eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › BUDOWA I PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEŚCIE OŁAWA



Ogłoszenie z dnia 2022-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA I PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEŚCIE OŁAWA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Oława

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934845

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl.Zamkowy 15

1.5.2.) Miejscowość: Oława

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.olawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.um.olawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA I PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEŚCIE OŁAWA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb3003de-7e89-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00072329

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021592/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa i przebudowa dróg gminnych w mieście Oława

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00035659/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INW.271/1/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa i przebudowa ok.2,5 km dróg gminnych ( ul. Południowa, Serdeczna, Dąbrowskiego, Okólna, Rodakowskiego) dla poprawy jakości życia mieszkańców i uzyskanie połączeń pomiędzy drogami wyższego rzędu tj. drogą wojewódzką nr 396 i powiatową nr 1574D. Stworzy to alternatywę dla obciążonej dużym natężeniem ruchu drogi krajowej nr 94 i wpłynie na poprawę ruchu tranzytowego . Inwestycja spowoduje odciążenie newralgicznych punktów komunikacyjnych miasta, co zapobiegnie paraliżom w ruchu drogowym . Inwestycja w całości posiada wymagane zgody i pozwolenia na rozpoczęcie robót.

Okólna – Sięgacz

Przebudowa drogi wewnętrznej w zakresie budowy nawierzchni jezdni i chodników z kostki betonowej w tym niezbędne elementy oświetlenia i odwodnienia towarzyszące inwestycji drogowej zgodnie z dokumentacją projektową w folderze
pn. „01 -Przetarg Okólna”.
Droga i chodniki z kostki betonowej: dł. 114,6 m, pow. 910 m2

1. Wykonawca wykonuje i zatwierdza „Organizacja ruchu tymczasowego”
2. Wykonawca aktualizuje zatwierdzenie „Organizacji ruchu docelowego” (droga wewnętrzna)
3. Wykonawca zapewni stały nadzór archeologiczny, a w razie konieczności ratownicze badania archeologiczne.
4. Wykonawca wykona dokumentację fotograficzną w zakresie przejmowanych działek wraz z opisem stanu istniejącego na dzień wejścia na każdą z działek, oraz dokumentację fotograficzną, bądź film po zakończeniu robót budowlanych i dołączy ten materiał do operatu kolaudacyjnego.
5. Wykonawca dokona wymaganego zgłoszenia zakończenia robót budowlanych do PINB.

Dąbrowskiego

Przebudowa drogi gminnej w zakresie budowy nawierzchni ciągu pieszo jezdnego z kostki betonowej w tym niezbędne elementy odwodnienia towarzyszące inwestycji drogowej zgodnie z dokumentacją projektową w folderze
pn. „01 - Przetarg Dąbrowskiego”.
Ciąg pieszo – jezdny z kostki betonowej: dł. 350,0 m, pow. 2.770,0 m2

1. Wykonawca wykonuje i zatwierdza „Organizacja ruchu tymczasowego”
2. Wykonawca aktualizuje zatwierdzenie „Organizacji ruchu docelowego” (droga gminna)
3. Wykonawca zapewni stały nadzór archeologiczny, a w razie konieczności ratownicze badania archeologiczne.
4. Wykonawca wykona dokumentację fotograficzną w zakresie przejmowanych działek wraz z opisem stanu istniejącego na dzień wejścia na każdą z działek, oraz dokumentację fotograficzną, bądź film po zakończeniu robót budowlanych i dołączy ten materiał do operatu kolaudacyjnego.
5. Wykonawca wystąpi do GDDKiA o zajęcie pasa drogowego drogi krajowej na czas wpięcia do kanalizacji deszczowej i poniesie z tego tytułu opłaty zgodne z cennikiem GDDKiA.

Południowa
Budowa drogi o nawierzchni bitumicznej dł. ok. 1500 m zgodnie z dokumentacją projektową w folderze pn. POŁUDNIOWA

Dodatkowe wymagania:
Wykonawca wykona wszystkie wymogi zawarte w dokumentacji projektowej, uzgodnieniach, warunkach , decyzjach załączonych do projektu.
1. Wykonawca dokona wymaganego zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych zgodnie z załączonymi uzgodnieniami, opiniami warunkami i decyzjami w tym również do PINB.
2. Wykonawca zapewni stały nadzór archeologiczny, a w razie konieczności ratownicze badania archeologiczne.
3. Wykonawca spełni wymogi uzgodnień i warunków Gas System oraz zapewni nadzór gestora sieci gazowej nad pracami prowadzonymi w rejonie sieci gazowej DN350 DN1000 (wysokiego ciśnienia).
4. Wykonawca dokona zgłoszenia do Tauron Dystrybucja S.A. rozpoczęcia prac w rejonie Linii Wysokiego Napięcia, sporządzi i uzyska przez Tauron dystrybucja (sekcja WN Wrocław) zatwierdzenie instrukcji bezpiecznej pracy pod liniami oraz dostosuje się zatwierdzonej instrukcji i prace wykona zgodnie z zatwierdzoną instrukcją. Ponadto Wykonawca zapewni stały nadzór pracownika Tauron dystrybucja nad pracami prowadzonymi w rejonie linii WN..
5.Wykonawca wykona dokumentację fotograficzną w zakresie przejmowanych działek wraz z opisem stanu istniejącego na dzień wejścia na każdą z działek, oraz dokumentację fotograficzną, bądź film po zakończeniu robót budowlanych i dołączy ten materiał do operatu kolaudacyjnego.

Serdeczna
Przebudowa drogi Gminnej w zakresie budowy nawierzchni jezdni i chodników z kostki betonowej w tym niezbędne elementy oświetlenia i odwodnienia towarzyszące inwestycji drogowej zgodnie z dokumentacją projektową w folderze pn. SERDECZNA. Z zakresu prac wyłączono 7 szt Lamp L2/2 (od1-7). Do wyceny należy przyjąć ilość lamp zgodnie z projektem drogowym a pozostałe wytyczne z dokumentacji dotyczącej oświetlenia. Długość drogi ok.309 m.
Dodatkowe wymagania:
Wykonawca wykona wszystkie wymogi zawarte w dokumentacji projektowej, uzgodnieniach, warunkach , decyzjach załączonych do projektu ( m.inn z PSG, ORANGE, Tauron Dystrybucja, Zwik) Zaktualizuje zatwierdzenie i wprowadzi docelową organizację ruchu.
Wykonawca wykonuje i zatwierdza „Organizacja ruchu tymczasowego”
2. Wykonawca zapewni stały nadzór archeologiczny, a w razie konieczności ratownicze badania archeologiczne.
Rodakowskiego
Przebudowa drogi w zakresie budowy nawierzchni jezdni i chodników o dł. ok. 220 m z kostki betonowej w tym niezbędne elementy oświetlenia i odwodnienia towarzyszące inwestycji drogowej zgodnie z dokumentacją projektową w folderze pn. RODAKOWSKIEGO
Dodatkowe wymagania:
Wykonawca wykona wszystkie wymogi zawarte w dokumentacji projektowej, uzgodnieniach, warunkach , decyzjach załączonych do projektu (m.inn DWUOZ, ZWIK, Netia, Tauron , Dystrybucja)
Zaktualizuje zatwierdzenie i wprowadzi docelową organizację ruchu.
Wykonawca zapewni stały nadzór archeologiczny, a w razie konieczności ratownicze badania archeologiczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11224884,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12260489,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11224884,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531385670

7.3.3) Ulica: Oławska 26A

7.3.4) Miejscowość: Brzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 49-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Roboty branży wod-kan - ZI-B ISAN-BUD Leszek Wołowiec
2.Roboty w branzy elektrycznej - Instalbud Karol Frączek


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11224884,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.