eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołęka › Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostrołęce w 2023r. w podziale na III części



Ogłoszenie z dnia 2023-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostrołęce w 2023r. w podziale na III części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarzad Dróg Powiatowych w Ostrołęce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550670938

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lokalna 2

1.5.2.) Miejscowość: Ostrołęka

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-410

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 29 769 26 21; +48 29 769 49 20

1.5.8.) Numer faksu: +48 29 769 49 28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpo-ka@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.ostroleka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/711835

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostrołęce w 2023r. w podziale na III części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c20c3467-9001-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00072519

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014950/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostrołęce W 2023r. w podziale na III części ODM Ostrołęka, Kadzidło, Myszyniec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00015740

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DT.252.I.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 368943,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostrołęce w 2023r. w podziale na III części.
Zamówienie obejmuje sukcesywny, bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego ON do samochodów, ciągników i sprzętu drogowego dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostrołęce.
W całym okresie realizacji zamówienia (tj. od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023r.) Zamawiający przewiduje szacunkowy zakup paliwa w podziale na części w ilości:
Część I : Obwód Drogowo – Mostowy w Ostrołęce oraz ZDP ul. Lokalna 2
- Benzyna bezołowiowa (Pb 95) - 10 000 litrów
- Olej napędowy (ON) - 11 000 litrów

KAŻDA CZĘŚĆ STANOWI ODDZIELNE ZAMÓWIENIE
Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość części. Jednemu Wykonawcy może zostać udzielone zamówienie na wszystkie części.

2. Wskazane powyżej wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rzeczywista ilość paliw będzie wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości.
3. Miejscem realizacji dostaw będzie stacja paliw Wykonawcy wyłonionego w niniejszym postępowaniu. Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną stację paliw czynną co najmniej od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00 oraz zlokalizowaną w odległości do 10 km od siedzib poszczególnych Obwodów Drogowo-Mostowych:
• Dla Części I : Obwód Drogowo – Mostowy w Ostrołęce oraz ZDP ul. Lokalna 2, należy brać pod uwagę adres: ul. Lokalna 2, 07-410 Ostrołęka
Zamawiający będzie korzystał z sieci stacji paliw Wykonawcy, przy głównym uwzględnieniu stacji najbliższych siedzibie danego Obwodu.
4. Rozliczanie zawartych transakcji odbywać się będzie fakturami VAT jeden raz w miesiącu, za okres rozliczeniowy od 1 do ostatniego dnia każdego miesiąca kalendarzowego. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczeń nie częściej niż dwa razy w miesiącu. W takim przypadku ustala się następujące okresy rozliczeniowe dla transakcji bezgotówkowych: od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego.
5. Termin płatności - nie krótszy niż 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury.
6. Zamawiający wymaga pełnego monitoringu transakcji (data, miejsce, ilość, cena 1 litra paliwa i wartość zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego opustu, z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu).
7. Paliwa płynne będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680 ze zm.).
8. Wykonawca musi posiadać stacje paliw spełniające wymogi przewidziane dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2014, poz. 1853).
9. Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy, zobowiązany jest posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.).
10. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 125040,65 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostrołęce w 2023r. w podziale na III części.
Zamówienie obejmuje sukcesywny, bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego ON do samochodów, ciągników i sprzętu drogowego dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostrołęce.
W całym okresie realizacji zamówienia (tj. od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023r.) Zamawiający przewiduje szacunkowy zakup paliwa w podziale na części w ilości:

Część II : Obwód Drogowo – Mostowy w Kadzidle
- Benzyna bezołowiowa (Pb 95) - 6 000 litrów
- Olej napędowy (ON) - 14 000 litrów

KAŻDA CZĘŚĆ STANOWI ODDZIELNE ZAMÓWIENIE
Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość części. Jednemu Wykonawcy może zostać udzielone zamówienie na wszystkie części.

2. Wskazane powyżej wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rzeczywista ilość paliw będzie wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości.
3. Miejscem realizacji dostaw będzie stacja paliw Wykonawcy wyłonionego w niniejszym postępowaniu. Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną stację paliw czynną co najmniej od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00 oraz zlokalizowaną w odległości do 10 km od siedzib poszczególnych Obwodów Drogowo-Mostowych:
• Dla Części II : Obwód Drogowo – Mostowy w Kadzidle, należy brać pod uwagę adres: ul. Lokalna 14, 07-420 Kadzidło
Zamawiający będzie korzystał z sieci stacji paliw Wykonawcy, przy głównym uwzględnieniu stacji najbliższych siedzibie danego Obwodu.
4. Rozliczanie zawartych transakcji odbywać się będzie fakturami VAT jeden raz w miesiącu, za okres rozliczeniowy od 1 do ostatniego dnia każdego miesiąca kalendarzowego. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczeń nie częściej niż dwa razy w miesiącu. W takim przypadku ustala się następujące okresy rozliczeniowe dla transakcji bezgotówkowych: od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego.
5. Termin płatności - nie krótszy niż 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury.
6. Zamawiający wymaga pełnego monitoringu transakcji (data, miejsce, ilość, cena 1 litra paliwa i wartość zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego opustu, z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu).
7. Paliwa płynne będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680 ze zm.).
8. Wykonawca musi posiadać stacje paliw spełniające wymogi przewidziane dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2014, poz. 1853).
9. Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy, zobowiązany jest posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.).
10. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 121951,22 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostrołęce w 2023r. w podziale na III części.
Zamówienie obejmuje sukcesywny, bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego ON do samochodów, ciągników i sprzętu drogowego dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostrołęce.
W całym okresie realizacji zamówienia (tj. od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023r.) Zamawiający przewiduje szacunkowy zakup paliwa w podziale na części w ilości:

Część III : Obwód Drogowo – Mostowy w Myszyńcu
- Benzyna bezołowiowa (Pb 95) - 6 000 litrów
- Olej napędowy (ON) - 14 00 litrów

KAŻDA CZĘŚĆ STANOWI ODDZIELNE ZAMÓWIENIE
Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość części. Jednemu Wykonawcy może zostać udzielone zamówienie na wszystkie części.

2. Wskazane powyżej wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rzeczywista ilość paliw będzie wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości.
3. Miejscem realizacji dostaw będzie stacja paliw Wykonawcy wyłonionego w niniejszym postępowaniu. Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną stację paliw czynną co najmniej od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00 oraz zlokalizowaną w odległości do 10 km od siedzib poszczególnych Obwodów Drogowo-Mostowych:
• Dla Części III : Obwód Drogowo – Mostowy w Myszyńcu, ul. Reymonta 48, 07-430 Myszyniec
Zamawiający będzie korzystał z sieci stacji paliw Wykonawcy, przy głównym uwzględnieniu stacji najbliższych siedzibie danego Obwodu.
4. Rozliczanie zawartych transakcji odbywać się będzie fakturami VAT jeden raz w miesiącu, za okres rozliczeniowy od 1 do ostatniego dnia każdego miesiąca kalendarzowego. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczeń nie częściej niż dwa razy w miesiącu. W takim przypadku ustala się następujące okresy rozliczeniowe dla transakcji bezgotówkowych: od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego.
5. Termin płatności - nie krótszy niż 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury.
6. Zamawiający wymaga pełnego monitoringu transakcji (data, miejsce, ilość, cena 1 litra paliwa i wartość zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego opustu, z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu).
7. Paliwa płynne będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680 ze zm.).
8. Wykonawca musi posiadać stacje paliw spełniające wymogi przewidziane dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2014, poz. 1853).
9. Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy, zobowiązany jest posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.).
10. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 121951,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141641,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152595,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141641,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAN-OIL Stanisław Kempisty

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7581093879

7.3.3) Ulica: Targowa 6

7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-410

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141641,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142080,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142080,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STACJA PALIW DEPTUŁA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7581831159

7.3.3) Ulica: Trasa Mazurska 56

7.3.4) Miejscowość: Kadzidło

7.3.5) Kod pocztowy: 07-420

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142080,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147708,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147708,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147708,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EFEKT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7580010986

7.3.3) Ulica: Targowa 1

7.3.4) Miejscowość: Myszyniec

7.3.5) Kod pocztowy: 07-430

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147708,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.