eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › Dostawy produktów spożywczych dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy produktów spożywczych dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "PODDĘBICKIE CENTRUM ZDROWIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101075971

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 16

1.5.2.) Miejscowość: Poddębice

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438288250

1.5.8.) Numer faksu: 438288255

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nzozpcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nzozpcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.nozozpcz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy produktów spożywczych dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e86133a-51b6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00072292

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00050247/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawy produktów spożywczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292541/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCZ/ZP/3330/9/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 441093,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Cukier 1kg kg 1 300
2. Sól jodowana 1kg kg 400
3. Mąka pszenna typ 450 1kg kg 1 500
4. Mąka pszenna typ 480 1kg kg 30
5. Przyprawa warzywna 200g szt. 420
6. Przyprawa do drobiu kg 3
7. Przyprawa do gulaszu kg 4
8. Przyprawa w płynie 1L szt. 40
9. Papryka mielona słodka kg 1
10. Pieprz biały mielony kg 0,5
11. Majeranek kg 2
12. Liść laurowy kg 1
13. Ziele angielskie kg 2,5
14. Pieprz mielony czarny kg 6
15. Pieprz ziarnisty 20g kg 0,5
16. Olej rzepakowy 1L opak. 400
17. Herbata liściasta 100g szt. 650
18. Herbata czarna, expresowa 100 szt a 1,5g okrągłe saszetki w oryginalnym opakowaniu szt. 10
19. Kakao 150g zawartość tłuszczu kakaowego 10-12% szt. 2
20. Ryż sypki biały 1kg kg 400
21. Kasza manna 1kg kg 280
22. Kasza jęczmienna gruba 1kg kg 700
23. Kasza gryczana palona 1kg kg 120
24. Kwasek cytrynowy 20g szt. 1 300
25. Zacierka makaronowa o nieregularnym kształcie, typu Rędzin kg 70
26. Makaron - świderek, nitka, kolanko, wstążka - kg 930
27. Aronia - koncentrat w proszku 100g szt. 550
28. Majonez (zawartość tłuszczu min.68%) 700g szt, 70
29. Musztarda 210g szt. 40
30. Ketchup 500g opak. 5
31. Chrzan 190g szt. 5
32. Groszek konserwowy 400g szt. 100
33. Kukurydza konserwowa 400g szt. 220
34. Szczaw konserwowy 0,9 L szt. 25
35. Syrop owocowy 0,5 l szt. 360
36. Barszcz biały w płynie 0,5 L szt. 180
37. Dżem 25g szt. 1 200
38. Dżem brzoskwiniowy 1kg szt. 10
39. Miód naturalny 25g szt. 30
40. Kisiel truskawkowy 40g szt. 630
41. Galaretka truskawkowa 90g szt. 100
42. Budyń (½ l mleka) 40g szt. 750
43. Herbatniki 14g szt. 600
44. Wafelki 20g szt. 220
45. Suchary bez cukru 225 g szt. 100
46. Pasztet drobiowy 130g szt. 700
47. Wafle ryżowe 100g szt. 60
48. Listki waflowe bez cukru 38g szt. 200
49. Słonecznik łuskany kg 3
50 Tuńczyk w sosie własnym - kawałki 170g szt. 120
51. Cynamon 20g szt. 2
52. Koncentrat pomidorowy typu Dawtona 1000g, 30% szt. 50
53. Pomidory krojone bez skórki 2650 mml szt. 70
54. Koncentrat barszczu czerwonego zagęszczony sok z buraków min. 59,3% 300ml szt. 80
55. Płatki owsiane op. max. 500g kg 150
56. Płatki kukurydziane op. max. 1000g kg 1
57. Kawa zbożowa 1000g szt. 2
58. Przyprawa do ryb kg 3,5
59. Fasola czerwona 400g szt. 6
60. Brzoskwinie w syropie 820g szt. 200
61. Ananasy w syropie 565g szt. 150
62. Oliwa z oliwek 1L szt. 3
63. Bazylia 10g szt. 50
64. Tymianek 10g szt. 30
65. Rozmaryn 10g szt. 30
66. Sok pomidorowy 0,33L łagodny szt. 1 350
67. Zioła prowansalskie 10g kg. 90
68. Mięta 20 torebek opak. 10
69. Rumianek 20 torebek opak. 10
70. Gruszka w syropie 850g szt. 50
71. Rodzynki kg 3
72. Płatki jęczmienne kg 200
73. Kawa inka 150g szt. 1
74. Mąka razowa pszenna kg 2
75. Makaron razowy pełnoziarnisty świderek kg 50
76. Kasza jaglana kg 150
77. Ryż naturalny brązowy kg 220
78. Ogórek konserwowy 900g szt. 5
79. Papryka konserwowa 900g szt. 5
80. Ocet winny 500ml szt. 2
81. Sos winegret kg 2
82. Herbata granulaowana 100g szt. 700
83. Kleik ryżowy 160g szt. 25
84. Bobo-frut 175ml szt. 24
85. Musztarda 500g szt. 5
86. Makaron świderek mąka durum kg. 170
87. Makaron bezglutenowy kg 2
88. Mąka kukurydziana kg 2
89. Kasza pęczak kg 50

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 32358,06 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Herbata czarna 100 torebek opak. 15
2. Herbata owocowo - ziołowa różne smaki 20 torebek opak. 30
3. Herbata zielona z dodatkiem owoców i płatkami kwiatów, aromatyzowana, ekspresowa, różne smaki 20 torebek opak. 30
4. Orzeszki ziemne smażone solone (95%) 380g opak. 100
5. Słone przekąski - krakersy mini mix solony 90g opak. 96
6. Chrupiące krążki talarki wypiekane na złocisty kolor 155g opak. 96
7. Lekka, chrupiąca przekąska w kształcie tradycyjnego precla 130g opak. 96
8. Paluszki słone 300g opak. 96
9. Aromatyczna kawa rozpuszczalna z naturalną kawową pianką 200g szt. 24
10. Mieszanka palonyhc ziaren kawy (arabica, robusta) 1000g opak. 26
11. Herbatniki - markizy z kremem czekoladowym (41%) 220g opak. 80
12. Biszkopty z galaretką o smaku pomarańczowym, wiśniowym (52%) oblane czekoladą (15%) 147g opak. 80

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15861000-1 - Kawa

15863000-5 - Herbata

4.5.5.) Wartość części: 5532,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Chleb pszenno-żytni 1000g szt. 5 500
2. Chleb razowy 500g szt. 3 000
3. Bułka zwykła 50g szt. 10 000
4. Bułka razowa z ziarnami 60g szt. 13 400
5. Bułka tarta - kg 40
6. Angielka 400 g szt. 15
7. Bułka grahamka 60g szt. 5 000
8. Bułka czerstwa 100g szt. 1 100
9. Chleb razowy z ziarnami 400g szt. 4 000

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 42927,25 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Mleko 2% opak. do 5L L 9 000
2. Śmietana 18% 330 g szt. 200
3. Ser biały twarogowy półtłusty folia kg 1 500
4. Ser żółty salami, twardy kg 100
5. Ser żółty kg 10
6. Ser topiony-plastry 130g szt. 1 600
7. Ser topiony-krążki 140g szt. 900
8. Ser twarogowy plaster 150g szt. 2 000
9. Margaryna 250g szt. 100
10. Masło naturalne 200g, min. 82% tłuszczu zw. szt. 5 000
11. Kefir 1L szt. 10
12. Serek homogenizowany waniliowy 150g szt. 50
13. Jogurt owocowy 120g szt. 200
14. Jogurt naturalny bez cukru 330g szt. 50
15. Jogurt naturalny bez cukru 150g szt. 10 000
16. Serek homogenizowany naturalny 10 kg kg 1 300
17. Jogurt naturalny 5-10 kg kg. 300
18. Serek śmietankowy różne smaki 4x30g szt. 1 500
19. Mleko UHT w kartonie, zawartość tłuszczu 3,2% karton 1 L szt. 90

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 88193,60 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Woda mineralna mocny gaz, ogólna zawartość składników mineralnych powinna wynosić min. 408,2 mg/l 1,5L szt. 96
2. Naturalna woda mineralna ogólna wysokominaeralizowana niskonasycona CO2, ogólna zawartość rozpuszczalnych składników mineralnych powinna wynosić 1954,36 mg/l 1,5L szt. 96

4.5.3.) Główny kod CPV: 41100000-0 - Woda naturalna

4.5.5.) Wartość części: 470,40 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Jaja L (63-73g) szt. 17 500

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 8400,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Marchew - kg 4 500
2. Pietruszka - kg 500
3. Seler - kg 2 000
4. Por - kg 180
5. Burak - kg 2 200
6. Botwina w sezonie szt. 80
7. Kapusta biała - kg 1 000
8. Kapusta młoda w sezonie szt. 100
9. Kapusta pekińska - kg 500
10. Kapusta czerwona - kg 70
11. Kapusta kwaszona - kg 60
12. Włoszczyzna Pęczek szt. 1 100
13. Cebula - kg 300
14. Pieczarka - kg 220
15. Jabłka średniej wielkości - kg 3 000
16. Ogórek zielony X - V kg 5
17. Ogórek kiszony - kg 300
18. Pomidory w sezonie (V-X) kg 300
19. Pomidory poza sezonem (XI-IV) kg 150
20. Ogórek zielony (VI - IX) kg 25
21. Ogórek sałatkowy w sezonie kg 20
22. Koper Pęczek szt. 2 200
23. Natka pietruszki Pęczek szt. 1 800
24. Sałata min. 0,20 kg szt. 3 500
25. Kalafior min 1,20 kg szt. 50
26. Groch łupany - kg 5
27. Czosnek _ szt. 150
28. Papryka kg 5
29. Szczypiorek - szt. 900
30. Brokuły min. 500g szt. 10
31. Truskawka w sezonie kg 20
32. Sałata lodowa kg 5
33. Rzodkiewka pęczek pęczek 10
34. Cytryny kg 30
35. Cukinia w sezonie kg 5
36. Cebula czerwona kg 2
37. Pomidor polny w sezonie (IX-X) kg 180
38. Papryka w sezonie (VIII-X) kg 15
39. Banany kg 350
40. Arbuz w sezonie kg 300
41. Kiwi szt. 500
42. Pomarańcza kg. 300

4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 69491,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Ziemniaki - kg 15 000

4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki

4.5.5.) Wartość części: 11250,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wieprzowina gulaszowa - kg 650
2. Wołowina gulaszowa kostka drobna kg 250
3. Wieprzowina tłusta - kg 300
4. Łopatka b/k - kg 650
5. Kości rozbiorowe ze schabu i karczku - kg 15
6. Kości wędzone - kg 5
7. Schab b /k - kg 750
8. Żeberka (cienkie paski, nie odmięśnione) - kg 20
9. Słonina - kg 40
10. Wątroba wieprzowa - kg 100
11. Karczek b/k - kg 230
12. Od szynki - kg 250

4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso

4.5.5.) Wartość części: 42170,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Udziec z kurczaka min. 200g kg 600
2. Udko z kurczaka 250g kg 2 000
3. Ćwiartka kurczaka kg 300
4. Filet z kurczaka - kg 1 300
5. Porcje rosołowe - kg 700
6. Żołądki drobiowe - kg 20
7. Wątróbki drobiowe - kg 100

4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15131500-0 - Produkty drobiowe

4.5.5.) Wartość części: 42050,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. KIEŁBASA KRAKOWSKA lub równoważna- wędlina grubo rozdrobniona wędzona parzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 68%. kg 320
2. KIEŁBASA SZYNKOWA lub równoważna- wędlina grubo rozdrobniona wędzona parzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 68%. kg 190
3. KIEŁBASA ZIELONOGÓRSKA lub równoważna- wędlina grubo rozdrobniona parzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 69%. kg 200
4. KIEŁBASA RAWSKA lub równoważna- wędlina średnio rozdrobniona parzona, wędzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 63%. kg 280
5. KIEŁBASA ŁOPATKOWA lub GOLONKOWA lub równoważna- wędlina grubo rozdrobniona parzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 63%. kg 320
6. KIEŁBASA DOMOWA lub równoważna. Kiełbasa cienka, wędlina wieprzowo - drobiowo - wołowa, średnio rozdrobniona wędzona parzona z dodatkiem czosnku, zawartość mięsa wieprzowego min. 51% oraz mięsa wołowego min. 13%. Batony w jelitach wieprzowych cienkich, odkręcane w odcinki – krótkie. Powierzchnia batonu od jasnobrązowej do ciemnobrązowej, osłonka pomarszczona. Na przekroju surowce równomiernie rozłożone. Barwa na przekroju charakterystyczna dla użytych surowców peklowanych; mięsa od bladoróżowej do ciemnoczerwonej; tłuszczu od kremowej do białej. Pętka do 100 g. kg 20
7. KIEŁBASA ZWYCZAJNA lub równoważna- wędlina wieprzowo - drobiowo - wołowa, cienka, średnio rozdrobniona wędzona parzona z dodatkiem czosnku i majeranku, zawartość mięsa wieprzowego min. 51% oraz mięsa wołowego min. 12%. kg 20
8. Boczek wędzony kg 4
9. Pachwina wędzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 89%. kg 20
10. PARÓWKA PALUSZEK, kiełbasa wieprzowa cienka, drobno rozdrobniona wędzona parzona o zawartości mięsa wieprzowego min. 63%. kg 150
11. PIECZEŃ ŁOPATKOWA - wyrób wieprzowy średnio rozdrobniony pieczony, zawartość mięsa wieprzowego z łopatki min. 72%. kg 270
12. PIECZEŃ WIEPRZOWA - wyrób wieprzowy, drobno rozdrobniony pieczony o zawartości mięsa wieprzowego min. 56%. kg 6
13. SZYNKA KONSERWOWA - kiełbasa wieprzowa grubo rozdrobniona parzona z białkiem wieprzowym o zawartości mięsa wieprzowego min. 78%. kg 200
14. POLĘDWICA DROBIOWA - kiełbasa drobiowa średnio rozdrobniona parzona o zawartości mięsa z kurczaka min. 28%. kg 150
15. SZYNKA DROBIOWA - kiełbasa drobiowa średnio rozdrobniona parzona o zawartości mięsa z kurczaka min. 28%. kg 250
16. Parówka drobiowa cienka, paluszek, o zawartości mięsa z kurczaka min. 80%. kg 20
17. PASZTET MIĘSNY W FOREMCE- wyrób wieprzowy drobno rozdrobniony pieczony z dodatkiem pieprzu i majeranku, zawartość mięsa z głów wieprzowych min. 57%. kg 120
18. KIEŁBASA BIAŁA PARZONA - kiełbasa parzona wieprzowo - drobiowa średnio rozdrobniona z dodatkiem czosnku, kardamonu, pieprzu i majeranku, zawartość mięsa wieprzowego min. 63%. Pętka 100g. kg 20
19. OGONÓWKA WĘDZONA lub równoważna- wędzonka wieprzowa parzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 83%. Wędzonka otrzymana z części szynki wieprzowej peklowanej bez kości, wędzona, parzona. Wędzonka osznurowana wzdłuż i w poprzek; barwa mięsa różowa do blado czerwonej, barwa tłuszczu biała do jasno żółtej, częściowo pokryta warstewką tłuszczu. kg 220
20. SZYNKA WĘDZONA - wędzonka parzona, szynka wieprzowa min. 83%. Smak i zapach charakterystyczny dla wędliny wędzonej parzonej z mięsa wieprzowego oraz użytych przypraw i dodatków. kg 10
21. KABANOSY - kiełbasa średnio zmielona wędzona parzona, 100g produktu wyprodukowana z min.105 g mięsa wieprzowego. kg 1
22. KIEŁBASKI WIEJSKIE - kiełbasa (cienka , średnica - 1cm) wieprzowo - drobiowa średnio rozdrobniona wędzona parzona z dodatkiem kminku, zawartość mięsa wieprzowego min. 80%. Pętka 50-60 g. kg 70
23. SZYNKA - wieprzowa, parzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 70%. kg 10
24. Baleron kg 2
25. PASZTET DROBIOWY - mięso drobiowe odzielone mechanicznie 55%, wątroba drobiowa 28%, rosół, sól i pieprz. kg 10
26. SZYNKA DELIKATESOWA - kiełbasa wieprzowo - drobiowa, grubo rozdrobniona parzona. Mięso wieprzowe (55%) kg 400
27. SZYNKA Z INDYKA - średnio rozdrobniona parzona o zawartości mięsa z indyka min. 30%. kg 150
28. PIERŚ GOTOWANA Z KURCZAKA W FORMIE WĘDLINY - pierś z kurczaka 73% kg 30
29. KIEŁBASA Z INDYKIEM - filet z piresi indyka 60% kg 30

4.5.3.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny

4.5.5.) Wartość części: 55267,40 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Morszczuk b/glazury kg 200
2. Dorsz Czarniak b/glazury kg 250
3. Mintaj SHP b/glazury kg 250
4. Miruna 170-230 g kg 150
5. Truskawka mrożona - kg 300
6. Brokuł mrożony - kg 550
7. Fasolka zielona - mrożona (cięta) - kg 20
8. Kalafior mrożony - kg 1200
9. Mieszanka warzywna 7 - składnikowa - kg 70
10. Płaty śledziowe - solone - kg 40
11. Makrela wędzona - kg 200
12. Szprotki wędzone - kg 30
13. Bukiet warzyw 3 składnikowy - kg 900

4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15230000-9 - Ryby suszone lub solone; ryby w solance; ryby wędzone

4.5.5.) Wartość części: 33964,50 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. "Kleik ryżowy przeznaczony dla dzieci powyżej 4 miesiąca życia zawierający witaminę B1
" 160g szt. 140
2. "Kleik kukurydziany przeznaczony dla dzieci powyżej 4 miesiąca życia zawierający witaminę B1
" 160g szt. 40
3. Sok przecierowy owocowo- warzywny zawierający dodatek witaminy C oraz błonnik pokarmowy - przeznaczony dla dzieci powyżej 6 miesiąca życia 175ml szt. 200
4. Deser owocowy wzbogacony witaminą C 125- 130g szt. 120
5. Deser owocowy nie zawierający mleka ani masła dla dzieci mających alergię pokarmową 190-200g szt. 60
6. Mus z owoców przeznaczony dla niemowląt, które ukończyły 6 miesiąc życia, wzbogacony witaminą C lub jogurcik z owocami (z gruszką, maliną lub jagodą) dla niemowląt, które ukończyły 6 miesiąc życia. 4x100g opakowanie 18
7. Kaszka mleczna z owocami 230g szt. 70
8. Kaszka bezmleczna z owocami 180g szt. 70
9. Kaszka mleczno - ryżowa banan 230g szt. 150
10. Zupka jarzynowa dla niemowląt powyżej 4 miesiąca życia 125- 130g szt. 150
11. Zupka jarzynowa z mięsem dla niemowląt powyżej 5 miesiąca życia 125- 130g szt. 150
12. Bezglutenowy i bezlaktozowy produkt zbożowy z ryżu i mąki z chleba świętojańskiego z witaminami i składanikami mineralnymi bez zawartości białka krowiego i białka sojowego. Produkt do stosowania przy alergii na białko mleka krowiego, profilaktyce alergii, diecie bezglutenowej, nietolerancji laktozy i niedoborach masy ciała. Do stosowania u niemowląt powyżej 4 miesiąca życia 500g szt. 10
13. Hydrolizat serwatki o znacznym stopniu hydrolizy w płynie. Zawiera min. 66 kcal/100ml, błonnik pokarmowy (min. 0,6g/100 ml), białko (równoważnik białka 1,6g/100 ml), Laktozę (2,9g/100 ml) 90-100 ml, opakowanie 24 szt. opakowanie 2
14. Mleko modyfikowane początkowe dla niemowląt (od urodzenia do 6 miesiaca życia) gotowe do spożycia o zawartości: serwatka/kazeina 70/30, minimalna zawartość białka 1,2g w 100ml 32x 90 ml opakowanie 50
15. Mleko gotowe do spożycia przeznaczone dla niemowląt od urodzenia do 6 miesiąca życia, które dostarcza wszystkich składników odżywczych, zgodnie z zaleceniami niezbędnymi do prawidłowego rozwoju niemowlęcia. Zawiera wymagane witaminy i składniki mineralne, których potrzebuje dziecko oraz kwas DHA i ARA, a także prebiotyki: galaktooligosacharydy (GOS) i polidekstrozę (PDX). Pojamność 59 ml 6x 59 ml opakowanie 20
16. Smoczek z uniwersalnym gwintem przeznaczonym do butelek mleka gotowego do spożycia. Standard flow. Bez latexu. Smoczek kompatybilny z mlekim opisnaym w poz. 15. szt. szt. 120
17. Kompletna pod względem odżywczym, wysokoenergetyczna dieta dla dzieci powyżej 1 roku życia, kaloryczność 1,5 kcal./ml. Skład dostosowany do potrzeb dzieci. Odpowiednia do stosowania jako jedyne źródło pożywienia bądź uzupełnienia codziennej diety 4x200 ml opakowanie 50
18. Kleik ryżowy 160 g szt. 40
19. Bobo-frut 175 ml szt. 50

4.5.3.) Główny kod CPV: 15882000-4 - Produkty dietetyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15884000-8 - Produkty dla niemowląt

4.5.5.) Wartość części: 9019,26 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51227,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51227,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51227,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe "Polaris" Małgorzata Gruszczyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068

7.3.3) Ulica: Żołnierska 20a

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51227,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6630,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6630,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6630,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe "Polaris" Małgorzata Gruszczyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068

7.3.3) Ulica: Żołnierska 20a

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6630,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56074,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56074,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56074,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8280001771

7.3.3) Ulica: Kaliska 5/7

7.3.4) Miejscowość: Poddębice

7.3.5) Kod pocztowy: 99-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56074,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113868,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113868,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113868,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JOGO Łódzka Spółdzielnia Mleczarska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7240004099

7.3.3) Ulica: Omłotowa 12

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-251

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113868,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 519,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 519,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 519,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe "Polaris" Małgorzata Gruszczyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068

7.3.3) Ulica: Żołnierska 20a

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 519,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: W w/w postępowaniu nie złożono żadnej oferty na Pakiet nr 6.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77184,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77184,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77184,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sarmata Michał Dębski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231406033

7.3.3) Ulica: Wilcza 25 lok 10

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-544

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77184,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17325,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Jaszczak Paweł

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8281322891

7.3.3) Ulica: Żerniki 14

7.3.4) Miejscowość: Zadzim

7.3.5) Kod pocztowy: 99-232

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: W w/w postępowaniu nie złożono żadnej oferty na Pakiet nr 9.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 2 uPzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: W w/w postępowaniu nie złożono żadnej oferty na Pakiet nr 10.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 2 uPzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: W w/w postępowaniu nie złożono żadnej oferty na Pakiet nr 11.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 2 uPzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43437,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49817,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43437,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Augusto - Sopel Jabłoński Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181011104

7.3.3) Ulica: Częstochowska 147

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43437,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8881,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8881,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8881,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus International Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340125442

7.3.3) Ulica: Pułaskiego 9

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-273

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8881,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.