lub docx oraz w formie papierowej do Zamawiającego oraz 1 egzemplarza w formie papierowej do PGE Dystrybucja S.A. w Jarosławiu wraz ze zgłoszeniem do odbioru).
4. Wykaz numerów słupów na których zlokalizowane są przedmiotowe oprawy do wymiany wraz z lokalizacjami, w których się one znajdują stanowi załącznik nr 6 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276560,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205410,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linter Energia Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362416450

7.3.3) Ulica: Tadeusza Boya Żeleńskiego 23

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-105

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205410,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.