eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › Zakup wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców na rok 2024



Ogłoszenie z dnia 2024-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców na rok 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001270196

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr Emila Cyrana 10

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 343564004

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@dpskombatant.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskombatant.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dpskombatant

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców na rok 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2366ffff-999a-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00071745

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00433122/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.16 Zakup wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców w 2024r

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00549019

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAG.26.14.24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” im. Rafała Kalinowskiego w Lublińcu w 2024 roku. Szczegółowy wykaz oraz ilości szacowane dostarczanych produktów zawiera załącznik nr 2.1. do SWZ - formularz cenowy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, opisem przedmiotu zamówienia i projektowanymi postanowieniami umowy, której wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
Wykonawca gwarantuje, że dostarczone produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 poz. 1448 z późn. zmianami wraz z przepisami wykonawczymi), a w szczególności, że:
• dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami;
• dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta.
• dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, bez obcych zapachów;
• produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka (skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu);
• zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,
• asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi.
Warunki realizacji zamówienia:
- sukcesywne dostawy własnym transportem (spełniającym wymogi sanitarno-epidemiologiczne zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2023 poz. 1448 z późn. zmianami wraz z przepisami wykonawczymi) i na koszt Wykonawcy do budynku kuchni DPS „Dom Kombatanta” im. Rafała Kalinowskiego, mieszczącej się w Lublińcu (42-700) przy ul. dr E. Cyrana 10 oraz rozładunek w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego;
- dostawy 2-3 razy w tygodniu, od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do godz. 9:00, z zastrzeżeniem - jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy – nastąpi w innym dniu uzgodnionym telefonicznie z Zamawiającym;
- dostawa następować będzie sukcesywnie, stosownie do potrzeb i na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie;
- do każdej dostawy Wykonawca dołączy: handlowy dokument identyfikacyjny oraz dokument sprzedaży (fakturę lub rachunek).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 64980,05 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą ziemniaków dla Domu Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” im. Rafała Kalinowskiego w Lublińcu w 2024 roku. Szczegółowy wykaz oraz ilości szacowane dostarczanych produktów zawiera załącznik nr 2.2. do SWZ - formularz cenowy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, opisem przedmiotu zamówienia i projektowanymi postanowieniami umowy, której wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
Wykonawca gwarantuje, że dostarczone produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 poz. 1448 z późn. zmianami wraz z przepisami wykonawczymi), a w szczególności, że:
• dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami;
• dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta.
• dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, bez obcych zapachów;
• produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka (skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu);
• zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość,
• asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi.
Warunki realizacji zamówienia:
- sukcesywne dostawy własnym transportem (spełniającym wymogi sanitarno-epidemiologiczne zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2023 poz. 1448 z późn. zmianami wraz z przepisami wykonawczymi) i na koszt Wykonawcy do budynku kuchni DPS „Dom Kombatanta” im. Rafała Kalinowskiego, mieszczącej się w Lublińcu (42-700) przy ul. dr E. Cyrana 10 oraz rozładunek w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego;
- dostawy 2-3 razy w tygodniu, od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do godz. 9:00, z zastrzeżeniem - jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy – nastąpi w innym dniu uzgodnionym telefonicznie z Zamawiającym;
- dostawa następować będzie sukcesywnie, stosownie do potrzeb i na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie;
- do każdej dostawy Wykonawca dołączy: handlowy dokument identyfikacyjny oraz dokument sprzedaży (fakturę lub rachunek).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 29884,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64934,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116207,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64934,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roman Stachera Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna. Import-Eksport

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7722018183

7.3.3) Ulica: Stare Gajęcice 11a

7.3.4) Miejscowość: Pajęczno

7.3.5) Kod pocztowy: 98-330

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64934,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roman Stachera Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna. Import-Eksport

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7722018183

7.3.3) Ulica: Stare Gajęcice 11a

7.3.4) Miejscowość: Pajęczno

7.3.5) Kod pocztowy: 98-330

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.