eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Tarnowska › Budowa chodników przy drogach powiatowych z podziałem na części



Ogłoszenie z dnia 2021-06-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00071727 z dnia 2021-06-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa chodników przy drogach powiatowych z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DROGOWY W DĄBROWIE TARNOWSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851665284

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 48

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146422500

1.5.8.) Numer faksu: 146422500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.zddt@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zdwdtarnowskiej

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdwdtarnowskiej

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Budownictwo drogowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa chodników przy drogach powiatowych z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62b98de0-9dd3-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071727

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001034/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa drogi powiatowej nr 1307K Swarzów - Mędrzechów - Delastowice na odcinku od km 0+027 do km 1+170

1.1.5 Budowa chodnika wraz z odwodnieniem przy drodze powiatowej nr 1320K Gruszów Wielki - Smęgorzów w miejscowości Smęgorzów

1.1.6 Budowa chodnika wraz z odwodnieniem oraz poszerzeniem jezdni w ciągu drogi powiatowej nr 1316K Dąbrowa Tarnowska - Otfinów w miejscowości Wielopole

1.1.7 Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1307K w miejscowości Kupienin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034460/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDDT.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1535278,88

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1023519,25 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Budowa chodnika wraz z odwodnieniem oraz poszerzeniem jezdni w ciągu drogi powiatowej nr 1316K Dąbrowa Tarnowska – Otfinów w m. Wielopole – etap I w km 5+587,92 – 5+793,00 (205,08 mb)

Zakres robót obejmuje:
• roboty przygotowawcze w tym wprowadzenie czasowej organizacji ruchu,
• roboty rozbiórkowe,
• roboty ziemne,
• roboty w zakresie przebudowy nadziemnej linii elektroenergetycznej,
• roboty w zakresie wykonania odwodnienia – studzienki ściekowe uliczne z osadnikiem i wpustem żeliwnym krawężnikowym oraz przykanaliki,
• roboty w zakresie podbudowy,
• roboty w zakresie ułożenia krawężników i obrzeży,
• roboty w zakresie nawierzchni chodnika z betonu cementowego prasowanego,
• roboty w zakresie wykonania ścieku przykrawężnikowego,
• roboty w zakresie poszerzenia jezdni drogi powiatowej,
• roboty w zakresie wykonania rowu przydrożnego umocnionego wraz z przepustami pod zjazdami do posesji,
• roboty w zakresie oznakowania pionowego i poziomego jezdni,
• roboty w zakresie wykonania zjazdu publicznego o nawierzchni asfaltowej,
• roboty wykończeniowe

Dodatkowo w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej niniejszego przedmiotu zamówienia.
Dokumentacja projektowa obejmuje budowę chodnika przy drodze powiatowej nr 1316K w km 4+971,00 – 5+793,00 natomiast zakres robót w niniejszym postępowaniu obejmuje budowę chodnika wraz z odwodnieniem w km 5+587,92 – 5+793,00 (205,08 mb).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

4.5.5.) Wartość części: 376072,82 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1307K w m. Kupienin – etap I w km 13+163,39 – 13+347,37 (183,98 mb)

Zakres robót obejmuje:
• roboty przygotowawcze w tym wprowadzenie czasowej organizacji ruchu,
• roboty rozbiórkowe,
• roboty ziemne,
• roboty w zakresie odwodnienia – kolektor kanalizacji deszczowej, studnie rewizyjne, studzienki ściekowe z osadnikiem oraz wpustem deszczowym krawężnikowym i wykonanie studni chłonnej,
• roboty w zakresie podbudowy,
• roboty w zakresie ułożenia krawężników i obrzeży chodnika oraz peronu przystankowego,
• roboty w zakresie ścieku przykrawężnikowego,
• roboty w zakresie nawierzchni chodnika i peronu przystankowego z betonowej kostki brukowej bezfazowej,
• roboty w zakresie poszerzenia nawierzchni jezdni drogi powiatowej,
• roboty w zakresie odtworzenia ogrodzenia posesji przyległej do realizowanego chodnika,
• roboty w zakresie oznakowania pionowego i poziomego jezdni
• roboty wykończeniowe

Dodatkowo w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej niniejszego przedmiotu zamówienia.
Dokumentacja projektowa obejmuje budowę chodnika przy drodze powiatowej nr 1307K w km 13+055,37 – 13+347,37 natomiast zakres robót w niniejszym postępowaniu obejmuje budowę chodnika wraz z odwodnieniem w km 13+163,39 – 13+347,37 (183,98 mb)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

4.5.5.) Wartość części: 366418,34 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Przebudowa drogi powiatowej nr 1307K Swarzów – Mędrzechów – Delastowice na odcinku od km 0+027 do km 1+170 w m. Swarzów – etap III w km 0+645,50 – 1+025,00 (379,50 mb)

Zakres robót obejmuje:
• roboty przygotowawcze w tym wprowadzenie czasowej organizacji ruchu,
• roboty rozbiórkowe,
• roboty ziemne,
• roboty w zakresie odwodnienia – kolektor kanalizacji deszczowej, studnie rewizyjne, studzienki ściekowe z osadnikiem oraz wpustem deszczowym ulicznym,
• roboty w zakresie przedłużenia istniejącego przepustu pod koroną drogi powiatowej,
• roboty w zakresie zabezpieczenia istniejących sieci uzbrojenia terenu,
• roboty w zakresie podbudowy,
• roboty w zakresie ułożenia krawężników i obrzeży chodnika,
• roboty w zakresie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej bezfazowej,
• roboty w zakresie odtworzenia nawierzchni jezdni drogi powiatowej i drogi gminnej w obrębie skrzyżowania,
• roboty wykończeniowe

Dodatkowo w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej niniejszego przedmiotu zamówienia.
Dokumentacja projektowa obejmuje przebudowę drogi powiatowej nr 1307K polegającą na budowie chodnika przy prawej krawędzi jezdni w km 0+027,00 – 1+170,00 natomiast zakres robót w niniejszym postępowaniu obejmuje budowę chodnika wraz z odwodnieniem w km 0+645,50 – 1+025,00 (379,50 mb)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

4.5.5.) Wartość części: 487894,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Budowa chodnika wraz z odwodnieniem przy drodze powiatowej nr 1320K Gruszów Wielki – Smęgorzów w m. Smęgorzów etap II w km 4+650,00 - 4+884,13 (234,13 mb)

Zakres robót obejmuje:
• roboty przygotowawcze w tym wprowadzenie czasowej organizacji ruchu,
• roboty rozbiórkowe,
• roboty ziemne,
• roboty w zakresie odwodnienia – kolektor kanalizacji deszczowej, studnie rewizyjne, studzienki ściekowe z osadnikiem oraz wpustem deszczowym ulicznym,
• roboty w zakresie podbudowy,
• roboty w zakresie ułożenia krawężników i obrzeży chodnika,
• roboty w zakresie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej bezfazowej,
• roboty w zakresie poszerzenia nawierzchni jezdni drogi powiatowej,
• roboty wykończeniowe

Dodatkowo w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej niniejszego przedmiotu zamówienia.
Dokumentacja projektowa obejmuje budowę chodnika wraz z odwodnieniem w km 4+425,70 – 5+091,35 natomiast zakres robót w niniejszym postępowaniu obejmuje budowę chodnika wraz z odwodnieniem w km 4+650,00 - 4+884,13 (234,13 mb)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

4.5.5.) Wartość części: 304893,23 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na postawie art. 255 pkt 3 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.) Zarząd Drogowy w Dąbrowie Tarnowskiej unieważnia postępowanie w części I.
Zgodnie z powołanym przepisem, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z tym, że cena najkorzystniejszej oferty w części I tj. w kwocie 369 000,00 zł brutto przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 295 777,59 zł brutto, a jednocześnie zamawiający nie ma możliwości jej zwiększenia, przedmiotowe rozstrzygnięcie jest zasadne.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246756,45

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282900,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246756,45

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUK-DAM Damian Paluszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8172065343

7.3.3) Ulica: Dąbrówka Osuchowska 22a

7.3.4) Miejscowość: Czermin

7.3.5) Kod pocztowy: 39-304

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246756,45

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399750,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 416543,01

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399750,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JRK Produkcja Usługi Handel Jerzy Pasternak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711000085

7.3.3) Ulica: ul. Szarwarska 13b

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska

7.3.5) Kod pocztowy: 33-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399750,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277766,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JRK Produkcja Usługi Handel Jerzy Pasternak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711000085

7.3.3) Ulica: ul. Szarwarska 13b

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska

7.3.5) Kod pocztowy: 33-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

2021-06-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.