eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZP/34/2021 Całodobowe świadczenie usług transportu medycznego i sanitarnego na rzecz pacjentów Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi z podziałem na 3 pakiety



Ogłoszenie z dnia 2022-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZP/34/2021 Całodobowe świadczenie usług transportu medycznego i sanitarnego na rzecz pacjentów Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi z podziałem na 3 pakiety

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471658536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wólczańska 191/195

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-531

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 637 13 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@pirogow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/pl/c/strona-glowna.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/34/2021 Całodobowe świadczenie usług transportu medycznego i sanitarnego na rzecz pacjentów Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi z podziałem na 3 pakiety

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21e01e3c-5762-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00072019

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015855/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usługa transportu medycznego i sanitarnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303759/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/34/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 375301,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usług transportu medycznego „S” na rzecz pacjentów Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi

Pakiet 1
Rodzaj przewozu medyczny
Przewóz specjalistyczny „S” (lekarz + ratownik lub pielęgniarka + kierowca - ratownik)
Przewóz specjalistyczny „S” (na cito) (lekarz + ratownik lub pielęgniarka + kierowca - ratownik)
Wymagania dotyczące personelu karetki zespołu „S” :
Zespół specjalistyczny, w skład którego wchodzą, zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tj. Dz. U. z 2020 poz. 882 z pozn. zm.) co najmniej trzy osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym lekarz systemu oraz pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny);
Wymagania szczegółowe dotyczące personelu karetki zawarte w załączniku nr 7 do SWZ – „wzór umowy”

1.1. Przewozy będą realizowane z lokalizacji: ul. Wólczańska 191/195, ul. Wileńska 37, ul. Nowa 30/32
2. Szczegółowy zakres świadczenia usługi oraz wymagania określono w załączniku 1 do SWZ „Kosztorys ofertowy – pakiet nr …” oraz w załączniku nr 7 do SWZ – „Wzór umowy”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 243174,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usług transportu medycznego „P” na rzecz pacjentów Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi

Pakiet 2
Rodzaj przewozu medyczny
Przewóz podstawowy „P” w jedną stronę (kierowca- ratownik + ratownik lub pielęgniarka)
Przewóz podstawowy „P” w dwie strony (kierowca -ratownik + ratownik lub pielęgniarka)
Karetka podstawowa „P” – co najmniej dwie osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych;
Wymagania szczegółowe dotyczące personelu karetki zawarte w załączniku nr 7 do SWZ – „wzór umowy”:

1.1. Przewozy będą realizowane z lokalizacji: ul. Wólczańska 191/195, ul. Wileńska 37, ul. Nowa 30/32
2. Szczegółowy zakres świadczenia usługi oraz wymagania określono w załączniku 2 do SWZ „Kosztorys ofertowy – pakiet nr …” oraz w załączniku nr 7 do SWZ – „Wzór umowy”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 21544,96 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usług transportu sanitarnego „T” na rzecz pacjentów Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi

Pakiet 3
Rodzaj przewozu sanitarny
Przewóz transportowy „T” z sanitariuszem w jedną stronę (kierowca + sanitariusz)
Przewóz transportowy „T” z sanitariuszem w dwie strony (kierowca + sanitariusz)
Przewozy poza granicami miasta
Przewóz transportowy „T” z sanitariuszem
Karetka transportowa „T” – co najmniej dwie osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności: kierowca i sanitariusz
Wymagania szczegółowe dotyczące personelu karetki zawarte w załączniku nr 7 do SWZ – „wzór umowy”:

1.1. Przewozy będą realizowane z lokalizacji: ul. Wólczańska 191/195, ul. Wileńska 37, ul. Nowa 30/32
2. Szczegółowy zakres świadczenia usługi oraz wymagania określono w załączniku 3 do SWZ „Kosztorys ofertowy – pakiet nr …” oraz w załączniku nr 7 do SWZ – „Wzór umowy”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 110581,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MEDAX-TRANS MARIUSZ DUDKIEWICZ, MEDAX-TRANS RAFAŁ SKOWRON działającymi w ramach spółki cywilnej pod nazwą Medax-Trans S.C. Mariusz Dudkiewicz, Rafał Skowron

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MEDAX-TRANS MARIUSZ DUDKIEWICZ, MEDAX-TRANS RAFAŁ SKOWRON

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 472347005

7.3.3) Ulica: Brzezińska 5/15

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 92-103

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-10 do 2023-02-09

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Luxury Medical Care Grzelak Krausse Spółka Komandytowa

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: LMC Trans sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015857134

7.3.3) Ulica: Słomińskiego 17/47

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-195

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-01 do 2023-01-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128620,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Q-MED Sp. z o.o. Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382033733

7.3.3) Ulica: Narutowicza 7/9

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-117

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-03 do 2023-02-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.