eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Remont fragmentu poddasza w budynku Administracyjnym w SPSK 1 PUM w Szczecinie przy ul. Unii Lubelskiej 1



Og³oszenie z dnia 2022-03-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont fragmentu poddasza w budynku Administracyjnym w SPSK 1 PUM w Szczecinie przy ul. Unii Lubelskiej 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 im. prof Tadeusza Soko³owskiego Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288892

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Unii Lubelskiej, 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-252

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@spsk1.szn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spsk1.szn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont fragmentu poddasza w budynku Administracyjnym w SPSK 1 PUM w Szczecinie przy ul. Unii Lubelskiej 1

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7a6493f9-99fd-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00072214

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://portal.smartpzp.pl/spsk1szczecin/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami oraz opis i sposób z³o¿enia oferty znajduje siê w Rozdziale III i XV SWZ.
System (Portal e-Us³ug SMARTPZP) jest dostêpny pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/spsk1szczecin/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 8. Do pe³nego i prawid³owego korzystania z Systemu przez U¿ytkowników Zewnêtrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego U¿ytkownika Zewnêtrznego Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego s³u¿±cego do autentykacji i podpisu.
Korzystanie z Systemu mo¿liwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spe³nienia nastêpuj±cych minimalnych wymagañ technicznych:
a) Oprogramowanie zewnêtrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego)
• Mozzilla Firefox ver. 65 i pó¼niejsze, Google Chrome ver. 66 i pó¼niejsze lub Opera ver. 58 i pó¼niejsze, Microsoft Edge ver 18 i pó¼niejsze, Internet Explorer 11
• Lista zalecanych przegl±darek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest u¿ywanie najnowszych wersji przegl±darek
• system operacyjny Windows 7 i pó¼niejsze
b) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP
• zainstalowane ¶rodowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)
• w przypadku przegl±darek Opera, Chrome i Firefox nale¿y doinstalowaæ dodatek do przegl±darki Szafir SDK Web
• oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.
U¿ycie przez Wykonawcê do kontaktu z Zamawiaj±cym ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzale¿nione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcê Regulaminu korzystania z us³ug Systemu na witrynie internetowej przy zak³adaniu profilu Wykonawcy.
Szczegó³owe wymagania zosta³y okre¶lone w SWZ Rozdziale III Informacje o sposobie porozumiewania siê zamawiaj±cego z wykonawcami oraz w Rozdziale XV Opis sposobu przygotowania oferty i forma sk³adanych dokumentów.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 im. prof. Tadeusza Soko³owskiego Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie, z siedzib±: ul. Unii Lubelskiej 1, 71-252 Szczecin,
Dane kontaktowe:
-kontakt listowny na adres: ul. Unii Lubelskiej 1, 71-252 Szczecin,
- kontakt telefoniczny: 91 425 30 00
- kontakt e-mail: szpital@spsk1.szn.pl
 inspektorem ochrony danych osobowych w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym Nr 1 im. prof. Tadeusza Soko³owskiego Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie jest Pan:
-Witold Frankiewicz
Dane do kontaktu:
listownie: SPSK NR 1 PUM, ul. Unii Lubelskiej 1, 71-252 Szczecin
adres e-mail:iod@spsk1.szn.pl
telefon: 91 4253007
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o Nr ZP-261-14/2022 pn. Remont fragmentu poddasza w budynku Administracyjnym w SPSK 1 PUM w Szczecinie przy ul. Unii Lubelskiej 1 prowadzonym w trybie podstawowym z mo¿liwo¶ci± negocjacji;
 Odbiorc± Pani/Pana danych osobowych bêd± upowa¿nieni pracownicy Zamawiaj±cego oraz Portal PZP Sp. z o.o. z siedzib± w Tarnobrzegu (adres: ul. Henryka Sienkiewicza 64 39-400 Tarnobrzeg), wpisan± do Krajowego Rejestru S±dowego przez S±d Rejonowy w Rzeszowie XII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS: 0000578182, REGON: 362607010, NIP: 8672240660, jako w³a¶ciciel Portalu e-Us³ug SMARTPZP, na której Zamawiaj±cy prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c± pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/spsk1szczecin/ , oraz osoby lub podmioty którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych;
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
 Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO, znajduje siê w za³±czniku nr 1 do SWZ;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-261-14/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano – instalacyjnych polegaj±cych na:
„Remoncie fragmentu poddasza w budynku Administracyjnym w SPSK 1 PUM w Szczecinie przy ul. Unii Lubelskiej 1”

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45211100-0 - Roboty budowlane w zakresie domów

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw z art. 305 pkt 1) ustawy Pzp, polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z zakresem przedmiotu zamówienia podstawowego do kwoty 34 529,21 z³ netto zamówienia okre¶lone w art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw z art. 305 pkt 1) ustawy Pzp bêd± udzielane na takich samych warunkach (w tym cenowych) jak zamówienie podstawowe lub warunkach korzystniejszych dla Zamawiaj±cego, po przeprowadzonych negocjacjach z dotychczasowym wykonawc± robót budowlanych. Zakres robót podobnych bêdzie obejmowa³ prace budowlane, dostawê wyposa¿enia, instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych gazów medycznych, instalacji elektrycznych i teletechnicznych.
Zamówienia polegaj±ce na powtórzeniu podobnych robót budowlanych bêd± mog³y zostaæ udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w zakresie dotycz±cym sytuacji ekonomicznej lub finansowej, je¿eli przedstawi nastêpuj±ce dokumenty:
1) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo – kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy w wysoko¶ci co najmniej 100 000,00 z³ w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem;

d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w zakresie dotycz±cym zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli przedstawi nastêpuj±ce dokumenty:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 8 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty;
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w zakresie dotycz±cym zdolno¶ci technicznej, lub zawodowej, je¿eli wykona³ co najmniej 2 roboty budowlane polegaj±ce na kompleksowej przebudowie lub remoncie budynku u¿yteczno¶ci publicznej (zdefiniowanym w §3 pkt.6 rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakimi powinny odpowiadaæ i ich usytuowanie – Dz. U. 2019.1065, z pó¼n. zm.) o powierzchni u¿ytkowej nie mniejszej ni¿ 50,00 m2 oraz obejmowa³a ³±cznie nastêpuj±ce prace:
• roboty remontowe ogólnobudowlane,
• wymianê lub wbudowanie stolarki okiennej i drzwiowej,
• wymianê instalacji sanitarnych wod.-kan. oraz instalacji c.o.
• wymianê lub wykonanie instalacji elektrycznej, niskopr±dowej
Wykaz robót budowlanych Wykonawca sporz±dza zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.

W przypadku ofert wspólnych wykaz sk³ada pe³nomocnik wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;

Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca dysponowa³:
a) co najmniej jedn± osob± (kierownik robót) uprawnion± do kierowania robotami budowlanymi oraz przynale¿±ca do w³a¶ciwej izby in¿ynierów budownictwa,
b) co najmniej jedn± osob± uprawnion± do kierowania robotami sanitarnymi oraz przynale¿±ca do w³a¶ciwej izby in¿ynierów budownictwa,
c) co najmniej jedn± osob± uprawnion± do kierowania robotami elektrycznymi oraz przynale¿±ca do w³a¶ciwej izby in¿ynierów budownictwa,

Wykaz osób Wykonawca sporz±dza zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.

W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia powy¿szy warunek wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± spe³niaæ ³±cznie.
To samo dotyczy wykonawcy, który w celu spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu bêdzie polega³ na potencjale podmiotów udostêpniaj±cych mu zasoby.
W przypadku ofert wspólnych wykaz sk³ada pe³nomocnik wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

3) o¶wiadczenie na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych lub kadry kierowniczej wykonawcy;
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca z³o¿y³ o¶wiadczenie potwierdzaj±ce ¿e osoby wskazane w wykazie osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego posiadaj± wymagane uprawnienia.
O¶wiadczenie Wykonawcy zawarte jest w tre¶ci wykazu osób, który stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo – kredytowej – potwierdzaj±cej spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu, który okre¶lony zosta³ w Rozdziale IX pkt I ppkt 1 lit. c 1) SWZ;
2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 8 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie – potwierdzaj±cy spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu, który okre¶lony zosta³ w Rozdziale IX pkt I ppkt 1 lit. d 1) SWZ;
3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – potwierdzaj±cy spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu, który okre¶lony zosta³ w Rozdziale IX pkt I ppkt 1 lit. d 2) SWZ;
4) o¶wiadczenia na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych lub kadry kierowniczej wykonawcy - potwierdzaj±cy spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu, który okre¶lony zosta³ w Rozdziale IX pkt I ppkt 1 lit. d 3) SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych, ¿e oferowane roboty budowlane spe³niaj± okre¶lone przez zamawiaj±cego wymagania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykonawca sk³ada ofertê w jêzyku polskim, sporz±dzon± pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (czyli opatrzon± podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na Formularzu Ofertowym stanowi±cym za³±cznik Nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z wymaganymi dokumentami zgodnie z tre¶ci± SWZ tj.
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru,
2) pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy),
3) o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ,
4) o¶wiadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia, zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ,
5) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¶li dotyczy) w Formularzu ofertowym lub jako odrêbny dokument,
6) zobowi±zanie podmiotu trzeciego (je¿eli dotyczy), zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Przystêpuj±c do przetargu wykonawca jest obowi±zany wnie¶æ wadium w nastêpuj±cej wysoko¶ci 3 400,00 PLN

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

23. W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pe³nomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje siê na swoim profilu Wykonawcy i sk³adaj±c ofertê w zak³adce „Wykonawcy” doda pozosta³ych Wykonawców wpisuj±c ich dane.
Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej, powinno byæ w formie elektronicznej (czyli opatrzon± podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób upowa¿nionych do reprezentowania Wykonawców oraz zostaæ przekazane w ofercie wspólnej Wykonawców.
Pe³nomocnik, o którym mowa powy¿ej, pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania i do niego Zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê itp. Wszelkie o¶wiadczenia pe³nomocnika Zamawiaj±cy uzna za wi±¿±ce dla wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
Nie dopuszcza siê uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia w wiêcej ni¿ jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest równie¿ z³o¿enie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, równocze¶nie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Za³±cznikiem nr 7 do SWZ - Projektem umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-23 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y wczytaæ na Platformie e-Us³ug SMARTPZP pod adresem https://portal.smartpzp.pl/spsk1szczecin/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-23 08:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ odbycia przez wykonawcê wizji lokalnej.
W celu dokonania wizji Zamawiaj±cy wyznacza termin wizji lokalnej na dzieñ: 11.03.2022 r. o godz. 09:00.
Pocz±tek spotkania potencjalnych Wykonawców w celu odbycia wizji, odbêdzie siê w wyznaczonym powy¿ej dniu, przed budynkiem technicznym BA2 SPSK 1 PUM przy ul. Unii Lubelskiej 1 w Szczecinie. Osob± odpowiedzialn± za odbycie wizji jest Kierownik Dzia³u Technicznego Ireneusz Karpeta, tel. 91 4253049.
Ka¿dy z wykonawców uczestnicz±cych w wizji lokalnej zobowi±zany bêdzie z³o¿yæ podpis na li¶cie obecno¶ci.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.