eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › "Modernizacja pomieszczeń w budynku przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku"



Ogłoszenie z dnia 2021-06-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00072875 z dnia 2021-06-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja pomieszczeń w budynku przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 326 87 35

1.5.8.) Numer faksu: +45 58 326 85 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja pomieszczeń w budynku przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12c96288-9085-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072875

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001942/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja łazienek w budynku przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024949/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja pomieszczeń w budynku przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku”. Modernizacja zostanie wykonana na podstawie projektu wykonawczego opracowanego w dniu 30.09.2020 r. autorstwa Romana Wyrzykowskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Architektoniczne Biuro Projektów Roman Wyrzykowski. Roboty budowlane wykonywane będą w zespołach pomieszczeń znajdujących się
w zachodnim skrzydle budynku, zlokalizowanych bezpośrednio nad sobą na: parterze, I, II, III piętrze oraz poddaszu obiektu. W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca wykona również remont pomieszczenia biurowego nr 101, zlokalizowanego na I piętrze budynku przy
ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku, zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do niniejszej SWZ.
2. Zamówienie wykonywane będzie na podstawie:
- Projektu wykonawczego,
- Ogólnej Specyfikacji Technicznej wykonywania i odbioru robót budowlanych,
- Przedmiaru robót,
- Szczegółowej specyfikacji technicznej malowania ścian i sufitów.
UWAGA: Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń zawartych we wskazanej dokumentacji, a o ich wykryciu powinien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich poprawek lub zmian. Dane określone w załączonej dokumentacji uważane są jako wartości docelowe, w których dopuszczalne są zmiany w ramach uzgodnień z Zamawiającym.
Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji podanych rozwiązań, a w przypadku wyniknięcia rozbieżności w zaprojektowanych rozwiązaniach, Wykonawca nie będzie rościł praw do dodatkowego wynagrodzenia.
Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnia w wycenie oraz w ofercie zapasów i dodatkowych kosztów  jakie mogą wystąpić przy robotach budowlanych w starych obiektach – takich jak ten będący przedmiotem niniejszej inwestycji.
3. Zakres zamówienia obejmuje między innymi:
1) wymianę pionów kanalizacyjnych;
2) remont i wymianę posadzek;
3) remont i wymianę okładzin ceramicznych ścian;
4) wymianę drzwi;
5) wymianę wyposażenia sanitariatów;
6) wymianę podejść do instalacji wod. – kan.;
7) wymianę grzejników;
8) malowanie ścian i sufitów;
9) prace ogólnobudowlane i wykończeniowe;
10) adaptację istniejącej instalacji elektrycznej do nowego układu pomieszczeń;
11) doprowadzenie zasilania do wentylatorów łazienkowych z czujką ruchu i timerem oraz dodatkowych grzejników;
12) wymiana instalacji c.w.u. i z.w.u.;
13) adaptację i modernizację wentylacji grawitacyjnej wspomaganej mechanicznie.
4. Zamawiający nie dokonał podziału niniejszego zamówienia na części.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
– niniejszej SWZ,
– opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ,
– wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ,
– projekcie wykonawczym stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ,
– ogólnej specyfikacji technicznej wykonywania i odbioru robót budowlanych, która stanowi załącznik nr 9 do SWZ,
– przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ,
– szczegółowej specyfikacji technicznej malowania ścian i sufitów, stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ.
6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia oraz zamontowane urządzenia na okres min. 3 lat (36 miesięcy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 374473,50

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 581502,95

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 374473,50

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA BUDOWLANA "EFAK" ANDRZEJ KOTECKI, EDMUND FIGURSKI SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5830210456

7.3.3) Ulica: ul. Narwicka 1

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-557

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 374473,50

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

2021-06-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.