eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegom › ,,Dostawa gorących posiłków dla OPS w Strzegomiu na okres od 01.02.2023 r. do 30.06.2023 r. "



Ogłoszenie z dnia 2023-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,,Dostawa gorących posiłków dla OPS w Strzegomiu na okres od 01.02.2023 r. do 30.06.2023 r. ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W STRZEGOMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005811648

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 23

1.5.2.) Miejscowość: Strzegom

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 64 77180

1.5.8.) Numer faksu: 74 64 77 193

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@strzegom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipops.strzegom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8d952181-901f-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ośrodek Pomocy Społecznej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Dostawa gorących posiłków dla OPS w Strzegomiu na okres od 01.02.2023 r. do 30.06.2023 r. ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d952181-901f-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00071839

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016751/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 ,,Dostawa gorących posiłków dla OPS w Strzegomiu na okres od 01.02.2023 r. do 30.06.2023 r. ”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00019513

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OPS.241.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 166666,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania (części).
Zadanie 1- "Przygotowanie, dostarczanie do każdej szkoły i wydawanie gorących posiłków jednodaniowych dla dzieci i młodzieży z gminy Strzegom w ramach programu „Posiłek w szkole i w domu”.
Zadanie 1
1) Przedmiotem zamówienia będzie przygotowanie, dostarczanie do każdej szkoły i wydawanie gorących posiłków jednodaniowych dla dzieci i młodzieży z gminy Strzegom w ramach programu „Posiłek w szkole i w domu” w okresie nauki w szkole w okresie 5 miesięcy tj. od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2023 r.
2) Dożywianie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej z uwzględnieniem przerw w nauce (ferii zimowych, wiosennych i letnich oraz dni świątecznych, innych dni wolnych od nauki).
3) Posiłki powinny być dostarczane nie później niż 15 minut przed wydaniem.
4) Przygotowanie oraz dostawa połączona z usługą wydawania posiłków obiadowych od poniedziałku do piątku w okresie nauki w szkole w naczyniach jednorazowego użytku wraz ze sztućcami jednorazowego użytku na terenie wskazanych szkół w określonych dniach i godzinach. Sztućce i naczynia wykorzystywane do spożycia posiłków i wykorzystywane podczas transportu powinny być wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktów
z żywnością i posiadającą atest PZH.
5) Godziny wydawania posiłków odbywać się będą od 10°°-13°°.
6) Harmonogram dostarczania posiłków Wykonawca ustali z dyrektorami n/w szkół :
1. Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 Strzegom ul. Mickiewicza 1
2. Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3, Strzegom ul. Brzegowa 1
3. Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 4, Strzegom ul. Al. Woj. Pol.3-5
4. Zespół Szkół Specjalnych Strzegom ul. Aleja Wojska Polskiego 16
5. Zespół Szkolny Goczałków ul. Parkowa 4
6. Zespół Szkolno-Przedszkolny Jaroszów 98
7. Publiczna Szkoła Podstawowa Kostrza ul. Żeromskiego 22
8. Publiczna Szkoła Podstawowa Olszany 138
9. Publiczna Szkoła Podstawowa Stanowice ul. Świebodzka 9
10. Publiczna Szkoła Podstawowa w Rogoźnicy ul. Parkowa 1
7) Obiady sporządzane przez Wykonawcę powinny być zgodne z normami określonymi
w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 2132), zalecanymi normami żywieniowymi dla grup wiekowych dzieci szkolnych i spełniać normy określone przez Instytut Żywności i Żywienia dla dzieci
i młodzieży oraz spełniać wymogi żywieniowe zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla danej grupy wiekowej. Posiłki muszą być przygotowywane przy bezwzględnym przestrzeganiu zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego. Posiłki powinny być pełnowartościowe pod względem odżywczym, różnorodne i urozmaicone, a ich skład nie powinien się powtarzać w ciągu 10 dni. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków dobrej jakości, o rzetelnej wadze. Wymagana wartość energetyczna jednego posiłku w ilości 30 % całodziennego zapotrzebowania energetycznego. Wymagany wsad w przypadku zup minimum 50%.
8) Prognozowana liczba posiłków dziennie to około 50 – 80 sztuk. Rzeczywista liczba posiłków uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego. Podane ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy. Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń ani żądał rekompensaty finansowej jeżeli ilość ta będzie niższa niż szacowana.
9) Wyklucza się przygotowywanie posiłków na bazie fastfood.
10) Wykonawca zobowiązany jest przygotowywać posiłki we własnej, spełniającej wymogi norm sanitarnych kuchni, a następnie dostarczyć je do wskazanych placówek oświatowych.
11) Do obowiązków Wykonawcy w ramach wynagrodzenia należeć będzie: zapewnienie wystarczającej liczby naczyń jednorazowych, w których będą wydawane posiłki, utrzymanie czystości wraz z usunięciem odpadów pokonsumpcyjnych w miejscach wydawania posiłków, dostarczenie dyrektorom poszczególnych szkół tygodniowego jadłospisu, najpóźniej do piątku danego tygodnia na następny tydzień.
12) Wydawanie posiłków odbywać się będzie w poszczególnych szkołach w pomieszczeniu wyznaczonym przez dyrektora placówki oświatowej.
13) W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń uniemożliwiających przygotowanie posiłków Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w zamian za posiłek suchy prowiant o wartości ceny posiłku.
14) Wykonawca w ramach wynagrodzenia dostarcza posiłki własnym transportem spełniającym wymogi sanitarno-techniczne do przewozu żywności.
15) Transport posiłków powinien odbywać się w odpowiednich, przeznaczonych do tego celu pojemnikach termoizolacyjnych posiadających atest Instytutu Higieny. Stan posiłków i sposób dowożenia musi spełniać wymogi Państwowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej.
16) Wykonawca gwarantuje niezmienność ceny wydawanych posiłków przez okres obowiązywania umowy.
17) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien zapewnić stały kontakt
z upoważnionym pracownikiem Wykonawcy telefoniczny, faxem bądź poprzez e-mail
w godzinach pracy Zamawiającego
18) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli estetycznej i prawidłowości przygotowania posiłku w zakresie zgodnym z pkt 7.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 116666,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 - "Przygotowanie oraz dostawa ciepłego jednodaniowego posiłku obiadowego dla seniorów Dziennego Domu Pobytu "Senior +" w Strzegomiu"

Zadanie 2
1) Przedmiotem zamówienia będzie przygotowanie oraz dostawa ciepłego jednodaniowego
posiłku obiadowego dla seniorów Dziennego Domu Pobytu "Senior +" w Strzegomiu w okresie 5 miesięcy tj. od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2023 r. zgodnie z normami
określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006r. (Dz.
U. 202 2 poz. 2 232
2) Posiłki muszą być przygotowane przy bezwzględnym prze strzeganiu zaleceń Głównego
Inspektora Sanitarnego.
3) Posiłki powinny być pełnowartościowe pod względem odżywczym oraz różnorodne.
Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków dobrej jakości, o rzetelnej wadze.
Wymagana wartość energetyczna jednego p osiłku w ilości 30 % całodziennego
zapotrzebowania energetycznego.
4) Prognozowana liczba posiłków dziennie to około 25 30 sztuk. Rzeczywista liczba posiłków
wynikać będzie z faktycznego zapotrzebowania zamawiającego i może ulec zmianie w zależności od ilości osób objętych usługą, przy czym wykonawca nie będzie wnosił roszczeń ani żądał rekompensaty finansowej jeżeli ilość ta będzie mniejsza niż szacowana, w przypadku wzmożonej zachorowalności lub nieobecności uczestników. Zamawiającemu przysługuje prawo ograniczenia ilości posiłków, dokonania uprzedzenia o takim fakcie Wykonawcy.
5) Posiłki będą dowożone przez Wykonawcę do Dziennego Domu Pobytu „Senior+”
w Strzegomiu przy ul. Armii Krajowej 23.
6) W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń uniemożliwiających przygotowanie posiłków Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w zamian za posiłek suchy prowiant o wartości ceny posiłku. Wykonawca w ramach wynagrodzenia dostarcza posiłki własnym transportem spełniającym wymogi sanitarno-techniczne do przewozu żywności.
7) Transport zapakowanych posiłków powinien odbywać się w odpowiednich, przeznaczonych do tego celu pojemnikach termoizolacyjnych posiadających atest Instytutu Higieny. Stan posiłków i sposób dowożenia musi spełniać wymogi Państwowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej.
8) Wykonawca gwarantuje niezmienność ceny wydawanych posiłków przez okres obowiązywania umowy.
9) Oferta realizowana będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych.
Dostarczenie ciepłego posiłku odbywać się będzie w godz. o d 11:00 12:00 w
wyznaczonych dniach. Ilość posiłków może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu.
10) Powiadomienie Wykonawcy o ilości posiłków do przygotowania na dany dzień będzie
dokonywane telefonicznie w dniu wykonania usługi, czyli tego samego dnia do godz. 9.00
11) Wyklucza się przygotowywanie posiłków na bazie fastfood.
12) Obiady muszą być urozmaicone. Te same potrawy nie mogą powtarzać się częściej niż raz na 10 dni. Wymagany wsad w przypadku zup minimum 50%.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104232,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104232,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nextit Anna Laskowska-Wiosetek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6951063948

7.3.3) Ulica: Chrobrego 26 a

7.3.4) Miejscowość: Jawor

7.3.5) Kod pocztowy: 59-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104232,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70680,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAGEN DAVID Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272948655

7.3.3) Ulica: Młynarska 42/115

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-171

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.