eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzezawa › Modernizacja PSP w Rzezawie pod kuchnię i jadalnię w zakresie: "Przebudowy i remontu z dost. ...elektryczną w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Rzezawie przy ul. Szkolna 11 - etap I".



Ogłoszenie z dnia 2021-06-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00071884 z dnia 2021-06-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja PSP w Rzezawie pod kuchnię i jadalnię w zakresie: „Przebudowy i remontu z dost. ...elektryczną w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Rzezawie przy ul. Szkolna 11 – etap I”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzezawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 21

1.5.2.) Miejscowość: Rzezawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-765

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48146484800

1.5.8.) Numer faksu: +48146488550

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@rzezawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzezawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja PSP w Rzezawie pod kuchnię i jadalnię w zakresie: „Przebudowy i remontu z dost. ...elektryczną w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Rzezawie przy ul. Szkolna 11 – etap I”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07972b5c-88a9-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071884

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002039/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja PSP w Rzezawie pod kuchnię i jadalnię

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020430/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RID.ZP.271.1.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie w zakresie „Przebudowy i remontu z dostosowaniem części pomieszczeń pod potrzeby kuchni oraz jadalni wraz z instalacjami: gazową, wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej i technologicznej, c.o., hydrantową, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, elektryczną w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Rzezawie przy ul. Szkolna 11, na działkach nr ew.: 1262/1, 1264/1, 1271/1, 1272/1, 1278/1, 1286/1, 1287 w obrębie ewidencyjnym Nr 0011, Rzezawa, jednostka ewidencyjna: 120107_2, Rzezawa – etap I”.
Zakres robót obejmuje:
• W zakresie branży budowlanej:
- budowę nowych ścian wewnętrznych,
- wybicia otworów/przejść w ścianach wewnętrznych,
- częściowe zamurowanie okna i wykonanie drzwi zewnętrznych,
- powiększenie otworów okiennych bez ingerencji w istniejące nadproża,
- wykonanie nowej - obniżonej posadzki wraz z warstwami,
- wykonanie pochylni wewnętrznych,
- wykonanie stopnia przy schodach wewnętrznych,
- wymianę stolarki okiennej,
- wymianę stolarki drzwiowej,
- remont ścian wewnętrznych,
- remont schodów zewnętrznych

• W zakresie branży sanitarnej:
- instalacja gazowa wewnętrzna,
- instalacja wody zimnej i ciepłej,
- kanalizacja sanitarna,
- instalacja c.o.,
- instalacja hydrantowa,

• W zakresie branży elektrycznej:
- instalacja elektryczna wewnętrzna,

Zamówienie nie obejmuje:
- wentylacji mechanicznej,
- klimatyzacji,
- wyposażenia technologii kuchni

Projekt zakłada remont i przebudowę parteru budynku w skrzydle południowym w celu dostosowania pomieszczeń do potrzeb bloku żywieniowego na który składają się jadalnia z kuchnią wraz pomieszczeniami magazynowymi i pomocniczymi oraz zapleczem socjalnym personelu.
Projektuje się nowe pomieszczenia, przebudowę części pomieszczeń istniejących lub zmianę ich funkcji w celu dostosowania do obowiązujących przepisów a także w celu zapewnienia odpowiednich warunków do realizacji świadczonych usług.

Szczegółowy zakres robót I etapu został przedstawiony w przedmiarach robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 787841,24

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 860877,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 787841,24

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma M-BUD Monika Duda,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930240938

7.3.3) Ulica: Pogórska Wola 37c

7.3.4) Miejscowość: Pogórska Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 33-152

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 787841,24

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.