Ogłoszenie z dnia 2023-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00414262/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie szybu windowego oraz dostawa i instalacja nowego dźwigu osobowego dla osób niepełnosprawnych budynku SP ZOZ Przychodni Rejonowej w Wojcieszowie,
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOJCIESZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390767191
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pocztowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Wojcieszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-550
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@wojcieszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminawojcieszow.bipgmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wojcieszow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie szybu windowego oraz dostawa i instalacja nowego dźwigu osobowego dla osób niepełnosprawnych budynku SP ZOZ Przychodni Rejonowej w Wojcieszowie,2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d0428e4-566b-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00072718
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005126/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Zaprojektowanie i wykonanie szybu windowego oraz dostawa i instalacja nowego dźwigu osobowego dla osób niepełnosprawnych budynku SP ZOZ Przychodni Rejonowej w Wojcieszowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00414262/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PU.271.X-1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie dokumentacji technicznej (Etap I) oraz wykonanie robót budowlano –
montażowych (Etap II) w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn Zaprojektowanie i wykonanie szybu windowego oraz
dostawa i instalacja nowego dźwigu osobowego dla osób niepełnosprawnych budynku SP ZOZ Przychodni Rejonowej w
Wojcieszowie, w systemie zaprojektuj i wybuduj z uwzględnieniem zapisów Programu Funkcjonalno-Użytkowego.
1. Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-wykonawczej (architektury, konstrukcje, instalacje elektryczne itp.)
Instalacje elektryczne pod zainstalowanie dźwigu, wraz z elementami branży budowlanej i instalacyjnej, przeróbki
budowlane, schematy wentylacji windy i jej szybu, budowa szybu windowego .
2. Uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień i pozwoleń
3. Wykonanie prac budowlanych polegających na wykonaniu szybu windy.
4. Wykonanie obudowy szybu.
5. Dobór dźwigu spełniającego wymagania zamówienia.
6. Dostawa nowego dźwigu osobowego wraz z urządzeniami towarzyszącymi.
7. Wykonanie prac budowlanych, wykuć zgodnie ze sporządzoną dokumentacją projektowo-wykonawczą i uzyskanymi
pozwoleniami.
8. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z odbiorem i uzyskaniem rejestracji nowego dźwigu w Urzędzie Dozoru
Technicznego zezwalającej na ich eksploatację.
9. Przeszkolenie personelu.
10. Udzielenie minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace budowlane oraz na zainstalowane urządzenia licząc
od dnia protokołu odbioru końcowego.
11. W uprzednio ustalonym okresie Wykonawca przekaże uprawnienia Zamawiającemu na serwis zainstalowanych
urządzeń, w tym ich comiesięczną konserwację eksploatacyjną, zgodnie z wymogami Dokumentacji Techniczno – Ruchowej
(DTR) zamontowanych urządzeń dźwigowych i zaleceniami UDT przez dowolną firmę posiadająca stosowne uprawnienia.
12. Ponadto wykonawca musi uzyskać wszelkie uzgodnienia, odbiory i zezwolenia niezbędne do uzyskania pozwolenia na
użytkowanie w tym wykonać inwentaryzację powykonawczą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 682650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399996,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOME-BUD-RAF Rafał Pośpiech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8861617189
7.3.3) Ulica: Kazimierza Pułaskiego 28
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-302
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie dokumentacji projektowo- wykonawczej oraz nadzór nad Inwestycją- kierownik budowy. MP PROJEKT PAWEŁ GAŁAN
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399996,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Gruntowny remont budynku świetlicy wiejskiej w Tobyłce wraz z jego wyposażeniem, Gmina Bargłów Kościelny
- "Poprawa jakości życia mieszkańców Przygórza poprzez budowę infrastruktury sportowej" Przetarg 2
- Budowa budynku magazynowego, budynku garażowego, wiaty garażowej oraz ramy żelbetowej jako elementu małej architektury, na terenie części działki o nr ewid. 82153/5
- Budowa drogi gminnej do terenów inwestycyjnych w Brzozowie.
- Dostawa i montaż systemu klimatyzacji do części pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach
- "Modernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej" "Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkół Nr 2 w Ostrowi Mazowieckiej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.