Ogłoszenie z dnia 2023-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00490089/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miasta i Gminy przy ul. Ratuszowa 1, ul. Chopina 8 oraz Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Chopina 9 we Wrześni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Września
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258069
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Września
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@wrzesnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wrzesnia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miasta i Gminy przy ul. Ratuszowa 1, ul. Chopina 8 oraz Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Chopina 9 we Wrześni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc3966a0-7a13-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00071481
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004745/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni przy ul. Ratuszowej i ul. Chopina 8 oraz USC we Wrześni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00490089
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-271 / 77 / WOR-OA / 2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 357864,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni przy ul. Ratuszowej 1 (Ratusz) i ul. Chopina 8 we Wrześni oraz Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Chopina 9 we Wrześni.
2. Określenie zakresu rzeczowego:
1) Określenie dni i godzin świadczenia usługi - usługa codziennego sprzątania będzie wykonywana w dniach pracy zamawiającego pięć dni w tygodniu: wtorek, środa, czwartek i piątek po godzinie 15.00 oraz poniedziałek po godzinie 16.00 w budynku Ratusza, pomieszczeniach na parterze budynku przy ul. Chopina 8 oraz w budynku Urzędu Stanu Cywilnego we Wrześni oraz pomieszczeniach Klubu JANTAR wraz z przyległymi korytarzami będzie wykonywana trzy dni w tygodniu: poniedziałek, środa i piątek w godzinach ustalonych z Zamawiającym.
2) Usługa codziennego sprzątania dla budynków Ratusza + III piętro budynku OPS, parteru przy ul. Chopina 8, USC oraz Klubu Jantar obejmuje:
• usługę sprzątania powierzchni biurowych wyłożonych wykładziną dywanową i PCV;
• usługę sprzątania klatek schodowych;
• usługę sprzątania pomieszczeń kuchennych;
• usługę sprzątania powierzchni wyłożonych marmurem oraz płytkami ceramicznymi;
• usługę mycia drzwi przeszklonych w tym drzwi windy wraz z ramami;
• dbanie o zabezpieczenie pomieszczeń, sprawdzanie zamknięcia drzwi i okien, wyłączanie oświetlenia;
• zaopatrywanie w niezbędne środki higieny wg wykazu
3) W zakres sprzątania pomieszczeń dla budynków Ratusza + III piętro budynku OPS, parteru przy ul. Chopina 8, USC oraz Klubu Jantar wchodzi:
• zamiatanie, odkurzanie i mycie podłóg i schodów;
• odkurzanie i przecieranie na mokro mebli biurowych, parapetów, kaloryferów, wycieranie klamek;
• sprzętu biurowego z wyłączeniem obudów komputerów, upsów i monitorów;
• opróżnianie koszy i wynoszenie śmieci;
• odkurzanie tapicerki krzeseł i foteli;
• w sanitariatach mycie urządzeń sanitarnych, luster, podłóg oraz ścian wyłożonych płytkami ceramicznymi;
• 2 razy w roku mycie wszystkich okien w terminie uzgodnionym z Zamawiającym,
• 2 razy w roku wykonanie krystalizacji podłóg z marmuru w terminie uzgodnionym z Zamawiającym,
• 1 raz w roku mycie szklanego szybu windy (zewnętrzne i wewnętrzne) przy budynku Ratusza w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, mycie zewnętrzne przy użyciu podnośnika hydraulicznego lub metodą alpinistyczną,
4) Miejsce wykonywania usługi - wykaz obiektów:
• budynek Ratusza przy ul. Ratuszowa 1 (wszystkie pomieszczenia w tym pomieszczenia na poddaszu Ratusza, pomieszczenia kuchenne) – 1.530 m2, pomieszczenia III piętro budynku OPS ul. Rynek 20 dostępne z budynku Ratusz II piętro – 150 m2 wraz ze schodami zewnętrznymi (wejście główne do Ratusza oraz tylne na parking) oraz oszklone zewnętrzne pomieszczenie windy ,
• budynek USC przy ul. Chopina 9 (wszystkie pomieszczenia piwniczne Klub Jantar, na parterze i na I i II piętrze) – 850 m2,
• budynek położony przy ul. Chopina 8 (wszystkie pomieszczenia na parterze, w tym pomieszczenia kuchenne) – 160 m2,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 450061,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2910081,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 450061,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EFEKT Wleklińscy Sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7891589391
7.3.3) Ulica: ul. Kosynierów 100
7.3.4) Miejscowość: Września
7.3.5) Kod pocztowy: 62-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 412556,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- Budowa instalacji klimatyzacji oraz modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego we Wrześni ul. Wojska Polskiego 2a.
- "Dostawa wraz z montażem i przekazaniem do eksploatacji systemu parkingowego"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad rewitalizacją Parku Miejskiego im. Marszałka Józefa Piłsudskiego we Wrześni oraz budową zbiorników retencyjnych na wody opadowe
- Świadczenie usługi zabezpieczenia ratowniczego i prowadzenie zajęć nauki pływania na krytej pływalni przy ul. Koszarowej we Wrześni
- Budowa zbiorników retencyjnych na wody opadowe w ramach projektu pn. "Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury w mieście Września w celu zwiększenia odporności na zmiany klimatu"
- Zakup samochodu ciężarowego na potrzeby realizacji zadań na drogach powiatowych
więcej: przetargi w Wrześni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych WFOŚiGW w Toruniu przy ul. Fredry 8 w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2025 r.
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien przy ul. Koszarowej 3 - z podziałem na zadania."
- Usługa kompleksowego sprzątania w obiekcie Centrum Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Brwinowie.
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej"
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Usługa sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.