Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00024289/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00072757 z dnia 2021-06-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie kompleksowego odwodnienia budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 4a wraz z robotami towarzyszącymi.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 4a
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.mikolowski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie kompleksowego odwodnienia budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 4a wraz z robotami towarzyszącymi.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f21d216-8e23-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072757
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000832/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie kompleksowego odwodnienua budynku administarcyjnego Starostwa Powiatowego w Mikołowie z robotami towarzyszacymi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024289/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MNZ.272.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie kompleksowego odwodnienia budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 4a wraz z robotami towarzyszącymi. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
• wykonanie izolacji pionowej wraz z przeponą poziomą ścian piwnic;
• wykonanie ocieplenia ścian piwnic, pow. docieplenia: 562,8 m2
• modernizacja murków oporowych studzienek okiennych;
• remont dna studzienek okiennych;
• remont zawilgoconych ścian w piwnicy budynku;
• wykonanie drenażu wokół budynku;
• wymiana rur spustowych w budynku;
• remont pochylni dla osób niepełnosprawnych;
• remont schodów zewnętrznych;
• remont chodnika w miejscu dojścia ze stanowiska dla osób niepełnosprawnych ;
CHARAKTERYSTYKA BUDYNKU – STAN ISTNIEJĄCY
Przedmiotowy budynek administracyjny Starostwa Powiatowego znajduje się w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 4a, połowa budynku, ściany powyżej poziomu terenu oraz dach zostały docieplone. Nie została wykonana izolacja ścian poniżej terenu, czego wynikiem jest znaczne zawilgocenie ścian piwnicznych, brak opaski odwadniającej również przyczynia się do wchłaniania przez ściany wilgoci oraz wody szczególnie w porach wiosennych, jesiennych.
OPIS ROZWIĄZAŃ PROJEKTOWYCH
• Wykonanie przekopów kontrolnych pod nadzorem branżowym
• Rozbiórka istniejącego betonowego murku oporowego studzienek okiennych wraz z wywozem gruzu na wysypisko śmieci i składowanie.
• Osadzenie prefabrykowanych murków studzienek okiennych z L150x95x15 cm, dł. 100 cm, stal: 70 [kg/m3], masa: 0,91t
• Wykonanie fasety od zewnątrz w połączeniu ściany z ławą z zaprawy szpachlówką uszczelniająca o wysokiej odporności na siarczany
• Wykonanie elastycznej polimerowej powłoki grubowarstwowej na ścianach zewnętrznych
• Wykonanie izolacji termicznej ze styropianu ekstradowanego gr 6cm.
• Wykonanie izolacji pionowej ścian od zewnątrz z trójwarstwowej folii kubełkowej - maty ochronnej z funkcją oddzielającą
• Ułożenie rur drenarskich wokół budynku z zabudową studni
• Skucie tynków wewnętrznych w piwnicach do poziomu 0,5m nad posadzką i w miejscach zawilgoconych
• czyszczenie powierzchni ścian od wewnątrz bezrozpuszczalnikowym koncentratem krzemionkującym do poziomu 0,5m nad posadzką i w miejscach zawilgoconych
• Szlamowanie ściany od wewnątrz poprzez naniesienie sztywnego, mineralnego szlamu uszczelniającego o wysokiej odporności na siarczany do poziomu 0,5m nad posadzką i w miejscach zawilgoconych
• Wykonanie fasety od wewnątrz w połączeniu ściany z ławą z zaprawy szpachlówką uszczelniająca o wysokiej odporności na siarczany
• zakładanie mineralnego szlamu uszczelniającego na ścianach od wewnątrz do poziomu gruntowanie i uzupełnianie skutych tynków
• malowanie ścian
• wymiana rur spustowych w budynku na stalowe ocynkowane, powlekane
• remont poziomów kanalizacyjnych
• remont schodów i pochylni
• remont chodnika w miejscu dojścia ze stanowiska postojowego dla osób niepełnosprawnych
Szczegółowy zakres robót objętych postepowaniem określają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 2 do SWZ - branża budowlana - Projekt budowlano-wykonawczy kompleksowego odwodnienie budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 4a wraz z robotami towarzyszącymi (przedmiar robót, projekt budowlano – wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ).
1.2. Wymagany okres gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia tj. na roboty budowlane wraz z wbudowanymi materiałami wynosi 60 miesięcy.
1.3 Przy sporządzaniu oferty należy wziąć pod uwagę, że roboty będą prowadzone w czynnym budynku administracyjnym, w związku z tym prowadzone roboty nie mogą przeszkadzać w funkcjonowaniu urzędu - harmonogram realizacji robót musi być uzgodniony z Zamawiającym.
1.4 Wybrany wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenie w całości przedmiotu zamówienia, w tym ubezpieczenie terenu budowy w rozumieniu ustawy Prawo budowlane t. j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1333, ze zmianami ( bez franszyzy redukcyjnej lub z franszyzą redukcyjną nie wyższą niż 5% wartości kontraktu - sumy ubezpieczenia) od odpowiedzialności cywilnej: deliktowej i kontraktowej, na sumę nie mniejszą niż kwota wynagrodzenia brutto, wynikająca z oferty wykonawcy , na okres od dnia zawarcia umowy do czasu odbioru końcowego robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112500-0 - Usuwanie gleby
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45431000-7 - Kładzenie płytek
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1005672,11
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1005672,11
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1005672,11
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Kurpas g&A" T.Kurpas Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351002298
7.3.3) Ulica: Fiołkowa 28a
7.3.4) Miejscowość: Mikołów
7.3.5) Kod pocztowy: 43-190
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KURPAS G & A" T. KURPAS SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"KURPAS G & A" T. KURPAS SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1005672,11
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
2021-06-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Wykonanie projektu remontu kapitalnego budynku mieszkalno-usługowego przy Rynek 14 w Mikołowie
- Park Trzech Pokoleń - III etap Wykonanie dokumentacji projektowej - plac zabaw
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niziny - Etap II - w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Tuczępy Etap II. "
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa drogowego na drodze gminnej w Wińsku poprzez modernizację przejścia dla pieszych i pieszociągu wzdłuż drogi gminnej osiedlowej wraz z oświetleniem
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.