eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Usługa ochrony osób i mienia na terenie Sądu Okręgowego w Płocku oraz Sądu Rejonowego w Gostyninie



Ogłoszenie z dnia 2021-06-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00071566 z dnia 2021-06-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony osób i mienia na terenie Sądu Okręgowego w Płocku oraz Sądu Rejonowego w Gostyninie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Płocku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000570654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza 4

1.5.2.) Miejscowość: Płock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-404

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 269 72 19

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gosp@plock.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.plock.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


sąd

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ochrony osób i mienia na terenie Sądu Okręgowego w Płocku oraz Sądu Rejonowego w Gostyninie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd97d6bf-ad74-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071566

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014295/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa ochrony osób i mienia na terenie Sądu Okręgowego w Płocku, Sądu Rejonowego w Gostyninie i Sądu Rejonowego w Sierpcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046142/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OG-27-14/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 708038,40 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa ochrony osób i mienia na terenie Sądu Okręgowego w Płocku.
Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostarczenie i zainstalowanie 9 kamer tv zewnętrznych (załącznik nr 11 do SWZ) oraz monitora i urządzenia rejestrującego obrazy z kamer i przechowującego w pamięci przez okres co najmniej 30 dni (minimalne wymagania techniczne określone są w zał. nr 10 do SWZ), do istniejącej instalacji, stanowiącej system monitoringu budynku Sądów Okręgowego i Rejonowego w Płocku przy Pl. Narutowicza 4 i 6,
2) obsługa monitoringu w dni pracy oraz dni wolne od pracy przez całą dobę oraz w dniach pracy sądu w godzinach od 730 - 1530 ochrona osób i mienia w budynku Sądu Okręgowego w Płocku przy Placu Narutowicza 4 – 1 osoba,
3) ochrona osób i mienia w dniach pracy sądu w godzinach od 730 - 1530 w budynku Sądu Okręgowego w Płocku przy Placu Narutowicza 4 - 2 osoby,
4) ochrona osób i mienia w dniach pracy sądu w godzinach od 730 - 1530 w budynku Sądu Okręgowego w Płocku sala rozpraw „A” przy ul. 1 Maja 4a - 2 osoby,
5) reakcja grupy interwencyjnej w przypadku zaistnienia zagrożenia w budynku Sądu Okręgowego w Płocku przy Placu Narutowicza 4 – czas reakcji: do 10 - ciu minut.
Szacunkowa liczba godzin ochrony w okresie trwania umowy – 16.972.
Powyższe zadania powinny być realizowane przez pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (zabezpieczenia technicznego), posiadających ważne legitymacje kwalifikowanych pracowników ochrony (zabezpieczenia technicznego) zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 czerwca 2017 r. w sprawie legitymacji pracowników ochrony (Dz.U. z 2017 r. poz. 1307) wyposażonych w środki łączności bezprzewodowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo

32333200-8 - Kamery wideo

4.5.5.) Wartość części: 433634,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa ochrony osób i mienia na terenie Sądu Rejonowego w Gostyninie. Przedmiotem zamówienia jest:
1) obsługa systemu stałego monitorowania alarmowej instalacji włamaniowej, napadowej i pożarowej w dni pracy oraz dni wolne od pracy przez całą dobę oraz w dniach pracy sądu w godzinach od 7.30 - 15.30 ochrona osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Gostyninie przy ul. 3-go Maja 43 – 1 osoba,
2) ochrona osób i mienia w dniach pracy sądu w godzinach od 730 - 1530 w budynku Sądu Rejonowego w Gostyninie przy ul. 3 Maja 43 – 1 osoba,
3) reakcja grupy interwencyjnej w przypadku zaistnienia zagrożenia w budynku Sądu Rejonowego w Gostyninie przy ul. 3-go Maja 43 – czas reakcji do 10 - ciu minut.
Szacunkowa liczba godzin ochrony w okresie trwania umowy – 10.846.
Powyższe zadania powinny być realizowane przez pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (zabezpieczenia technicznego), posiadających ważne legitymacje kwalifikowanych pracowników ochrony (zabezpieczenia technicznego) zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 czerwca 2017 r. w sprawie legitymacji pracowników ochrony (Dz.U. z 2017 r. poz. 1307) wyposażonych w środki łączności bezprzewodowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 274403,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 469073,83

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 580340,57

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 469073,83

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Ochrony DES Dobrogoszcz Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Handlu i Ochrony "DES -SYSTEM" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 774 323 52 99

7.3.3) Ulica: Kwiatka 43/3

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469073,83

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300830,08

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 353525,37

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300830,08

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Ochrony ESKORT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 727 278 68 34

7.3.3) Ulica: Obywatelska 201

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-111

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300830,08

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

postępowanie na usługi społeczne prowadzone na podstawie art. 275 pkt 1 Pzp w zw. z art. 359 ust. 2 Pzp
2021-06-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.