eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Wykonanie robót budowlanych polegających na wewnętrznej przebudowie dwóch sal chorych pomieszczeń III piętra bryły F budynku szpitala w celu utworzenia sali intensywnego nadzoru.



Ogłoszenie z dnia 2022-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na wewnętrznej przebudowie dwóch sal chorych pomieszczeń III piętra bryły F budynku szpitala w celu utworzenia sali intensywnego nadzoru.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510022366

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 37

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-228

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 5398297

1.5.8.) Numer faksu: 89539 8218

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: maria.mielniczek@poliklinika.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych polegających na wewnętrznej przebudowie dwóch sal chorych pomieszczeń III piętra bryły F budynku szpitala w celu utworzenia sali intensywnego nadzoru.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53477b54-4ddc-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00072563

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009123/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja sali intensywnego nadzoru Oddziału Chorób Wewnętrznych i Gastroenterologii

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Najwyższa jakość i bezpieczeństwo świadczenia usług w celu zapobiegania kardiotoksyczności w leczeniu chemioterapią" w ramach Oś priorytetowa 9- „Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych” Działania 9.1- „Infrastruktura ochrony zdrowia” Poddziałania 9.1.1- „Rozwój specjalistycznych usług medycznych” RPO W. W- na 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFRR.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00327242/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPZ-55/11/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wewnętrznej przebudowie dwóch sal chorych pomieszczeń III piętra bryły F
w kompleksie budynków Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie w celu utworzenia sali intensywnego nadzoru w ramach realizacji projektu np. „Najwyższa jakość i bezpieczeństwo świadczenia usług w celu zapobiegania kardiotoksyczności w leczeniu chemioterapią” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego RPO Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu robót budowlanych składający się na przedmiot niniejszego zamówienia określa:
- Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1,
- Dokumentacja projektowa - Załącznik Nr 2,
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 3,
- Przedmiary robót - Załącznik nr 4.
3. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 roboty budowlane.
4. Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1) Rodzaj czynności tj. prace rozbiórkowe, demontażowe, murarskie, montaż nadproży;
2) Sposób weryfikacji oraz uprawnienia w zakresie kontroli reguluje § 5 wzoru umowy (Załącznik nr 15 do SWZ).
5. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SWZ opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, co mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że zaoferowane rozwiązanie spełnia wymagania w zakresie oczekiwanych przez Zamawiającego funkcjonalności, jakości, właściwości.
Zamawiający w zał. Nr 16 do SWZ pn. „Wykaz materiałów i urządzeń ze wskazaniem równoważności” – określił kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
Wykonawca, który zastosował rozwiązanie równoważne, ma obowiązek wskazać
w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne.
W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia wraz z Ofertą wypełnionego w/w Wykazu oraz stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie zamawiającego, która będzie podstawą do podjęcia decyzji o akceptacji rozwiązań równoważnych lub odrzuceniu oferty z uwagi na fakt, że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
6. Zamawiający informuje, że tam, gdzie zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp, wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że zaproponowane rozwiązania w równym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca opisuje zaoferowane rozwiązania równoważne w załączniku nr 17 do SWZ, pn. „Rozwiązania równoważne w odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm” oraz dołącza do oferty w szczególności przedmiotowe środki dowodowe na wykazanie równoważności.
Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie zamawiającego, która będzie podstawą do podjęcia decyzji o akceptacji rozwiązań równoważnych lub odrzuceniu oferty z uwagi na fakt, że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
7. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, o których mowa w ust. 5 i 6 jest on zobowiązany złożyć wraz z ofertą odpowiednio: wypełniony zał. Nr 16 do SWZ pn. „Wykaz materiałów i urządzeń ze wskazaniem równoważności” wraz z dokumentami uwiarygodniającymi te materiały lub urządzenia i/lub wypełniony załącznik nr 17 do SWZ, pn. „Rozwiązania równoważne w odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm” wraz z środkami dowodowymi, w szczególności przedmiotowymi środkami dowodowymi na wykazanie równoważności.
8. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej. Zamawiający ustala termin, w którym umożliwia Wykonawcom odbycie wizji lokalnej na dzień 28.12.21r., godz. 12.00.
Miejsce zbiórki Wykonawców w celu odbycia wizji lokalnej – przed salą konferencyjną – II piętro budynek D.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli środki z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach umowy o dofinansowanie, o której mowa w ust. 2.2 nie zostaną mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224579,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 224579,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rantech sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7393860506

7.3.4) Miejscowość: Gutkowo 80A

7.3.5) Kod pocztowy: 11-041

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 224579,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-17 do 2022-04-18

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.